Iskustva i komentari zaposlenih
Pretraži iskustva o radu i iskustva sa intervjua. Saznaj kako je zapravo raditi u kompaniji.
Iskustva i komentari za poziciju Support
Pozitivno
Proces zapošljavanja je bio brz i profesionalan , HR tim je bio izuzetno ažuran, uvek dostupan za pitanja i podršku tokom celog procesa. Radim od kuće, bez pritiska i mikromenadžmenta. Tim lider je odličan, kolege su prijatne i spremne da pomognu. Sve u svemu, veoma pozitivan početak bez ikakvih zamerki.
Zamerke
Pozitivno
Zanimljiv posao, oprema obezbedjena
Zamerke
Mobing i lažne ponude na intervjuu koje se posle nisu ostvarile, kao privatno zdravstveno. Šef supporta koji leči svoje komplexe na radnicima,a on sam je najveci neradnik. Dobićete otkaz ako mu niste mili iako posao koji obavljate je dobar. Komunikacija sa tl-om je sa njegove strane pasivno agresivna. Firma koja ce vam zabiti noz u ledja i uzeti i dane odmora i dati momentalni otkaz bez valjanog razloga na najgori moguci nacin. Za izbegavati
Pozitivno
Pojedine kolege.
Zamerke
Nažalost, moje iskustvo u ovoj kompaniji bilo je izrazito negativno. Nepotizam i favoritizam su svakodnevna pojava, a sve zavisi od toga u koji tim upadnete. Ja sam završio u jednom od najgorih, gde je tim lider bio krajnje neprofesionalan – često je psovao, pretio zaposlenima i hvalio se time kako je kolege slao na HR eskalaciju, nakon čega su dobijali otkaz. Obim posla je ogroman, dok je plata veoma niska – svega 70.000 dinara. Na jednom pozivu možete biti i po nekoliko sati, bez ikakve podrške. Smene su loše organizovane, a menadžment ne pokazuje nikakvu želju da se situacija popravi. Napredovanje bez veza i ulizivanja je praktično nemoguće. Timska atmosfera je loša, a većina kolega nema prethodno relevantno iskustvo, što dodatno otežava rad. Ukratko: radno okruženje je veoma toksično, uslovi su loši, a napredak i podrška skoro da ne postoje. Ne bih preporučio ovu firmu nikome ko traži zdravo i profesionalno radno mesto.
6730 iskustava o radu na helloworld.rs
Anonimno unesi iskustvo
Povećaj transparentnost IT tržišta!
Pozitivno
Posao nije pretezak,jedina pozitivna stvar je rad od kuce.
Zamerke
Skoro sve,organizacija smena je užasna,takođe menadzment uglavnom ne zna nista da pomogne ili se dugo čeka na odgovor dok oni pogledaju to što ne znaju i na kraju daju pogresan odgovor. Takođe daju su priotiteti zaposlenima koji uglavnom nista ne rade i imaju prekomerno prijateljski odnos sa team liderima i supervizorima,dok zaposleni koji vredno rade budu diskriminisani. Programi za rad su takođe losi. Uglavnom dosta zamerki.
Customer Support Specialist
HORISEN Technology
Bez ponude za posao
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Customer support
Globalkom d.o.o
Bez ponude za posao
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Kako je izgledao proces
Pozitivno
Dobre kolege.
Zamerke
Nerealna ocekivanja. Gube dosta klijenata i radnike gledaju u brojkama.
Pozitivno
Mogucnost rada od kuce, posao sam po sebi nije preobiman, plata ok, privatno zdravstveno, obezbedjena oprema.
Zamerke
Sef supporta vrsi uzasan mobing raznim manipulacijama, omalovazavanjima i pretnjama otkazom i slicno. Jako negativna atmosfera. Otkaze dobijaju dobri radnici koji ne idu uz dlaku menadzmentu.
IT Help Desk / Support
NCR Voyix
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Šta biste radili kad vidite BSOD?
- Šta je IP adresa?
- Čemu služi modem?
- Štampač ne radi, šta biste prvo proverili?
- Kako ste rešili neku tešku situaciju na prethodnom poslu?