Iskustva i komentari zaposlenih

Pretraži iskustva o radu i iskustva sa intervjua. Saznaj kako je zapravo raditi u kompaniji.

Iskustva i komentari za poziciju Customer Support

Intervju
01.07.2025
Negativno iskustvo

Customer Support

NCR Voyix

Bez ponude za posao

Online intervju

Kako je izgledao proces

Intervjuisali me preko telefona i uzivo. Sve odradejeno po P.S.-u. Jako teška i obimna procedura oko background checka. Zato sam i odustao jer nisam mogao da se bakćem sa svim tim perimetijama za neku mizernu platu.
Korisno? 7
Iskustvo
21.06.2025
3

Customer support

Sitel SBA d.o.o. Beograd

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Pozitivna atmosfera,timski duh i okej kancelarija. Okej privatno zdravstveno.

Zamerke

Plata prosecna,retki bonusi,napredovanje komplikovanje,puno intervjua.

Tehnologije

JavaScript HTML
Korisno? 0
Intervju
19.06.2025
Negativno iskustvo

Customer Support Representative

Globalkom d.o.o

Bez ponude za posao

Intervju veoma lak

Online intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Odlicna kompanija, sve preporuke, ukoliko zelite da aplicirate i HR se ne pojavi na razgovoru. Kao sto je vec bilo navedeno u nekim komentarima ispod, nakon 10 minuta kasnjenja ' tehinicki problemi' - dobro znamo da GoogleMeetsu moze da se pristupi sa telefona u najgorem slucjau za sastanak, tako da kao sto je vec objavljeno dole, ta prica u startu pada u vodu. Navodno su posrednici Americke kopmanije "globaly recognized brand-a" , cija domena se bavi digitalnim marketingom za limuzine/ izradom websajta kao i customer supportom. Pogledajte im domenu preko semRusha ili nekog programa ukoliko se neko iole razume u SEO, sve ce Vam biti jasno. Nemojte gubiti vreme niti imati neku nadu sto se tice ovoga.Ja sam izgubio jer nisam na vreme proverio, ne bih ni aplicirao. Pozdrav.
Korisno? 2

7053 iskustva o radu na helloworld.rs

Anonimno unesi iskustvo

Povećaj transparentnost IT tržišta!

Iskustvo
18.06.2025
Potvrđen Linkedin identitet
1 Ne preporučuje

Customer support specialist

NCR Voyix

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

nista

Zamerke

Mala plata za rad koji traže Mobing na poslu Mogućnosti za napredak ne postoje Sve što može da bude zamerka kod ove kompanije postoji

Tehnologije

Java Java EE Java ME Java SE
Korisno? 10
Iskustvo
18.06.2025
5 Preporučuje

Customer support

Vega IT

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Plata je super, bonusi su veliki, stalna povećanja plate. Kolektiv i nadredjeni super. Mogućnosti za napredovanje velike. Svakom bih preporučila ovu kompaniju. Benifinicije odlicne

Zamerke

Nema

Tehnologije

Java
Korisno? 0
Intervju
17.06.2025
Pozitivno iskustvo

Customer support specialist

NCR Voyix

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvo upoznavanje i prica o iskustvu. Sve se dešava putem telefona. Provera engleskog u školi jezika. Zatim u kancelarijama NCR-a gde pitaju vise tehnickih pitanja o razumevanju za kompjutere

Pitanja sa intervjua

  • Task manager kako da se dodje do njega IP adresa, sta je i čemu sluzi
Korisno? 0
Intervju
13.06.2025
Pozitivno iskustvo

Customer support

NCR Voyix

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Posle poslato Cv, kontaktira me je HR i zakazao tehnički intervju.

Pitanja sa intervjua

  • Pitanja tipa staje je switch, modem neka osnovna pitanja generalno o kompjuterima itd.
Korisno? 1
Iskustvo
13.06.2025
3 Preporučuje

Customer support

NCR Voyix

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Pozitivni ljudi tj. kolektiv. Ostalo nista, sem plata koje se isplaćuje redovno.

Zamerke

Rad u tri smene, male plate 700-900evra, organizacija smene loša. Nadredjen položaj poslodavac.

Tehnologije

Java
Korisno? 2
Iskustvo
12.06.2025
4 Preporučuje

Customer support agent

Digitec Galaxus d.o.o

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Broj dana odmora i 100% bolovanja. Lepa kompanija sa puno dogadjaja u toku godine. Odlično privatno zdravstveno osiguranje i trinaesta plata. Mogućnost povećanja plate na godišnjem nivou.

Zamerke

Manjak parkinga ispred kancelarije. Napredovanje upitno. Bonusi nepostojeći.

Tehnologije

HTML
Korisno? 1
Intervju
12.06.2025
Pozitivno iskustvo

Customer Support Agent

NCR Voyix

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvo ide razgovor sa Hr-om, onda testiranje jezika i na kraju razgovor sa supervizorom. Sve ovo traje od tri do četiri nedelje.

Pitanja sa intervjua

  • Sta je IP adresa
  • CMD
  • Šta biste radili kad vidite BSOD
Korisno? 3