Iskustva i komentari zaposlenih

Pretraži iskustva o radu i iskustva sa intervjua. Saznaj kako je zapravo raditi u kompaniji.

Iskustva i komentari za poziciju Support

Intervju
25.11.2025

IT Support Engineer

Javno preduzeće Elektromeža Srbije

Prihvatio/la ponudu

Kako je izgledao proces

U prvom krugu HR je proveravao iskustvo i dostupnost. Drugi krug je bio sa IT timom gde su davali konkretne probleme iz skladišta i proizvodnje. Treći deo je bila probna smena od dva sata kako bih video kako izgledaju realni pozivi. Finalni razgovor je bio administrativne prirode.
Korisno? 0
Iskustvo
25.11.2025
1 Ne preporučuje

Technical support agent

Hyperoptic Ltd

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Kolege su okej i atmosfera je korektna u meri u kojoj je to moguce s obzirom na izrabljivacku politiku firme i uslove rada.

Zamerke

Dve glavne zamerke (sasvim dovoljne da preporucim svima da zaobidju ovu firmu u najsirem mogucem luku) jesu: 1. cinjenica da fali osoblja na svim nivoima i svim timovima pa je svaki dan ceo dan funkcionisanje na rubu vanrednog stanja, a sve sto leadership tim radi povodom toga jeste konstantno tumbanje procedura kako bi iscedili sto vise od trenutnog osoblja koji se vec raspada. Poslovanje firme po svim parametrima raste kroz vreme, a oni sve bezobrazniji i nezahvalniji prema zaposlenima, klasicna izrabljivacka korporacija iz koje je otislo xy ljudi na cak mnogo visim pozicijama. 2. Napredak unutar firme je moguc samo i samo ako ste se slizali u kancelariji s pravim ljudima, jer je to ne glavni, vec jedini uslov. Mene ledja zabolese od tapsanja po istim i ohrabrenje da samo tako nastavim, al da sam novi Nikola Tesla napredovati necu i pri otvaranju internih konkursa u 90% slucajeva se zna vec ko ce dobiti poziciju, a konkurs je sarena laza da se ostali nadaju i gube vreme. Ko ima nula iskustva i zeli da ga stekne, neka proba pa nek bezi dalje kada obogati CV, u suprotnom baceno vreme posle kog covek moze samo da se oseti ogorceno jer su napredovali neki koji ne znaju pertle da vezu, a vi ne.

Korisno? 2
Intervju
24.11.2025
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

FIS

Prihvatio/la ponudu

Intervju težak

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

1. Krug - opšti razgovor o tvom iskustvu sa menadžerom i još par ljudi iz različitih timova 2. Krug - tehnički intervju sa ljudima iz tima u kojem ćeš eventualno raditi 3. Krug - HR intervju.

Pitanja sa intervjua

  • Šta su cookies i za šta služe
  • Da li sam vec radio na slicnoj poziciji
Korisno? 0

7618 iskustava o radu na helloworld.rs

Anonimno unesi iskustvo

Povećaj transparentnost IT tržišta!

Iskustvo
22.11.2025
3

IT support

A1 Srbija d.o.o

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Dobri uslovi rada, kancelarije su full opremljene, fleksibilno radno vreme i redovna plata kao i stimulacije. Privatno zdravstveno osiguranje, neograniceni minuti i internet. Kolege su sjajne, uvek se pomazemo medjusobno.

Zamerke

Visina plate.

Korisno? 0
Iskustvo
22.11.2025
4

IT Support Specialist

Maxi

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Tim je uglavnom veoma kooperativan, a komunikacija sa kolegama iz drugih sektora olakšava brzo rešavanje kvarova i smanjenje downtime-a.

Zamerke

Zbog prirode maloprodaje često postoji pritisak da se problemi reše momentalno, posebno tokom gužvi, a pojedine procedure umeju da uspore rad i zahtevaju dodatno vreme koje u praksi često nemaš.

Tehnologije

Windows Server SAP Jira Active Directory
Korisno? 0
Iskustvo
21.11.2025
2 Ne preporučuje

IT Help Desk / Support

ASEE

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Kolege i tim jako dobri i prijatni. Sto je cinilo svaki naporan dan boljim.

Zamerke

Previse posla. MIZERNEEE PLATE. Otkazi, restrikcije. Sve u svemu, neozbiljan i nestabilan proces zapošljavanja. Ako tražite stabilno okruženje, ovo verovatno nije firma za vas!

Korisno? 0
Intervju
21.11.2025

Support E. / Help Desk

ASEE

Prihvatio/la ponudu

Intervju veoma lak

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Proces je bio ugodan. Hr ljubazan. zakazan termin za sastanak. Sve je proslo super. Obavljen tehnicki intevju sa leadom, pa oko ostalih stvari posle i sa HR-om. Sve je islo brzo. Nakon zavrsetka receno mi je da ce se javiti. Sutradan sam vec pozvan, i rekli su mi da su odusevljeni. ( platu koju sam stavio za minimum je bila malo vise od minimalne, pa sam verovatno zbog toga odmah pozvan) Bio sam zaposlen nešto više od mesec dana kao Technical Support. Već na intervjuu sam shvatio da je pozicija loše definisana, ali sam želeo da dam šansu. Pitanja na intervjuu bila su bizarna i potpuno nevezana za posao, poput: • ‘Koliko bita ima računar?’ • ‘Kako bi objasnio klijentu da instalira AnyDesk?’ • ‘Nabroj osnovne SQL funkcije (WHERE, ORDER BY, DESC U praksi , posao sa time nema mnogo veze. Nije postojala adekvatna obuka (bukvalno nismo ni do kraja prošli trening), a sistem je konfuzan, neorganizovan i prepušten samom sebi. Nakon 1 meseca i 15 dana, bez realnog razloga i bez ikakvog uticaja mog rada, obavešteno je nas više da smo višak. Kolege su bile super, lead i HR su se vidno izvinjavali, što samo dodatno potvrđuje da nije do zaposlenih nego do stanja u firmi. Jer i kako mi je sam lead rekao da sam se super snasao, par dana pre otkaza. Iz razgovora unutar tima jasno je da firma gubi nekoliko klijenata (banke) i da se uvode restrikcije, pa se rezovi rade stihijski , čak i nad ljudima koji su se odlično snašli. Ponudili su mi da ostanem do kraja godine samo zato što im do tada treba još ‘ruku’, što dovoljno pokazuje koliko je pristup kratkoročan. Sve u svemu , neozbiljan i nestabilan proces zapošljavanja. Ako tražite stabilno okruženje, ovo verovatno nije firma za vas!!!

Pitanja sa intervjua

  • Koliko bita ima računar trenutni?
  • Kako bi objasnio klijentu da instalira program?
  • Nabroj osnovne SQL funkcije
Korisno? 0
Intervju
20.11.2025

IT Application Support Specialist

AIR Serbia a.d

Prihvatio/la ponudu

Kako je izgledao proces

Prvo sam razgovarao sa HR-om i to je bio najopušteniji deo. Drugi krug je držao tehnički tim — pitali su me o radu sa ticketing sistemima i rešavanju problema u real-time okruženju, s obzirom da rade sa sistemima koji ne smeju stati. Treća faza je bila praktičan zadatak: dobio sam opis problema i trebalo je da ispišem korake dijagnostike. Finalni krug je bio sa IT direktorom koji je naglasio važnost rada pod pritiskom.
Korisno? 0
Iskustvo
20.11.2025
3

IT support

Transfera d.o.o

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Kompanija redovno placa bonuse i platu, kolege su okej, radna atmosfera super. Fleksibilno radno vreme, koriscenje godisnjeg po zelji. Privatno zdravstveno osiguranje posle 2 godine radnog staza.

Zamerke

Pomalo napeta atmosfera i veca kolicina posla.

Tehnologije

Windows
Korisno? 0
Intervju
20.11.2025

IT Support Specialist

Gomex d.o.o

Prihvatio/la ponudu

Kako je izgledao proces

Proces je počeo kratkim online testom pažnje i logike, što me je iznenadilo jer nisam očekivao psihometriju za ovu poziciju. Nakon toga je sledio intervju sa HR-om koji je bio prilično strukturiran — više su ih zanimale situacije u kojima sam morao da rešim konflikt sa korisnicima. Tehnički deo je držao njihov interni IT menadžer i bio je vrlo praktičan; tražili su da objasnim konkretne korake pri rešavanju incidenta, bez teorije. Finalna runda je bila sa regionalnim timom , čisto da vide komunikaciju i engleski. Sve ukupno — transparentno i korektno.
Korisno? 0