U toku je Regionalni sajam poslova! Poseti IT kategoriju i pronađi posao.

Iskustva i komentari zaposlenih

Pretraži iskustva o radu i iskustva sa intervjua. Saznaj kako je zapravo raditi u kompaniji.

Iskustva o radu za poziciju Customer Support

Iskustvo
14.10.2025
5 Preporučuje

Customer support

Cypher Tech Solutions d.o.o

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Plata, atmosfera u timu i kolege, tim lideri

Zamerke

Idealno manje rada vikendom

Korisno? 0
Iskustvo
13.10.2025
4 Preporučuje

Customer support agent

NCR Voyix

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Redovne isplate, fleksibilni uslovi i remote rad. Timska atmosfera je odlična

Zamerke

Rad u tri smene, retko povećanje plate

Tehnologije

Java
Korisno? 0
Iskustvo
11.10.2025
3 Preporučuje

Customer support

Wolt d.o.o

Prethodno zaposlen/a na određeno 1-2 godine

Pozitivno

Plata za L1 poziciju

Zamerke

Slaba mogućnost napredovanja, nedostatak bonusa il benefita za top radnike, ne tolika timska atmosfera

Korisno? 0

7345 iskustava o radu na helloworld.rs

Anonimno unesi iskustvo

Povećaj transparentnost IT tržišta!

Iskustvo
09.10.2025
4 Preporučuje

Customer support

Vega IT

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Solidna plata, odlicne kolege, mogucnost za napredak

Zamerke

Cesto teski projekti, rad iz kancelarije

Tehnologije

Java
Korisno? 0
Iskustvo
25.09.2025
4 Preporučuje

Junior Customer Support Specialist

Team Sava

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Radi se od kuće, tim je super i svi su tu da pomognu ako treba. Menadžeri sa strane klijenta su korektni, poštuje se radno vreme i nismo pretrpani poslom.

Zamerke

Radi se sa američkim klijentom pa je radno vreme popodnevno što ume da bude nezgodno. Plata bi mogla biti viša i mogli bi da uvedu fitpass ili neki dodatni benefit osim privatnog zdravstvenog.

Korisno? 2
Iskustvo
03.09.2025
2 Ne preporučuje

customer support agent

Assist Digital d.o.o

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

plata je bila redovna i na početku relativno opuštena atmosfera

Zamerke

Nedostatak profesionalnog pristupa pokazuje se kroz lošu komunikaciju, nejasne zadatke i odsustvo koordinacije među timovima. Neki agenti su više favorizovani u zavisnosti koliko je neko blizak sa menadzmentom

Korisno? 4
Iskustvo
26.08.2025
Potvrđen Linkedin identitet
4 Preporučuje

Customer support

Woodacta d.o.o

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Rad od kuće

Zamerke

Micromanaging. Bukvalno mi je govorio idi mišem ovamo, idi mišem onamo na screen share...Naravno da sam rekla posle 2 nedelje. Zaposlili su nas dvoje i ostavili jednog posle 3 meseca. I ceo i sestra njegova su egoisti žešći što peglaju po svojim radnicima. Ostali radnici su razumni i druželjubivi. Posao je za nekoga ko može da se ugrize za jezik.

Korisno? 0
Iskustvo
30.07.2025
5 Preporučuje

Customer Support Agent

Mebit D.O.O

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Zaista jedan od retkih poslodavaca koji se trudi da svojim zaposlenima pruzi najbolje moguce uslove, u mom slucaju zapravo jedini do sada. Osluskuju potrebe i usvajaju predloge, zaista kompanija koja postuje svoje zaposlene onako kako dolikuje.

Zamerke

Ne bi bila zamerka kompaniji, takva je proslo priroda posla za vecinu pozicija, ali nocna smena cesto ume biti preopterecujuca, sem ako niste navikli na takav stil zivota.

Korisno? 1
Iskustvo
29.07.2025
5 Preporučuje

Customer Support Team Leader

Mebit D.O.O

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 7-10 godina

Pozitivno

Želim da spomenem i pohvalim konstantna unapređenja radnih uslova - iz godine u godinu zaista postaju sve bolji, sve pohvale. Radno okruženje je izuzetno prijatno i uvek vlada prijateljska atmosfera u kancelariji. Kolege su uvek spremne da pomognu u skaldu sa mogucnostima kao i da pruže asistenciju kad god je potrebna. Pored ovoga, oprema u kancelariji je vrhunska, a dodatni benefiti poput snack bara, pića i kafe čine svakodnevni rad još prijatnijim. Takođe, način na koji je organizovano slobodno vreme na poslu je zaista za svaku pohvalu – game room sa bilijarom, pikadom, foteljom za relaksaciju i prostorom za opušteno druženje predstavljaju sjajan način da se zaposleni opuste i druže kako bi napunili baterije. Pored svega ovoga, često se organizuju team building događaji koji dodatno jačaju timski duh i pozitivnu atmosferu, a rođendanske nagrade su zaista pažljivo osmišljene i pokazuju koliko kompanija ceni svakog zaposlenog. Finansijski uslovi su odlični – plate su konkurentne, a postoji jasan prostor za napredovanje i razvoj, kako kroz napredovanje po pozicijama, tako i kroz povećanja plate unutar iste pozicije. Bonusi su dodatni motivator, a 10 personalnih dana godišnje i fleksibilnost u organizaciji smena (u skladu sa mogućnosti ostatka tima) pokazuju koliko kompanija vodi računa o balansu između posla i privatnog života.

Zamerke

Zahvaljujući odličnom menadžment timu i timskoj saradnji, uspešno smo prevazilazili svaki izazov.

Korisno? 1
Iskustvo
28.07.2025
3

Customer support agent

NCR Voyix

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Radio sam u NCR Voyix-u u Beogradu. Dobra plata, redovne isplate, fleksibilni uslovi i remote rad. Timska atmosfera je odlična, a ima mogućnosti za napredovanje i učenje novih veština.

Zamerke

Smene su ponekad naporne, posebno noćne za globalne klijente. Menadžment može biti neorganizovan, sa previše zadataka pod pritiskom. Komunikacija između timova nije uvek jasna, što stvara frustracije na projektima.

Korisno? 1