Iskustva i komentari zaposlenih

Pretraži iskustva o radu i iskustva sa intervjua. Saznaj kako je zapravo raditi u kompaniji.

Iskustva i komentari za poziciju Support

Intervju
20.03.2025
Pozitivno iskustvo

Customer Support Representative

TelQ Telecom

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Sam proces regrutacije bio je super, iako je trajao predugo (oko 4 nedelje). Prvi korak je razgovor sa devojkom iz HR-a. Nakon intervjua, obaveštena sam da je proces regrutacije pauziran do daljeg. Nekoliko nedelja kasnije dobijam informaciju da se proces regrutacije nastavlja. Posle HR intervjua, dobijate zadatak u kojem treba da objasnite kako biste rešavali određene situacije u kojima su korisnici prijavili problem. Ukoliko dobro odradite zadatak, sledi intervju sa CEO-om i TL-ovkom sales tima, tokom kojeg se prolazi kroz odgovore iz zadatka koji ste uradili. Ako prođete ovaj deo, sledi finalni krug – upoznavanje sa članovima tima. Ovaj poslednji deo je na neki način i najteži, jer ne znate na čemu ste niti kako da se pripremite. Ja sam, recimo, mislila da sam se u poslednjem krugu predstavila dobro, ali sam posle nedelju dana dobila e-mail u kojem sam obaveštena da ipak nisam odabrana za poziciju. Jedina zamerka koju imam je ta sto na pitanje da li bi mi mogli dati neki feedback o tome šta je presudilo da ne budem odabrana za poziciju dobijam generički odgovor "odabrali smo kandidata koji više odgovara našim kriterijumima", nakon čega sam videla na LinkedIn-u da je oglas za poziciju "Customer Support Representative" ponovo otvoren.
Korisno? 3
Intervju
18.03.2025
Negativno iskustvo

Help Desk / IT support technician

Florence Healthcare

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Selekcija se sastoji od 3 kruga. Prvi krug je bio razgovor sa HR-om, osnovni opist posla i šta se traži, par pitanja šta sam radio. Drugi krug je razgovor sa IT menadžerom, detaljnija pitanja o tome šta sam radio kao IT support. I treći krug je bio sa direktorom IT. U trećem krugu mi je napomenuto da ću do kraja nedelje dobiti feedback kako sam prošao. Međutim, ni naredne nedelje mi se nisu javili, na mejl koji sam poslao da proverim šta se dešava nisu odgovorili. Krajnje neprofesionalno da se ne potrude da kandidatu koji je došao do trećeg kruga i koji je potrošio svoje vreme na pripremu i same intervjue ni ne odgovore na mejl.
Korisno? 0
Iskustvo
18.03.2025
1 Ne preporučuje

Customer support

Cypher Tech Solutions d.o.o

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Plata je na vreme i u celosti

Zamerke

Nenormalno velika kolicina posla, bukvalno radite bez prestanka pri cemu se konstantno meri koliko ste uradili i objavljuje na kraju dana. Ljudi uglavnom odustaju i manjine ostane posle obuke da radi. Smene vam se menjaju kako njima odgovara, slobodne dane nemate spojene i uglavnom nisu vikendi uopste. Jako lako se dobija otkaz i niko se ne zadrzi duze od 2-3 meseca.

Korisno? 1

6602 iskustva o radu na helloworld.rs

Anonimno unesi iskustvo

Povećaj transparentnost IT tržišta!

Iskustvo
12.03.2025
1 Ne preporučuje

Business Support Manager

DDC OSS d.o.o

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Nema ih.

Zamerke

Nisam doživeo ništa osim frustracije radeći ovde. Nepotizam i favorizovanje su rasprostranjeni, a određene kolege stalno imaju poseban tretman. Jasno je da su više zainteresovani da se međusobno povlače nego da neguju fer okruženje za saradnju. Neki čak idu toliko daleko da sabotiraju druge da se popnu uz merdevine. Obeshrabrujuće je biti na mestu gde se naporan rad zanemaruje, a manipulacija nagrađuje.

Korisno? 2
Intervju
08.03.2025

IT Help Desk / Support

Paradox Consulting

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Proces selekcije je jednostavan, jedan razgovor sa menadžmentom i jednom koja priča nemački i ako je zadovoljna, to je to. Primaju sve i svakog, prednost imaju Bosanci.
Korisno? 0
Iskustvo
06.03.2025
1 Ne preporučuje

Marketing Support Specialist

Robert Bosch

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Pozicija kao da radite u državnoj firmi. Niko vas ne dira dok god radite minimalno.

Zamerke

Posao sam po sebi dosadan, nema prostora za napredak. Bilo koji predlog za unapredjenje se ljubazno sto bi rekli asertivno odbije.

Tehnologije

SAP
Korisno? 0
Intervju
26.02.2025
Negativno iskustvo

Customer support / Technical support

Siber Systems Inc

Bez ponude za posao

Intervju lak

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Prijavio sam se putem Helloworld-a, pozvan sam na intervju, intervju je trajao oko h vrm, pricali smo na engleskom skoro sve vreme, iako se gospodin koji je vodio razgovor trudio da ostavi dojam neke ozbiljne kompanije, nisam stekao takav utisak, najveca zamerka je naravno na feedback-u koji su vise puta pominjali da ce mi biti obezbedjenu najkracem roku, do toga nije doslo, svakako diskutabilno da li bih prihvatio jer je sam posao jako monoton, sa pola h pauze, uz to da prvih 3h nemate pravo na pauzu. Tri nedelje posle razgovora, bez odgovora. Jako neozbiljno.
Korisno? 1
Intervju
25.02.2025
Pozitivno iskustvo

IT Support officer

Winwin Shop d.o.o

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Razgovor u njihovoj centrali u Čačku. Bilo im je veoma bitno da kandidat oslično poznaje računare, kako hardware tako i softwarw.
Korisno? 1
Intervju
24.02.2025
Pozitivno iskustvo

Support Associate

Wolt d.o.o

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvo sam poslao CV i bio pozvan na grupni interview, tu je bilo oko 5-6 nas i svako se predstavio, rekao sto se prijavio sta radi u zivotu, hobiji i tako to, kasnije smo resavali neke odredjene situacije zajedno kao tim i tako je zavrsen taj deo. Nakon toga interview jedan na jedan, malo vise o samom poslu i o nama, par pitanja i opis posla. Nakon toga sam dobio poziv da sam primljen.
Korisno? 0
Intervju
23.02.2025
Pozitivno iskustvo

Technical Support Specialist

NCR Voyix

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvo imate test engleskog jezika, zatim imate intervju sa HR-om i ako to prođete imate završni razgovor sa menadžmentom tima uglavnom 1 TL i 1 Supervizor gde vam postavljaju tehnička pitanja a i neka situaciona pitanja (kako bi reagovali u nekim specifičnim situacijama)
Korisno? 1