Podeli iskustvo sa posla, intervjua ili platu i uđi u trku za DJI Mini 3 RC-N1 dron!

Iskustva i komentari zaposlenih

Pretraži iskustva o radu i iskustva sa intervjua. Saznaj kako je zapravo raditi u kompaniji.

Iskustva o radu za poziciju Support

Iskustvo
12.05.2025
1 Ne preporučuje

Customer Support

Hyperoptic Ltd

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Nikakvi, osim entuzijazma trenera koji se trude da te nauce poslu, i dobrog dela radnika koji su ok kao kolege zaista. Fin kolektiv onako.

Zamerke

Nesposoban menadzment, pre bi se svi bacili niz liticu nego da zaposle jos ljudi da oslobode queue na telefonu. Plate su uzasne za kolicinu rada koja se ocekuje. Izrabljivanje u sustini.

Korisno? 0
Iskustvo
09.05.2025
1 Ne preporučuje

Customer Support Agent L!

NCR Voyix

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Nista

Zamerke

Tokom mog angažmana u ovoj kompaniji, susreo sam se sa nizom ozbiljnih problema koji su značajno uticali na radnu atmosferu i profesionalni razvoj. Uslovi rada su ispod svakog očekivanja, plata je neadekvatna u odnosu na obim posla, koji je konstantno preopterećujući. Podrška zaposlenima praktično ne postoji, čak ni u situacijama kada se jedan poziv oduži na više sati. Nažalost, kvalitet rukovođenja u timu u kojem sam radio bio je posebno zabrinjavajuć. Tim lider je pokazivao izuzetno neprofesionalno ponašanje, uključujući učestalo vređanje i pretnje, uz javno isticanje toga kako je doprineo otpuštanju pojedinih kolega putem HR eskalacija. Takvo ponašanje je dodatno urušavalo već narušenu timsku dinamiku. Napredovanje unutar firme deluje gotovo nemoguće bez ličnih veza ili otvorenog ulagivanja. U organizaciji je veoma prisutan osećaj nepravednosti, a favoritizam i nepotizam su postali deo svakodnevice. Menadžment ne pokazuje spremnost da sasluša zaposlene niti da sprovede promene koje bi poboljšale uslove rada ili organizaciju smena. Dodatni izazov predstavlja činjenica da većina zaposlenih nema prethodno relevantno iskustvo, što direktno utiče na kvalitet saradnje i efikasnost tima. Umesto stimulativnog i profesionalnog ambijenta, prevladava toksična atmosfera koja demotiviše i obeshrabruje. Zbog svega navedenog, ne bih preporučio ovu kompaniju osobama koje traže stabilno

Korisno? 3
Iskustvo
07.05.2025
5 Preporučuje

Support Engineer

Blue Grid d.o.o

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Proces zapošljavanja je bio brz i profesionalan , HR tim je bio izuzetno ažuran, uvek dostupan za pitanja i podršku tokom celog procesa. Radim od kuće, bez pritiska i mikromenadžmenta. Tim lider je odličan, kolege su prijatne i spremne da pomognu. Sve u svemu, veoma pozitivan početak bez ikakvih zamerki.

Zamerke

Korisno? 0

6734 iskustva o radu na helloworld.rs

Anonimno unesi iskustvo

Povećaj transparentnost IT tržišta!

Iskustvo
07.05.2025
1 Ne preporučuje

Customer support

SMSHighway

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Zanimljiv posao, oprema obezbedjena

Zamerke

Mobing i lažne ponude na intervjuu koje se posle nisu ostvarile, kao privatno zdravstveno. Šef supporta koji leči svoje komplexe na radnicima,a on sam je najveci neradnik. Dobićete otkaz ako mu niste mili iako posao koji obavljate je dobar. Komunikacija sa tl-om je sa njegove strane pasivno agresivna. Firma koja ce vam zabiti noz u ledja i uzeti i dane odmora i dati momentalni otkaz bez valjanog razloga na najgori moguci nacin. Za izbegavati

Korisno? 8
Iskustvo
01.05.2025
1 Ne preporučuje

Customer Support Agent L1

NCR Voyix

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Pojedine kolege.

Zamerke

Nažalost, moje iskustvo u ovoj kompaniji bilo je izrazito negativno. Nepotizam i favoritizam su svakodnevna pojava, a sve zavisi od toga u koji tim upadnete. Ja sam završio u jednom od najgorih, gde je tim lider bio krajnje neprofesionalan – često je psovao, pretio zaposlenima i hvalio se time kako je kolege slao na HR eskalaciju, nakon čega su dobijali otkaz. Obim posla je ogroman, dok je plata veoma niska – svega 70.000 dinara. Na jednom pozivu možete biti i po nekoliko sati, bez ikakve podrške. Smene su loše organizovane, a menadžment ne pokazuje nikakvu želju da se situacija popravi. Napredovanje bez veza i ulizivanja je praktično nemoguće. Timska atmosfera je loša, a većina kolega nema prethodno relevantno iskustvo, što dodatno otežava rad. Ukratko: radno okruženje je veoma toksično, uslovi su loši, a napredak i podrška skoro da ne postoje. Ne bih preporučio ovu firmu nikome ko traži zdravo i profesionalno radno mesto.

Korisno? 9
Iskustvo
29.04.2025
1 Ne preporučuje

Customer support

NCR Voyix

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Posao nije pretezak,jedina pozitivna stvar je rad od kuce.

Zamerke

Skoro sve,organizacija smena je užasna,takođe menadzment uglavnom ne zna nista da pomogne ili se dugo čeka na odgovor dok oni pogledaju to što ne znaju i na kraju daju pogresan odgovor. Takođe daju su priotiteti zaposlenima koji uglavnom nista ne rade i imaju prekomerno prijateljski odnos sa team liderima i supervizorima,dok zaposleni koji vredno rade budu diskriminisani. Programi za rad su takođe losi. Uglavnom dosta zamerki.

Korisno? 12
Iskustvo
25.04.2025
2 Ne preporučuje

Support

Task Us

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Dobre kolege.

Zamerke

Nerealna ocekivanja. Gube dosta klijenata i radnike gledaju u brojkama.

Korisno? 2
Iskustvo
25.04.2025
2 Ne preporučuje

Customer Support Specialist

Sms highway

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Mogucnost rada od kuce, posao sam po sebi nije preobiman, plata ok, privatno zdravstveno, obezbedjena oprema.

Zamerke

Sef supporta vrsi uzasan mobing raznim manipulacijama, omalovazavanjima i pretnjama otkazom i slicno. Jako negativna atmosfera. Otkaze dobijaju dobri radnici koji ne idu uz dlaku menadzmentu.

Korisno? 1
Iskustvo
23.04.2025
Potvrđen Linkedin identitet
3 Ne preporučuje

Customer Support Agent

NCR Voyix

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Lokacija, aktivnosti, privatno osiguranje, prijava na pun iznos i plata koja ne kasni - trebalo bi da se podrazumeva, ali eto. Hibridni način rada - ako vam se posreći da upadnete u pravi tim. Stalno nešto učite - programi i procedure se menjaju redovno.

Zamerke

Prepuna ljudi koji su se samo u pravo vreme našli na pravom mestu, daleko od stručnjaka, rade po principu - sve može, ali drugi da to obavi. Napredovanje po ko zna kojoj osnovi - ortačkoj, ulizivačkoj... O konkretnom povećanju plate se sanja, povišica na kraju godine na osnovu truda ne pokrije ni troškove jedne večere.

Korisno? 0
Iskustvo
23.04.2025
5 Preporučuje

Customer Support Specialist

Cypher Tech Solutions d.o.o

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Radim u ovoj firmi već neko vreme i mogu iskreno reći da je ovo jedno od boljih profesionalnih iskustava koje sam imao. Tim je izuzetno podržavajući, menadžment je transparentan i uvek spreman da sasluša zaposlene. Komunikacija teče glatko, uvažava se mišljenje svakog člana tima, a prilike za napredovanje su realne i dostupne svima koji pokažu inicijativu. Takođe, balans između posla i privatnog života je na visokom nivou, što je danas prava retkost. Posebno cenim benefite koje firma nudi – tu su FitPass, privatno zdravstveno osiguranje, kao i mogućnost ostvarivanja bonusa, što dodatno motiviše i pokazuje koliko se vrednuje trud i posvećenost. Atmosfera u timu je pozitivna, svakodnevni rad je dinamičan, ali uz dobru organizaciju i međusobno poštovanje, sve teče bez stresa. Ponosan sam što sam deo ove firme i toplo je preporučujem svima koji traže stabilnu, podsticajnu i profesionalnu sredinu.

Zamerke

/

Korisno? 1