Iskustva i komentari zaposlenih

Pretraži iskustva o radu i iskustva sa intervjua. Saznaj kako je zapravo raditi u kompaniji.

Iskustva o radu za poziciju Support

Iskustvo
19.11.2025
2

Application Support Engineer

Portfolio BI

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Ljudi

Zamerke

Glavni nedostaci su nedostatak realnih mogućnosti za napredovanje i neispunjena obećanja u vezi sa razvojem i povišicama.

Korisno? 4
Iskustvo
19.11.2025
4 Preporučuje

IT Help Desk / Support

HTEC

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Dosta projekata, razni benefiti, privatno zdrastveno, timska atmosfera

Zamerke

Cesti sastanci znaju da budu naporni

Tehnologije

JavaScript Java
Korisno? 0
Iskustvo
16.11.2025
5 Preporučuje

Support Associate

Wolt d.o.o

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Atmosfera je okej i benefiti su korektni

Zamerke

Menadzment je u nekim trenucim jako neorganizovan i neupucen

Korisno? 0

7573 iskustva o radu na helloworld.rs

Anonimno unesi iskustvo

Povećaj transparentnost IT tržišta!

Iskustvo
15.11.2025
4 Preporučuje

Contact support

Yettel

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Mogućnost napredovanja, transparentna očekivanja, podsticaj i podrška mentora

Zamerke

Preveliki targeti, primedbe na rad za situacije na koje se ne može direktno uticati

Tehnologije

CRM
Korisno? 0
Iskustvo
15.11.2025
1 Ne preporučuje

Technical support agent

Hyperoptic Ltd

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Kolege su okej i atmosfera je korektna u meri u kojoj je to moguce s obzirom na izrabljivacku politiku firme i uslove rada.

Zamerke

Dve glavne zamerke (sasvim dovoljne da preporucim svima da zaobidju ovu firmu u najsirem mogucem luku) jesu: 1. cinjenica da fali osoblja na svim nivoima i svim timovima pa je svaki dan ceo dan funkcionisanje na rubu vanrednog stanja, a sve sto leadership tim radi povodom toga jeste konstantno tumbanje procedura kako bi iscedili sto vise od trenutnog osoblja koji se vec raspada. Poslovanje firme po svim parametrima raste kroz vreme, a oni sve bezobrazniji i nezahvalniji prema zaposlenima, klasicna izrabljivacka korporacija iz koje je otislo xy ljudi na cak mnogo visim pozicijama. 2. Napredak unutar firme je moguc samo i samo ako ste se slizali u kancelariji s pravim ljudima, jer je to ne glavni, vec jedini uslov. Mene ledja zabolese od tapsanja po istim i ohrabrenje da samo tako nastavim, al da sam novi Nikola Tesla napredovati necu i pri otvaranju internih konkursa u 90% slucajeva se zna vec ko ce dobiti poziciju, a konkurs je sarena laza da se ostali nadaju i gube vreme. Ko ima nula iskustva i zeli da ga stekne, neka proba pa nek bezi dalje kada obogati CV, u suprotnom baceno vreme posle kog covek moze samo da se oseti ogorceno jer su napredovali neki koji ne znaju pertle da vezu, a vi ne.

Korisno? 0
Iskustvo
14.11.2025
5 Preporučuje

Customer support specialist

HCP doo

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Sve najbolje, plata, Bonusi, radno okruženje

Zamerke

Nema

Tehnologije

Java
Korisno? 0
Iskustvo
13.11.2025
Potvrđen Linkedin identitet
5 Preporučuje

Customer support specialist

HTEC

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Sve je super Preporuka velika Plate su super Mogućnosti napredovanja Bonusi na godišnjem nivou Kolektiv Briga o zaposlenim

Zamerke

Nema zamerke

Tehnologije

Java EE Java ME Java SE
Korisno? 0
Iskustvo
05.11.2025
1 Ne preporučuje

Customer Support

Digitec Galaxus d.o.o

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Zdravstveno i edukacija

Zamerke

Nema napredovanja, neki lazni sistemi za napredak pa ti povise platu 20 evra. Mikromenadzment.

Korisno? 0
Iskustvo
24.10.2025
5

IT Support

Heineken Srbija d.o.o

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 4-7 godina

Pozitivno

Povoljni benefiti, rad u korporativnom okruženju i projekti vezani za proizvodnju.

Zamerke

Potreba za radom po smenama ili van radnog vremena u slučaju produkcijskih problema.

Korisno? 0
Iskustvo
22.10.2025
1 Ne preporučuje

customer support

DDC OSS d.o.o

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Nema ih.

Zamerke

Favorizacija pojedinaca od prvog dana obuke, diskriminacija učesnika. Bilo je to, zapravo, takmičenje za Lili vaučere, a ne obuka. Neprofesionalan i neetički pristup prema zaposlenima, nejasna pravila pri zaposlenju, nekima ponuđena obuka od kuće, nekima ne, bonusi od starta nejasni, na kraju se postavilo pitanje hoće li ih uopšte i biti. Na potpisivanju ugovora ostavljena mogućnost produžetka ugovora ako se pokažemo, a kako se pokazati, kad su favoriti određeni još prvog dana obuke. Sve u svemu, nije vredno truda, a ni para koje nude za taj posao. Ocena nula.

Korisno? 5