
NCR Voyix
Iskustva
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Opsta pitanja o osnovama racunara. Sta je blue screen of death, npr.
Customer support
Pozitivno
Dobra atmosfera u timu, dobar odnos sa srednjim menadzmentom, bez prevelikog pritiska, relativno dobra sansa za napredak u kompaniji.
Zamerke
Ne trude se dovoljno da zadrze kvalitetne radnike, sto je donekle i razumljivo kad se pogleda broj zaposlenih. Posao postaje monoton posle nekog vremena.
Tehnologije
Technical customer support
Pozitivno
-Dobar posao koji moze da se dobije sa minimalno iskustva -Lokacija kancelarije
Zamerke
-Slaba kompenzacija u vidu povisica(merita) -Male sanse za napredak -Losa organizacija menadzmenta -Los work-life balance
Data Engineer I
Bez ponude za posao
Intervju srednje težine
Uživo intervju
Kako je izgledao proces
IT Specialist
Prihvatio/la ponudu
Intervju veoma lak
Uživo intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Zaista ne mogu da setim. Bilo je to dosta davno
Technical support specialist
Pozitivno
Većina kolega iz tima su bili super
Zamerke
Užasan i nesposoban menadžment. Mogućnost napredovanja postoji ali sa napredovanjem i promenom pozicije dolazi jako malo povećanje plate.
Technical support specialist
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Uživo intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Razlika izmedju 64bit i 32bit procesora.
- Navedi sve Troubleshooting korake koje bi preuzeo/la u slucaju da racunar ne uspeva da prodje boot-up u situacijama kada: Racunar pri ukljucivanju proizvede 2 *beep* zvuka zaredom, 3 kratka *beep* zvuka
Technical support Team Leader
Pozitivno
Svaki detalj vezan za poslovne obaveze i prava radnika je regulisan ugovorom i postuje se u potpunosti od strane poslodavca. Ovo podrazumeva da nema, na zalost prisutnih u dosta firmi, neprijatnosti i bilo koje vrste "rada na crno". Plate se isplacuju na vreme i datumi isplate se objavljuju na pocetku godine za celu godinu. Većinski vlada meritokratija.
Zamerke
Plata je malo niza u odnosu na konkurenciju.
Tehnologije
Help desk representative
Pozitivno
Sweet Thursday jedina pozitivna stvar.
Zamerke
Forsira se rad iz kancelarije. Retko kome se omogućava rad od kuće (Zavisi u kakvim ste "odnosima" sa menadžerom). Slaba komunikacija između menadžmenta i zaposlenih. Menadžerima je potrebna dodatna obuka za tu poziciju.
Tehnologije
IT Help desk
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Gde se skladište podaci? Šta je zip? Šta ako se računar pregrejava? Šta je IP adresa?