Iskustva i komentari zaposlenih

Pretraži iskustva o radu i iskustva sa intervjua. Saznaj kako je zapravo raditi u kompaniji.

Iskustva i komentari za poziciju Support

Iskustvo
07.05.2025
5 Preporučuje

Support Engineer

Blue Grid d.o.o

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Proces zapošljavanja je bio brz i profesionalan , HR tim je bio izuzetno ažuran, uvek dostupan za pitanja i podršku tokom celog procesa. Radim od kuće, bez pritiska i mikromenadžmenta. Tim lider je odličan, kolege su prijatne i spremne da pomognu. Sve u svemu, veoma pozitivan početak bez ikakvih zamerki.

Zamerke

Korisno? 0
Iskustvo
07.05.2025
1 Ne preporučuje

Customer support

SMSHighway

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Zanimljiv posao, oprema obezbedjena

Zamerke

Mobing i lažne ponude na intervjuu koje se posle nisu ostvarile, kao privatno zdravstveno. Šef supporta koji leči svoje komplexe na radnicima,a on sam je najveci neradnik. Dobićete otkaz ako mu niste mili iako posao koji obavljate je dobar. Komunikacija sa tl-om je sa njegove strane pasivno agresivna. Firma koja ce vam zabiti noz u ledja i uzeti i dane odmora i dati momentalni otkaz bez valjanog razloga na najgori moguci nacin. Za izbegavati

Korisno? 7
Iskustvo
01.05.2025
1 Ne preporučuje

Customer Support Agent L1

NCR Voyix

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Pojedine kolege.

Zamerke

Nažalost, moje iskustvo u ovoj kompaniji bilo je izrazito negativno. Nepotizam i favoritizam su svakodnevna pojava, a sve zavisi od toga u koji tim upadnete. Ja sam završio u jednom od najgorih, gde je tim lider bio krajnje neprofesionalan – često je psovao, pretio zaposlenima i hvalio se time kako je kolege slao na HR eskalaciju, nakon čega su dobijali otkaz. Obim posla je ogroman, dok je plata veoma niska – svega 70.000 dinara. Na jednom pozivu možete biti i po nekoliko sati, bez ikakve podrške. Smene su loše organizovane, a menadžment ne pokazuje nikakvu želju da se situacija popravi. Napredovanje bez veza i ulizivanja je praktično nemoguće. Timska atmosfera je loša, a većina kolega nema prethodno relevantno iskustvo, što dodatno otežava rad. Ukratko: radno okruženje je veoma toksično, uslovi su loši, a napredak i podrška skoro da ne postoje. Ne bih preporučio ovu firmu nikome ko traži zdravo i profesionalno radno mesto.

Korisno? 7

6730 iskustava o radu na helloworld.rs

Anonimno unesi iskustvo

Povećaj transparentnost IT tržišta!

Iskustvo
29.04.2025
1 Ne preporučuje

Customer support

NCR Voyix

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Posao nije pretezak,jedina pozitivna stvar je rad od kuce.

Zamerke

Skoro sve,organizacija smena je užasna,takođe menadzment uglavnom ne zna nista da pomogne ili se dugo čeka na odgovor dok oni pogledaju to što ne znaju i na kraju daju pogresan odgovor. Takođe daju su priotiteti zaposlenima koji uglavnom nista ne rade i imaju prekomerno prijateljski odnos sa team liderima i supervizorima,dok zaposleni koji vredno rade budu diskriminisani. Programi za rad su takođe losi. Uglavnom dosta zamerki.

Korisno? 12
Intervju
28.04.2025
Negativno iskustvo

Customer Support Specialist

HORISEN Technology

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvi korak je razgovor sa HR-om, traje 1h i prolazi se detaljno kroz CV, do te mere da je bilo pitanje šta sam radila u pauzi između 2 posla. Bila su i neka klasična motivaciona pitanja. Ostatak razgovora je bila prezentacija i predstavljanje firme. Drugi krug je prezentacija njihove platforme, isto oko 1h traje i nakon toga test na engleskom vezano za tu platformu. Ne vidim svrhu takvog koraka jer za tih sat vremena se teško može sve upamtiti što su samo pokazivali. Treći krug bi bio opet razgovor sa HR-om, ali su me odbili uz obrazloženje da su imali boljeg kandidata, a oglas za posao su naravno obnovili odmah po isteku.
Korisno? 0
Intervju
28.04.2025
Negativno iskustvo

Customer support

Globalkom d.o.o

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Uzas. HR se nije pojavila na intervju uopste i onda je nakon 10 minuta poslala mail da navodno imaju tehnickih problema. U pitanju je obican intervju na google meet i moze da se realizuje sa bilo kog uredjaja tako da ta prica pada u vodu. Nakon toga su oni izabrali drugi termin. Jos na to joj je engleski blago receno slabija strana… Plata od 800e im je zvucala kao puno kao da sam trazio 2000e. Sve u svemu za izbeci firma iako vas pozovu.
Korisno? 3
Intervju
27.04.2025
Pozitivno iskustvo

Local IT and tech support

TX Services

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Kako je izgledao proces

Prijava preko Linkedin-a Proces je prošao profesionalno i veoma brzo oko nedelju dana od inicijalnog intervjua do ponude.
Korisno? 0
Iskustvo
25.04.2025
2 Ne preporučuje

Support

Task Us

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Dobre kolege.

Zamerke

Nerealna ocekivanja. Gube dosta klijenata i radnike gledaju u brojkama.

Korisno? 1
Iskustvo
25.04.2025
2 Ne preporučuje

Customer Support Specialist

Sms highway

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Mogucnost rada od kuce, posao sam po sebi nije preobiman, plata ok, privatno zdravstveno, obezbedjena oprema.

Zamerke

Sef supporta vrsi uzasan mobing raznim manipulacijama, omalovazavanjima i pretnjama otkazom i slicno. Jako negativna atmosfera. Otkaze dobijaju dobri radnici koji ne idu uz dlaku menadzmentu.

Korisno? 1
Intervju
23.04.2025
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

NCR Voyix

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Razgovor sa HR-om, zatim testiranje znanja jezika, na kraju razgovor sa vođom tima/supervizorom/menadžerom. Na kraju background check ili nešto slično, ceo proces oko mesec dana traje.

Pitanja sa intervjua

  • Šta biste radili kad vidite BSOD?
  • Šta je IP adresa?
  • Čemu služi modem?
  • Štampač ne radi, šta biste prvo proverili?
  • Kako ste rešili neku tešku situaciju na prethodnom poslu?
Korisno? 1