Iskustva i komentari zaposlenih
Pretraži iskustva o radu i iskustva sa intervjua. Saznaj kako je zapravo raditi u kompaniji.
Iskustva o radu za poziciju Support
Pozitivno
Besplatna kafa, sok, parking, dobri bonusi, većina kolega i mogućnost da se za kratko vreme nauče stvari za koje u vecini drugih firmi trebaju godine i godine rada.
Zamerke
Bas taj proces ubrzanog ucenja. Neretko (99 posto slučajeva) u firmu dođe junior sa fakulteta, koga bez ikakvog onboarding-a, a kamoli obuke bace u vatru, da radi sa klijentom i onda dolazi i do nezadovoljstva klijenta i do stresne situacije za samog inženjera i takve stvari obično ne jenjavaju sa godinama, nego se sve više i više povećavaju što dovodi do toga da ljudi pucaju i da iskusni inženjeri daju otkaze, a tehnički nekompetentan menadžment koji se ne trudi ni najmanje da stane na stranu inženjera biva unapređen.
Tehnologije
(Una O.)
Customer Support Team Lead
Cypher Tech Solutions d.o.o
Pozitivno
Zaposlena sam u firmi otkako je osnovana pre 6 meseci. S obzirom da je u tom trenutku bio startup jako sam brzo napredovala i dobila promociju na Team Lead. Posao je zahtevan s obzirom na to da je potrebna konstantu paznja, ali vremenom postaje lakse kad se stekne znanje i iskustvo. Atmosfera je jako prijatna, svi se medjusobno druzimo i pomazemo. Promocije su vrlo moguće kroz trud i rad, relativno skoro su nam kolege dobile promocije u Seniore. Na svakih mesec, dva od strane mendzmenta i HR se organizuje team building i cesto se petkom porucuje hrana po izboru za ceo tim. Rad je u dve smene i menja se na dve nedelje, jako su fleksibilni ukoliko nam je potreban specifican slobodan dan. Topla prekoporuka ukoliko zelite da budete u firmi koja nije klasicna korporacija poput drugih.
Zamerke
/
Customer Support
Cypher Tech Solutions d.o.o
Pozitivno
Posao efektivnog rada od 7 sati ali relativno lak posao i brzo prodje vreme. Kolektiv je sasvim prijatan i organizuju se neobavezni tim bilding dogadjaji često. Svaki problem i nedoumica moze lako da se reši i žena iz HR je zaista prijatna i uvek nadje vreme za razgovor. Fitpass i Privatno zdravstveno kao benificije kao i kvalitetna kafa i grickalice u sklopu toga.
Zamerke
/
6672 iskustva o radu na helloworld.rs
Anonimno unesi iskustvo
Povećaj transparentnost IT tržišta!
Customer Support
Cypher Tech Solutions d.o.o
Pozitivno
Zamerke
Do prvog dana obuke ne znate šta tačno radite, a zabranjeno je govoriti o plati – uz pretnje tužbama. Tokom celih 8 sati ste pod strogim nadzorom, telefon je zabranjen, a pomoć možete tražiti najviše dva puta. Podrška starijih kolega je retka, tim je nedruželjubiv i u stalnom strahu. Team leaderi viču na zaposlene zbog nebitnih stvari, a vlasnica šalje preteće poruke. HR ogovara zaposlene i javno ih proziva. Privatni život praktično ne postoji, a deo plate dobijate preko crypto aplikacija – bez pomoći. Svi obećavaju podršku, ali je realnost suprotna. Nedostatak iskustva, organizacije i profesionalnosti čine ovo iskustvo za mene potpuno negativnim
Customer Support Agent
Cypher Tech Solutions d.o.o
Pozitivno
Radna atmosfera je okej, tim je sastavljen od ljudi koji su uvek pozitivni i spremni da pomognu jedni drugima. Obim posla je veci, ali je opravdan lepim platama i pozitivnom radnom atmosferom. Za ljude koji su vredni i voljni da uce i rade, ova kompanija nudi mogucnosti za brz napredak i iskustvo steceno radom moze biti vrlo korsino za primenu u drugim sferama poslovanja u buducnosti.
Zamerke
/
Pozitivno
Lepa kancelarija u srcu Novog Beograda sa najlepsom terasom i lepim pogledom. Mnogo kvalitetih ljudi, uglavnom mladja ekipa, ali veoma strucnih u svom poslu.
Zamerke
Ako ste zaposleni lokalno kao lokalna podrska tipa Office manager, Local IT, pogotovo ako ste na Internship-u uslovi su gori nego preko omladinske zadruge. Katastrofalan menazment. Obecavaju kule i gradove nakon ispunjenih zadataka i projekata, a na kraju dobijete odgovor da nazalost nema budzeta. (To ne vazi za sve naravno) Napredovanje skoro nemoguce.
Tehnologije
Pozitivno
To se podrazumeva, ali većina kolega su divni i iskreni ljudi koji će ti postati prijatelji brže nego što možeš da zamisliš. Timski duh je jak i kad god ti zatreba pomoć, neko će biti tu da ti pomogne. Plata stiže na vreme.
Zamerke
Ljudi sa malo ili nimalo rezultata bivaju unapređeni i niko zapravo ne zna zašto, što rukovodstvo čini veoma teškim za poštovanje. U proteklih godinu dana i više u sektoru korisničke podrške, sa dolaskom novog šefa podrške i novih operativnih menadžera, stvorena je veoma nezdrava atmosfera u timu. Svako ko iznese kritiku na račun novih inicijativa biva izolovan. Došlo je do toga da se ni tim lideri više ne pitaju za mišljenje — sve odluke donose tri osobe sa veoma ograničenim znanjem i/ili iskustvom u upravljanju. Šef sektora korisničke podrške ima istoriju govorenja negativnih stvari o kolegama nižeg ranga pred drugim zaposlenima, čime podriva autoritet agenata, menadžera i tim lidera. Poznato je oko 10 slučajeva ovakvog ponašanja, ali HR odbija da reaguje dok se ne podnese zvanična tužba za mobing. Šef CS sektora insistira da se razgovori vode iza zatvorenih vrata i bez ikakvog zapisa, verovatno kako bi se zaštitio od mogućih pravnih posledica. Senioritet ti ne donosi nikakva prava. Na godišnjoj evaluaciji možeš da dobiješ povećanje od 0%, bez ikakvog konkretnog objašnjenja. Reći će ti da povratne informacije i pregled plate nisu obavezni. Reći će ti da nisi ključni igrač, ali neće objasniti zašto. Budžeti i benefiti se seku na sve strane, a kruže glasine da će firma uskoro biti prodata. Mnogi su otpušteni i u Srbiji i u Velikoj Britaniji — niko nije siguran.
Pozitivno
Ljudi na prvom mestu, flexibilni način rada (radi se od kuće, a možeš da radiš iz kancelarije), plaćeni ručak ako radiš iz kancelarije, dobar paket benefita
Zamerke
Trening nije odrađen u dovoljno dobroj meri da može da se radi samostalno, jako stresna pozicija premda je ulazna u firmu
Pozitivno
Konkretno u mom timu, menadzment je dobar, nema toliko pritisaka - kad se radi konkretno. Kad se na vreme uzimaju mejlovi, postuju procedure, ne mora covek preterano da se cima, dovoljno je samo da radi svoj posao. Menadzment izlazi u susret koliko je moguce. Mnogo vise radim od kuce, nego iz kancelarije. Mislim da sam dvaput mesecno iz kancelarije samo - opet, ovo je samo do tima, drugi timovi rade i nocne smene od 22 uvece u kancelariji. Posao ume biti zanimljiv, nema programiranja i skriptovanja, ali se moze uciti o logovima, Cisco Meraki se koristi za NW troubleshoot.
Zamerke
Konkretno u mom timu je malo teze napredovati - manji je tim. Posto je manji tim, nekad ima i manje ljudi u smeni. Godisnji bonus od 3-5% je smesan, 3-4 hiljade na platu. Osim privatnog zdravstvenog, nema nekih beneficija.
Pozitivno
Dobar tim i menadzer. Uredna, nova kancelarija i dobri uslovi za rad.
Zamerke
Generalno male plate i što je još veći problem - 0% motivacija za dobre radnike. 1 povećanje plate godišnje (obično 4-5%) i godišnji bonus od oko ~50€