Iskustva i komentari zaposlenih

Pretraži iskustva o radu i iskustva sa intervjua. Saznaj kako je zapravo raditi u kompaniji.

Iskustva o radu za poziciju Help Desk

Iskustvo
08.07.2025
1 Ne preporučuje

Help desk representative

NCR Voyix

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Ne postoji

Zamerke

Menadžment očajan, nekompetentni ljudi na svim pozicijama, napredovanje nemoguće ako te ne guraju, koliko god da dobro radiš. Kao da im ide u korist da kvalitetni ljudi odlaze. Početni ugovor je uglavnom preko Mplus, za prelazak na Ncr ti uglavnom jave danas za sutra, prodaje se priča da ne možeš da napreduješ pre godinu dana ali neki to mogu i nakon 3 meseca koliko god da nisu stručni. Plata mizarna, osnovica ispod 80 000. Nadređeni znaju jezik manje od tebe. Izmišljene L2 pozicije koje često na kraju rade i ljudi koji su L1 iako nisu plaćeni za to. Hibridni rad više ne postoji

Korisno? 6
Iskustvo
21.06.2025
5 Preporučuje

IT Help Desk

A1 Srbija d.o.o

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Od dolaska u A1 ne mogu a da ne kažem da nisam zadovoljan. Radna atmosfera je jako pozitivna. Kolege su zaista ljubazne i uvek su tu da vam pomognu. Plus je fleksibilno radno vreme svakako pa je meni odnos posao/život poprilično dobar. Osoblje je poprilično stručno i većina problema se rešava jako brzo. Postoji mogućnost za napredovanjem i vaš rad se ceni i vidi.

Zamerke

U par navrata sam imao problem u komunikaciji sa tehničkom podrškom, sitniji konflikti koji su brzo rešeni.

Tehnologije

Windows Active Directory
Korisno? 1
Iskustvo
13.06.2025
3 Ne preporučuje

IT Help Desk Representative

NCR Voyix

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Plata leže na vreme, kancelarija je čista i moderna. Ima dosta dobrih i vrednih ljudi, koji su kolegijalni. Hibridni rad od kuće i u kancelariji.

Zamerke

Rad u tri smene, retko povećanje plate, plata slaba u odnosu na konkurenciju, veci obim posla

Tehnologije

Java Microsoft TFS
Korisno? 2

7043 iskustva o radu na helloworld.rs

Anonimno unesi iskustvo

Povećaj transparentnost IT tržišta!

Iskustvo
11.06.2025
2

IT Help Desk / Support

Astra telekom

Prethodno zaposlen/a na određeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Prijatno okruzenje. Kolege se trude maksimalno da ti pruze svaki vid pomoci. Svako ce izaci iz svoje zone komfora da bi tim uradio svoj zadatak. Sam trening na pocetku je veoma opsiran i mnogo je pomogao na samom pocetku rada u kompaniji.

Zamerke

Kompanije nije organizovana. Rokovi se ne postuju, sto korisnicima ne ide u prilog i samim tim ima vise poziva i vece guzva koja moze lako da se izbegne uz minimalni trud organizacije.

Tehnologije

CRM
Korisno? 0
Iskustvo
01.06.2025
Potvrđen Linkedin identitet
1 Ne preporučuje

Help Desk

M Plus Serbia

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Samo odgovor nakon intervjua.

Zamerke

Plate preniske, doslovno prezivljavanje. Ne ceni se znanje jezika kao ni tehnicke vestine. Ne postoji mogucnost napretka, kao ni bonusi, svi smo isti bez obzira na znanje i trud. Za obroke za mesec dana se isplacuje toliko da mozes maksimum 3 dana da kupis obrok u kantini u firmi. Sve se gleda u milisekundu, a uslovi nikakvi! Smene lose.

Korisno? 11
Iskustvo
14.05.2025
3 Preporučuje

IT Help Desk / Support

Pošta Srbije

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Veliki resursi, jedan od najvećih IT sistema za pružanje usluga građanima, godine iskustva u radu sa korisnicima

Zamerke

Nedovoljno korišćenje resursa za razvoj IT sistema, sporo odlučivanje o novim rešenjima za uvećanje prihoda , i nedovoljno ulaganje u IT resurse

Tehnologije

MySQL SQL Server Microsoft SQL Server
Korisno? 0
Iskustvo
27.04.2025
2 Ne preporučuje

Help Desk Representative L1/L2

NCR Voyix

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Plata leže na vreme, kancelarija je čista i moderna. Ima dosta dobrih i vrednih ljudi, koji su kolegijalni. Hibridni rad od kuće i u kancelariji.

Zamerke

Odakle da počnem. Jedina stvar koja je bitna u celoj ovoj priči je u kom timu upadnete i koji posao radite, to može da vas slomi ili napravi. Ja sam upao u veoma dobar tim gde i tu ima dosta problema koji su generalni za ovu firmu. Nepotizam je glavna stvar, ne napreduje onaj ko radi i zna najviše, već onaj ko kuva kafu najbolje, NCR je jedina firma gde možes da radiš godinama i da znaš više od tim lidera a da ne postaneš senior kolega, zato što se ovde ne postaje senior iz iskustva, nego već ostali seniori glasaju ko sledeći napreduje, tako da ako si na njihovoj lošoj strani, možes samo odma da daš otkaz. Atmosfera u kancelariji je kao na pijaci, svako priča u glas, ljudi se deru, puštaju glasnu muziku, sve dok ti moraš da obavljaš poziv sa klijentima sa slušalicama od 10$ koje jedva rade, Plata je mizerna 70k za ovaj posao i količinu posla je kriminalno, povećanje plate se bazira na merit koji je od 1%-3% na godišnjem nivou, što znači da posle godinu dana dobiješ 2h dinara povećanje, prelazak u drugi tim ti povećava platu za 20%, ako pređeš na neku poziciju koja je grejd 10 sa grejd 7 umesto 60% povećanja daju ti 20%, tako da imas manju platu od kolege koje rade isti posao kao ti, tim lideri, supervizori su svei neobrazovani, pola ljudi ne zna engleski ili kako da radi posao, i sve ovo je sa činjenicom da je moj tim dobar. NE PREPORUČUJEM.

Korisno? 16
Iskustvo
12.04.2025
2 Ne preporučuje

IT Help Desk Representative II

NCR Voyix

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Jedino pozitivno ako se može računati je Hibridan način rada

Zamerke

Ima ih dosta Plata bedna, posla preko glave Losiji i uvlakaci idu na bolje pozicije dok bolji napustaju zbog plate 70k plata početna plata u ovom IT sektoru je smešna, ostale kompanije nude više.

Tehnologije

Microsoft SQL Server
Korisno? 9
Iskustvo
09.04.2025
4 Preporučuje

IT Help Desk / Support

Go Daddy

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Ljudi na prvom mestu, flexibilni način rada (radi se od kuće, a možeš da radiš iz kancelarije), plaćeni ručak ako radiš iz kancelarije, dobar paket benefita

Zamerke

Trening nije odrađen u dovoljno dobroj meri da može da se radi samostalno, jako stresna pozicija premda je ulazna u firmu

Korisno? 1
Iskustvo
08.04.2025
3 Preporučuje

IT Help Desk / Support

NCR Voyix

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Konkretno u mom timu, menadzment je dobar, nema toliko pritisaka - kad se radi konkretno. Kad se na vreme uzimaju mejlovi, postuju procedure, ne mora covek preterano da se cima, dovoljno je samo da radi svoj posao. Menadzment izlazi u susret koliko je moguce. Mnogo vise radim od kuce, nego iz kancelarije. Mislim da sam dvaput mesecno iz kancelarije samo - opet, ovo je samo do tima, drugi timovi rade i nocne smene od 22 uvece u kancelariji. Posao ume biti zanimljiv, nema programiranja i skriptovanja, ali se moze uciti o logovima, Cisco Meraki se koristi za NW troubleshoot.

Zamerke

Konkretno u mom timu je malo teze napredovati - manji je tim. Posto je manji tim, nekad ima i manje ljudi u smeni. Godisnji bonus od 3-5% je smesan, 3-4 hiljade na platu. Osim privatnog zdravstvenog, nema nekih beneficija.

Korisno? 5