Iskustva i komentari zaposlenih

Pretraži iskustva o radu i iskustva sa intervjua. Saznaj kako je zapravo raditi u kompaniji.

Iskustva i komentari za poziciju Support

Intervju
19.11.2025
Negativno iskustvo

Customer support lvl 1 - 2

M Plus Serbia

Bez ponude za posao

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

2 kruga razgovora , najpre sa HR i već zaposlenim u firmi a onda drugi razgovor je na engleskom gde je prisutan klijent iz US. Brzo su se obavljali razgovori i dobijem odgovor. HR je ljubazan. Krajni utisak nije pozitivan jer sami su pohvalili kako imam impresivan CV i iskustvo ali nije se našla nijedna pozicija za mene. Razgovarali smo o 3 potencijalne pozicije za koje sam aplicirao ali nisam dobio ponudu iako sam pristao na posao nižeg nivoa. Šta li njima treba ako im neko sa višegodišnjim iskustvom ne odgovara?

Pitanja sa intervjua

  • Iskustvo, znanje tehnologija i razlozi napuštanja prethodnih firmi.
Korisno? 1
Iskustvo
19.11.2025
2

Application Support Engineer

Portfolio BI

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Ljudi

Zamerke

Glavni nedostaci su nedostatak realnih mogućnosti za napredovanje i neispunjena obećanja u vezi sa razvojem i povišicama.

Korisno? 4
Iskustvo
19.11.2025
4 Preporučuje

IT Help Desk / Support

HTEC

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Dosta projekata, razni benefiti, privatno zdrastveno, timska atmosfera

Zamerke

Cesti sastanci znaju da budu naporni

Tehnologije

JavaScript Java
Korisno? 0

7573 iskustva o radu na helloworld.rs

Anonimno unesi iskustvo

Povećaj transparentnost IT tržišta!

Intervju
19.11.2025
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

HTEC

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Zakazan inicijalni razgovor sa HR-om koji je bio bas opusten i sa pitanjima koji prate sam HR razgovor i ubrzo nakon toga zakazan tehnicki intervju. Ceo proces trajao 2 nedelje.

Pitanja sa intervjua

  • Sta je REST
  • Znanje engleskog
  • IP adresa
Korisno? 0
Intervju
18.11.2025

IT Support Specialist

Lidl Serbia Supermarketi k.d

Prihvatio/la ponudu

Kako je izgledao proces

Kod Lidla je selekcija bila brza i efikasna. Nakon telefonskog razgovora sam dobio link za test osnovnog IT znanja. Sledeći korak je bio intervju sa njihovim lokalnim IT menadžerom, a poslednji krug sa regionalnim direktorom koji je želeo da proveri kako rešavam stresne situacije u prodavnicama.
Korisno? 0
Iskustvo
16.11.2025
5 Preporučuje

Support Associate

Wolt d.o.o

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Atmosfera je okej i benefiti su korektni

Zamerke

Menadzment je u nekim trenucim jako neorganizovan i neupucen

Korisno? 0
Iskustvo
15.11.2025
4 Preporučuje

Contact support

Yettel

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Mogućnost napredovanja, transparentna očekivanja, podsticaj i podrška mentora

Zamerke

Preveliki targeti, primedbe na rad za situacije na koje se ne može direktno uticati

Tehnologije

CRM
Korisno? 0
Iskustvo
15.11.2025
1 Ne preporučuje

Technical support agent

Hyperoptic Ltd

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Kolege su okej i atmosfera je korektna u meri u kojoj je to moguce s obzirom na izrabljivacku politiku firme i uslove rada.

Zamerke

Dve glavne zamerke (sasvim dovoljne da preporucim svima da zaobidju ovu firmu u najsirem mogucem luku) jesu: 1. cinjenica da fali osoblja na svim nivoima i svim timovima pa je svaki dan ceo dan funkcionisanje na rubu vanrednog stanja, a sve sto leadership tim radi povodom toga jeste konstantno tumbanje procedura kako bi iscedili sto vise od trenutnog osoblja koji se vec raspada. Poslovanje firme po svim parametrima raste kroz vreme, a oni sve bezobrazniji i nezahvalniji prema zaposlenima, klasicna izrabljivacka korporacija iz koje je otislo xy ljudi na cak mnogo visim pozicijama. 2. Napredak unutar firme je moguc samo i samo ako ste se slizali u kancelariji s pravim ljudima, jer je to ne glavni, vec jedini uslov. Mene ledja zabolese od tapsanja po istim i ohrabrenje da samo tako nastavim, al da sam novi Nikola Tesla napredovati necu i pri otvaranju internih konkursa u 90% slucajeva se zna vec ko ce dobiti poziciju, a konkurs je sarena laza da se ostali nadaju i gube vreme. Ko ima nula iskustva i zeli da ga stekne, neka proba pa nek bezi dalje kada obogati CV, u suprotnom baceno vreme posle kog covek moze samo da se oseti ogorceno jer su napredovali neki koji ne znaju pertle da vezu, a vi ne.

Korisno? 0
Iskustvo
14.11.2025
5 Preporučuje

Customer support specialist

HCP doo

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Sve najbolje, plata, Bonusi, radno okruženje

Zamerke

Nema

Tehnologije

Java
Korisno? 0
Intervju
13.11.2025
Pozitivno iskustvo

Customer Support

Semrush RS

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Proces je trajao mesec dana i sastojao se od uvodnog intervjua i testa, intervjua s šefom tima i zaposlenim u timu, HR intervjua i konačne ponude. Test se obavlja preko Google Form i zanima ih koliko ste voljni da istražite polisu poslovanja. Intervju s šefom tima je bio najteži. Šef tima je postavio pitanje kako bi objasnio nešto jako komplikovano nekome ko je laik. Kasnije sam saznao da on odlučuje ko dobija posao a ko ne. HR intervju je bio generičan. Svi ljudi su izuzetno ljubazni.

Pitanja sa intervjua

  • Test na engleskom. Odgovori se istražuju i nalaze na sajtu i u dokumentima firme.
Korisno? 0