Iskustva i komentari zaposlenih

Pretraži iskustva o radu i iskustva sa intervjua. Saznaj kako je zapravo raditi u kompaniji.

Iskustva i komentari za poziciju Tehnicka Podrska

Intervju
02.07.2024
Negativno iskustvo

Hosting Tehnička Podrška

DreamWeb

Odbio/la ponudu

Intervju težak

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Citam iskustva ljudi i mogu reci da je sve tacno. Vlasnik firme zove i zakazuje online sastank (preko microsoft teams). Na online sastanku vas ispituje privatne stvari, gde zivite (bukvalno naselje koje je, samo jos broj zgrade nisam rekao), sa kim zivite, je l' ta osoba sa kojom zivite radi nesto i ako radi sta to. Koji su vam planovi i koju platu ocekujete. Pitanja koja postavlja ne moze da odgvori osoba koja se nikad nije bavila ovim, on trazi seniora nekog koji ce da radi za platu juniora. Covek tokom celog intervjua indirektno spusta vas znacaj i kad odgovorite na pitanja cesto ce nesto da doda ili da vas "ispravi"(verovatno da bi vam ponudio manju platu jer "niste dovoljno znali"). Intervju je trajao oko sat i 20 minuta. Nakon intervuja posle nedelju dana vas zove da uzivo dodjete da radite test. Prvi test je pisana forma sa pitanjima slicna kao na prvom razgovoru, a drugi deo testa je na linuxu. Kaze vam da mozete da koriste google ali ako pomenete ChatGPT nije mu jasno sta ce vam. U prevodu covek je boomer koji vrv trazi jeftinu radnu snagu ali nije na meni da osudjujem ja samo prenosim svoje iskustvo.

Pitanja sa intervjua

  • Koji su HTTP kodovi i sta znace.
  • FTP, DNS, SMPT,IMAP sta su i koja je razlika izmedju njih.
  • Sta je Apache, Nginx...
  • Sta je SQL injection.
  • Linux komande (da kreirate direktorijum, obriste, preimenujte itd.)
  • Linux permission (777, 755, read/write/execute).
  • Sta je htaccess fajl i cemu sluzi.
  • Sta je DNS i DNS zone.
Korisno? 8
Iskustvo
07.05.2024
Potvrđen Linkedin identitet
4 Preporučuje

IT service desk -Tehnička podrška

Delta Holding

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Fleksibilno radno vreme, super atmosfera, minimalan stres

Zamerke

Male plate, loš menadžment

Tehnologije

Windows Azure Jira Active Directory
Korisno? 1
Iskustvo
15.04.2024
Potvrđen Linkedin identitet
5 Preporučuje

Tehnička podrška

Logik poslovni softver

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 7-10 godina

Pozitivno

Odlična atmoafera u timu i kompaniji. Dobra saradnja sa svim timovima. Rast plate svake godine.

Zamerke

Još bolja organizacija.

Tehnologije

MySQL Windows XML Administracija mreže
Korisno? 0

6714 iskustava o radu na helloworld.rs

Anonimno unesi iskustvo

Povećaj transparentnost IT tržišta!

Intervju
28.10.2023

Agent u Call Centru- tehnička podrška

Halcom a.d

Bez ponude za posao

Kako je izgledao proces

Nisam dobio ponudu za posao i apsolutno pravo firme koja je postavila oglas je da izabere najbolje kandidate ali sam stvarno očekivao, pošto se radi o IT sektoru i nekim drugim ljudima, da na kraju procesa pošalju Bulk mail sa odgovorom: hvala, ne! Ovako je HR iz firme Halcom sebe stavio u ravan sa kamiondžijama.
Korisno? 2
Intervju
02.06.2023
Negativno iskustvo

Hosting Tehnička Podrška

DreamWeb

Odbio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Kontaktira vas Vlasnik Frime na mobilni telefon i odmah vas pita da li radite, za koliko para radite, sta radite u firmi, sta firma radi i organzuje video sastanak. Zbunjujuca pitanja vidi se da nema HR to je red flag. Na video sastanku vas pita zastarela pitanja sa interneta, o sebi. Onda vas random pita neka tehnicka pitanja vezana za linnux i web servise. Sve je zbrda s dola nista organizovano. Sve u svemu jako losa organizacija firme koja im 6-10 zaposlenih. Nije lose mesto za pocetnike ali nemojte ocekivati da cete nauciti bog zna sta ili neku vecu platu.

Pitanja sa intervjua

  • Koji webservisi posotje
  • Navidite neke HTTP kodove, (200, 301,302, 403, 404) i sl
  • Sta znace i kako se koriste FTP, DNS, SMPT,IMAP
  • Sta je Apache
  • Sta je SQL injection.
Korisno? 6
Arhiva | Iskustvo
24.03.2023
Potvrđen Linkedin identitet
5 Preporučuje

Tehnička podrška Kabinetu Banke

Banka Poštanska štedionica

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 10 ili više godina

Pozitivno

Državna banka koja postaje lider u Republici Srbiji i okruženju. Stabilna i jaka banka koja pruža odlične uslove za rad, razvoj i napredovanje. Početnik koji prodje intervjue za posao prolazi obuke za rad. Mentori i postojeći radnici su dostupni za pomoć pri obuci.

Zamerke

Jedina zamerka, ako može da se nazove zamerkom, je zbog povećanja obima posla u manjku smo sa radnicima, pa postojeći radnici su "zatrpani" poslom. Zbog specifičnosti banke i načina rada ne može bilo ko da dodje da radi.

Korisno? 0
Arhiva | Iskustvo
29.05.2022
3 Preporučuje

Tehnička podrška

Exe Net d.o.o

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Kolektiv je odličan i dosta ljudi žele da prenesu znanje. Redovna primanja.

Zamerke

Neodlučnost poslodavca da zaposli ljude za stalno već samo one izuzetno lojalne. Rad za vikend.

Korisno? 0
Arhiva | Intervju
18.03.2022
Pozitivno iskustvo

Tehnička podrška

Telekom 2

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Proces je isao preko zvanice agencije koja radi za njih. Nekoliko krugova selekcije i psihološki test sa skoro 200 pitanja koja su se uglavnom fokusirala na ljubav i vase emotivno stanje. Takodje tvrde da imaju oprobani sistem koji funkcioniše u selekciji i nece ga menjati.
Korisno? 3
Arhiva | Iskustvo
10.02.2022
3 Ne preporučuje

Tehnicka podrska

Logik poslovni softver

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Fenomenalan kolektiv, a narucito tim i menadzer tima. To su ljudi koji uvek uskacu i pomazu, naravno desi se i po koja nesuglasica i ne moze covek biti dobar sa svakim. Jedna velika lekcija je sticanje znanja u radu sa ljudima jer ima raznih ljudi sa kojima morate da saradjujete.

Zamerke

Jako puno stresnog posla za veoma mali novac. Najgore je to sto ulazete svoje vreme, trud i energiju, a za uzvrat ne vidite perspektivu. Jedina profitabilnost je novac od broja klijenata koji se stalno smenjuju, ali povecava se broj klijenata. Naravno vi dobijete minimalni deo kolaca, a sa druge strane klijenti su mahom nezadovoljni i opet se sve lomi na vama po njihovom misljenju. Potrebno je reorganizacija poslovanja i veliku unapredjenje samih tehnologija koje se primenjuju. Ukoliko neko planira da se usavrsava u IT oblasti, vara se. Posao je poput modernog mobilnog komercijaliste koji klijentima instalira i podesi program, zatim im odrzi obuku i na kraju se javlja na njihove pozive kako bi im resio probleme ili pak nasao nacin kako da neke nedoumice i zahteve rese jer se ceka veoma dugo na unapredjenje softvera po zahtevu.

Korisno? 4
Arhiva | Intervju
10.02.2022

IT tehnička podrška

Logik poslovni softver

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Proces selekcije se sastojao iz tri kruga. U prvom krugu razgovor se obavlja sa HR-om,administrativnim radnikom direktorom tehničke podrške, tim liderom tehničke podrške i jednim članom tehničke podrške. Razgovor je poprilično opuštene i prijatne prirode. Pitanja za kandidate se dele u tri gurpe: tehnička, računovodstvena, karakterna. Pitanja tehničke prirode su vrlo prosta, potrebno je osnovno znanje računarstva, čak i poznavanje je dovoljno. Pitanja iz računovodstva takođe (nisam ih znao jer sam tehničko lice). Karaterna pitanja se više odnose na to kako bi se neko poneo u datoj situaciji, rekao bih možda i ključna za odabir kandidata. Drugi krug je isti kao prvi, samo razgovor traje duže, atmosfera se pretvara u manje više drugarsku, poprilično opušteno i u njoj se vrši konačan izbor kandidata. Treći razgovor je isključivo u slučaju ako je kandidat odabran. U trećem razgovoru se dogovaraju uslovi. Moj lični utisak je da u tom krugu ne dolaze najbolji i kandidati sa najvećim znanjem, već kandidati koje su procenili da bi se dobro uklopili u njihovu viziju (uslove).

Pitanja sa intervjua

  • Šta je anitivirus?
  • Šta je statička IP adresa?
  • Navedi komandu kojom bi selektovao sve kolone iz neke tabele
  • Navedi tri dokumenta za računovodstvo
Korisno? 2