Iskustva i komentari zaposlenih
Pretraži iskustva o radu i iskustva sa intervjua. Saznaj kako je zapravo raditi u kompaniji.
Iskustva o radu za poziciju It Support
Pozitivno
Lepa kancelarija u srcu Novog Beograda sa najlepsom terasom i lepim pogledom. Mnogo kvalitetih ljudi, uglavnom mladja ekipa, ali veoma strucnih u svom poslu.
Zamerke
Ako ste zaposleni lokalno kao lokalna podrska tipa Office manager, Local IT, pogotovo ako ste na Internship-u uslovi su gori nego preko omladinske zadruge. Katastrofalan menazment. Obecavaju kule i gradove nakon ispunjenih zadataka i projekata, a na kraju dobijete odgovor da nazalost nema budzeta. (To ne vazi za sve naravno) Napredovanje skoro nemoguce.
Tehnologije
Pozitivno
Sjajan menadžment, sjajne kolege, dosta zaista dobrih benefita. Kultura u kompaniji je na vrhunskom nivou.
Zamerke
Nemam zamerki
Pozitivno
Poštuju se svi dogovori. Odlična komunikacija sa kolegama. Prijatna atmosfera.
Zamerke
Više benefita i stimulansa zaposlenima.
6678 iskustava o radu na helloworld.rs
Anonimno unesi iskustvo
Povećaj transparentnost IT tržišta!
Pozitivno
Jedino voće ako se to može i zvati benefitom
Zamerke
Menadžment nije uopšte stručan. Ignorišu se problemi, ns slušaju radnici, plate su premale, ne daj Bože da spomeneš povećanje, kao da je trn u oku. Velika nestručnost na višim pozicijama i HR nema nikakav uticaj.
Pozitivno
Organizacija i zalaganje menadžera za potrebe pojedinca. Plata i obim posla
Zamerke
Sporo napredovanje
Tehnologije
Pozitivno
Ne postoje!
Zamerke
Zlo kompanija, jedna od najgorih banaka sto se tice odnosa prema zaposlenima. Bezati sto dalje od ove banke! Katastrofalan menadzment, ne ulaze se u zaposlene, samo u "podobne" i ulizice, HR uzasan i smesan! Gomila nesposobnih, a glume ne znam kakve strucnjake i nedodirljive. Snobovi bez pokrica! Na visim pozicijama po pravilu jako losi ljudi, cast izuzecima.
Pozitivno
Dobra ekipa, svi su mahom ljubazni od kolega. OK za prvi posao
Zamerke
Trazi se neplaceni rad prekovremeno, mala plata, 50000 . Nemogucnost u napredovanju. Dobar posao je nagradjen sa jos vise posla. "Sefici" gledaju kako da te zakinu.
Tehnologije
Pozitivno
Veoma dobri stručnjaci rade u kompqniji, od kojih dosta može da se nauči. Omogućen je rad sa mnogim softverskim alatima. Ljudi su veoma kolegijalni. Vlasnička struktura kompanije je sada malo promenjena. Kompaniju je kupila Noventiq grupa, pa ćemo videti da li će radnici imati nekih korisnih benefita od toga. Za sada je svima omogućen pristup Linkedin learning platformi, gde mogu da se slušaju sjajni kursevi i prošire znanja u određenim oblastima. Takođe su povećali dane godišnjih odmora , za još 3 dodatna dana. Za moju poziciju kao Customer Support radi se 6 dana u nedelji, a nakon toga dobijaju se 4 slobodna dana, što zna da bude veoma dobro. Radi se smenski, 2x prva smena, 2x druga smena i 2x treća smena. Od toga druga smena traje 7 sati, a treća smena traje 9 sati. Što se tiče vezano za kompaniju, dosta ljudi ostaje u kompanije duži niz godina i fluktuacija ljudi je veoma niska. Tu ima još benefita poput voćnog dana, raznih team buldinga i ostalog.
Zamerke
Rad praznicima se ne plaća, kao ni treće smene i vikendi. Mogućnost napredovanja je veoma teška. Napreduju obično kolege koje imaju dobru vezu ili su u srodstvu sa nekim u kompaniji. Velika zamerka je upravo to što vlada veliki nepotizam u kompaniji, gde su zaposlene čitave porodice.
Tehnologije
Pozitivno
Veliki sistem, potencijalno razne opcije za učenje i napredovanje. Plata redovna, privatno osiguranje, sve prekovremeno/vikend/praznici se plaća prema zakonu.
Zamerke
Neretko loš middle management/team leadovi, pa se posao loše organizuje. Radi se uglavnom po USA radnom vremenu ili 24/7 smenski rad, što ume da bude naporno.
Tehnologije
Pozitivno
Zadovoljavajuća plata.
Zamerke
Kolege Ruske nacionalnosti su jako reklusivni i nedruželjubivi. Nije im strano ponašati se sumnjivo i "iz senke". Menadžment je uslove mog ugovora menjao usputno tokom probnog perioda. Nije ispunjen veći deo prvobitnog dogovora. Trebala sam imati ličnog mentora, čoveka sa kojim sam se prvobitno čula za razgovor za posao, ko mi je dao ponudu za posao. Kada sam krenula sa radim, "nadležni" mi je bio mladji dečko ko je imao problem da se verbalizuje na engleskom, znao je uglavnom ruski jezik, što je logično bio problem za komunikaciju. Bio je često nervozan, netrpeljiv i vidljivo mu je smetalo što mora da mi se obraća na engleskom. Kolege su bili uglavnom mladi i nezreli. Imala sam nekoliko neprikladnih situacija kao kada sam ostavila računar otključan i otišla od radne stanice. Vratila sam se da zateknem pornografiju na sva tri ekrana za mojom radnom stanicom. Kancelarije su otvorene i staklene, svako ko je prošao je mogao da vidi. Isti kolega od dvojice koje su napravili prethodno navedenu situaciju se jednom prilikom jako drsko i bezobrazno eksponirao za vreme ručka jer je pogrešno shvatio "šalu" od čistačice koja ga je nazvala "mladim u glavu" (nezrelim) i obratio nam se sa "f*ck off". "Mentor" mi je dao zadatak da pogledam šta nije u redu sa opremom u sobi za sastanke pa da ga pozovem. Kada smo uradili test poziv, rekao mi je da kompanija prekida dalju saradnju sa mnom.