O kompaniji
304
Iskustva
221
Plate
Poslovi
NCR Voyix logo

NCR Voyix

2.8 >1000

Iskustva

2.8 66%

Menadžment kompanije

2.6

Beneficije

2.7

Balans karijera-privatni život

3

Timska atmosfera

3.7

Zadovoljstvo projektima

2.9

Mogućnost napredovanja

2.7
Intervju
22.08.2023
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Razgovor sa HR-om, potpom razgovor sa supervizorom tima. Proces je tekao relativno brzo, povratne informacije sam dobio u roku od nekih 7 dana od intervjua

Pitanja sa intervjua

  • Opsta pitanja o osnovama racunara. Sta je blue screen of death, npr.
Korisno? 1
Iskustvo
21.08.2023
3 Preporučuje

Customer support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Dobra atmosfera u timu, dobar odnos sa srednjim menadzmentom, bez prevelikog pritiska, relativno dobra sansa za napredak u kompaniji.

Zamerke

Ne trude se dovoljno da zadrze kvalitetne radnike, sto je donekle i razumljivo kad se pogleda broj zaposlenih. Posao postaje monoton posle nekog vremena.

Tehnologije

Azure Active Directory
Korisno? 3
Iskustvo
21.08.2023
3 Ne preporučuje

Technical customer support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

-Dobar posao koji moze da se dobije sa minimalno iskustva -Lokacija kancelarije

Zamerke

-Slaba kompenzacija u vidu povisica(merita) -Male sanse za napredak -Losa organizacija menadzmenta -Los work-life balance

Korisno? 6
Intervju
21.08.2023
Negativno iskustvo

Data Engineer I

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Uživo intervju

Kako je izgledao proces

Sto se tice samog procesa nemam neku zamerku, s obzirom na velicinu kompanije ocekivano je da ce sam proces trajati sporije nego sto bi kandidati voleli. HR i menadzeri su prijatni, bilo je skroz ok atmosfera na oba razgovora. Razumljivo mi je da ne obavestavate kadndiate koje niste pozvali na intervju o ishodu selekcije, ali kandidati koji su dosli do tehnickog intervjua ipak treba obavestiti makar generickim emailom da nisu prosli dalje.
Korisno? 3
Intervju
16.08.2023
Pozitivno iskustvo

IT Specialist

Prihvatio/la ponudu

Intervju veoma lak

Uživo intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvi krug - opšti razgovor sa predstavnikom HR-a Drugi krug - Testiranje znanja stranog jezika Treći krug - Tehnički razgovor Kompleksnost i težina tehničkog dela intervjua 2/10

Pitanja sa intervjua

  • Zaista ne mogu da setim. Bilo je to dosta davno
Korisno? 1
Iskustvo
16.08.2023
1 Ne preporučuje

Technical support specialist

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 4-7 godina

Pozitivno

Većina kolega iz tima su bili super

Zamerke

Užasan i nesposoban menadžment. Mogućnost napredovanja postoji ali sa napredovanjem i promenom pozicije dolazi jako malo povećanje plate.

Korisno? 3
Intervju
15.08.2023
Pozitivno iskustvo

Technical support specialist

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Uživo intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Selekcija se vrsi u 3 kruga. Prvi krug je testiranje znanja engleskog jezika. U većini slučajeva ovaj korak obavlja skola stranih jezika "Berlitz" Drugi krug je razgovor sa HR specialist-om Ovaj krug podrazumeva assessment kandidata, ocekivanja vezanih za platu i slicno. Treci krug je razgovor sa Tim Liderom. U ovom krugu se proverava tehnicko znanje, snalažljivost i komunikativnost.

Pitanja sa intervjua

  • Razlika izmedju 64bit i 32bit procesora.
  • Navedi sve Troubleshooting korake koje bi preuzeo/la u slucaju da racunar ne uspeva da prodje boot-up u situacijama kada: Racunar pri ukljucivanju proizvede 2 *beep* zvuka zaredom, 3 kratka *beep* zvuka
Korisno? 1
Iskustvo
15.08.2023
4 Preporučuje

Technical support Team Leader

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 4-7 godina

Pozitivno

Svaki detalj vezan za poslovne obaveze i prava radnika je regulisan ugovorom i postuje se u potpunosti od strane poslodavca. Ovo podrazumeva da nema, na zalost prisutnih u dosta firmi, neprijatnosti i bilo koje vrste "rada na crno". Plate se isplacuju na vreme i datumi isplate se objavljuju na pocetku godine za celu godinu. Većinski vlada meritokratija.

Zamerke

Plata je malo niza u odnosu na konkurenciju.

Tehnologije

PL/SQL
Korisno? 1
Iskustvo
14.08.2023
Potvrđen Linkedin identitet
3 Ne preporučuje

Help desk representative

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Sweet Thursday jedina pozitivna stvar.

Zamerke

Forsira se rad iz kancelarije. Retko kome se omogućava rad od kuće (Zavisi u kakvim ste "odnosima" sa menadžerom). Slaba komunikacija između menadžmenta i zaposlenih. Menadžerima je potrebna dodatna obuka za tu poziciju.

Tehnologije

Hardware Active Directory
Korisno? 3
Intervju
07.08.2023
Pozitivno iskustvo

IT Help desk

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Poslala sam CV i ubrzo su me kontaktirali, zatim sam imala online intervju koji je bio na engleskom. Trebala sam da se predstavim, a zatim su postavljali neka pitanja. Zasto sam dala otkaz u prethodnoj firmi, zasto volim da radim u timu, sta je najbitnije kada radite u timu, itd. Sutradan su me kontaktirali za drugi krug intervjua koji je bio uživo. Intervju je na engleskom, jedan deo se sastoji od ovako nekih pitanja, a drugi od tehničkih. Sve u svemu, pohvale stvarno za firmu. HR-ovi su stvarno divni, objasnili su sve u vezi firme i potrudili se da što manju tremu imam. Kontaktiraju veoma brzo da vam saopšte da li ste dobili posao.

Pitanja sa intervjua

  • Gde se skladište podaci? Šta je zip? Šta ako se računar pregrejava? Šta je IP adresa?
Korisno? 1