
NCR Voyix
Iskustva
IT Support Enginner
Pozitivno
Veliki sistem, potencijalno razne opcije za učenje i napredovanje. Plata redovna, privatno osiguranje, sve prekovremeno/vikend/praznici se plaća prema zakonu.
Zamerke
Neretko loš middle management/team leadovi, pa se posao loše organizuje. Radi se uglavnom po USA radnom vremenu ili 24/7 smenski rad, što ume da bude naporno.
Tehnologije
Senior Business Analyst
Bez ponude za posao
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 7 nedelja
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Najosnovnije stvari iz agile metodologije
QA Tester
Bez ponude za posao
Intervju lak
Uživo intervju
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Sta sadrzi Test Case
- Zivotni ciklus baga
- Sve testiranja koja znas i nesto o njima( Razlika izmedju funcionalog i nefukcionalnog; razlika izmedju retestinga i regresa)
Technical support specialist II
Pozitivno
Nije neophodna fakultetska diploma i 256 godina iskustva da bi počeo da radis u ovoj korporaciji i jako je dobra odskočna daska za sve ljude koji su tek završili srednju školu ili fakultet a još uvek se nisu pronašli ili ne mogu da nadju posao u svojoj struci. Za neke ulazne pozicije je čak dovoljno samo da znaš neki strani jezik jer postoji plaćena obuka koja traje izmedju mesec dana i 3 meseca gde te oni nauče da koristiš cisco, oracle, sap, pratis dashboard itd.. Od prvog dana obuke si prijavljen i primaš punu platu za posao koji ćeš obavljati. Uglavom ljudi dobijaju ugovore na neodređeno u prvih 3 do 6 meseci. Ukoliko si iole vredan i malo pokažeš inicijative vrlo lako možeš napredovati, čak i u timove koji nisu imali puno dodirnih tačaka sa timom u kojem si prethodno radio. Imate besplatno privatno osiguranje za sebe i svoju porodicu preko Generali-a. Ukoliko dolazite na posao ili odlazite s posla u vreme kada nema gradskog prevoza dobijate taksi kartice kojima NCR placa taj put. Radi se 5 dana sedmično a 2 si slobodan s tim što ta dva slobodna dana ne moraju nužno biti vikend jer NCR radi 24h dnevno, 365 dana u godini.
Zamerke
Kada uporedimo plate sa ljudima koji isti posao obavljaju u Americi, naša plata deluje jako mizerno. Ukoliko preskacete platne razrede tj ukoliko npr skočite sa pozicije koja je bila grade 6 na poziciju grade 8, postoji limit za koliko vam se može povećati plata ( 35%) pa se možete naći u situaciji da novi ljudi koji su zaposleni externo imaju veću platu od vas iako vi imate više znanja/iskustva. Naknade za topli obrok su samo 3200 rsd mesecno. Naknada za prevoz je samo 3200 rsd mesecno. Za
Tehnologije
IT Specialist
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Da li imam ikakvog iskustva u datoj tehnologiji?
- Da li imam iskustva u razgovoru sa strancima?
Service Desk
Pozitivno
Ima puno posla, ali tako je svuda tako da je to ok. Kompanija ima brdo timova u raznoraznim oblastima i nudi veoma dosta šansi za napredovanje. Često se čuje da za tako nešto nema prostora, ali zapravo ljudi imaju pogrešna očekivanja da mogu da napreduju posle 6 meseci u firmi, što nije realno. Sama kompanija je izgradila Kampus koji se nalazi na Novom Beogradu i zaista je odlična zgrada za rad, dok nudi i mogućnost hibridnog, odnosno virtualnog rada (da ne dolazite u office). Što se tiče plate, sasvim je okej za posao koji obavljate (u mom slučaju kao SD, ne mogu da tvrdim za sve timove). Plata raste na godišnjem nivou prema zasluzi, što je u početku malo povećanje ali kasnije procentualno postaje sve veće. Na mojoj poziciji postoje druge firme koje nude veće plate, ali mislim da je ovde iskustvo dosta bogatije jer imate priliku sa celim svetom da radite. Sve u svemu, preporuka.
Zamerke
/
Tehnologije
Support Analyst
Pozitivno
Redovna plata
Zamerke
Radno vreme u 7 razlicitih smena (prva, druga, treca i medjusmene) i naravno vikend; Ne samo sto ima 7 razlicitih smena, vec raspored uglavnom izlazi samo 2 do 3 nedelje unapred, tako da ne mozete da se organizuje unapred; Vec mala plata, a kad se uzme u obzir da nemate zivot zbog raznih smena i bespotrebnog idenja u kancelariju, jer posao moze da se radi od kuce, onda vam plata dodje jos manja; Previse ljudi u timu, tako da morate da jurite svaki put kad vam treba slobodan dan, da se prvi prijavite, jer ako se vec prijavio neko pre vas, nista od toga. Cak mi je menadzer rekao da 'nisam fer' kada sam pitao za slobodan dan za Slavu. "kako mozes da trazis slobodan dan kad imamo manjak ljudi". Inace jos mnogo toga, ali razumem ljude koji su bez posla ili kojima je ovo prvi posao. Da vide cari korporacije i kako se (NE) vodi briga o svojim zaposlenima.
IT Administrator
Prihvatio/la ponudu
Intervju jako težak
Uživo intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Batch zadaci
- SQL zadaci
- Logika programiranja
- C# i Javascript zadaci
Endpoint Securuty Specialist
Pozitivno
Utisci su vrlo zavisni od tima u kom ste, ali sam ja do sada imao sreće. Vrlo opuštena atmosfera, uglavnom lagan posao, sjajne kolege, razumni i gotivni nadređeni, uglavnom dobra organizacija, sve funkcioniše dok se ne promeni top management, tad poljulja stvari, forsiraju promene, ali se brzo sve stabilizuje. Pristup platformama za učenje (LI learning, Pluralsight), mogućnost napredovanja i vertikalno i horizontalno. Plate nisu loše, ali moglo bi bolje dosta. Sigurnost radnog mesta je na takvom nivou da ljudi koje ne bih pustio da rade kao testeri funkcionalnosti sopstvenih trepavica opušteno godinama obitavaju, dobijaju veću platu i lakša radna mesta, jer ih guraju tamo gde mogu da se provlače da ne rade ništa da ništa ne bi pokvarili.
Zamerke
Svi ističu nepotizam, što je istina u dobroj meri, ali je slučaj svuda koliko čujem. Firma ima oskudne benefite u odnosu na konkurenciju, ali zato imamo i manje plate. Ništa to nije strašno, mislim da smo kolektivno mnogo razmaženi postali. Mnogi se žale na puno posla, ali ne pominju periode kad blejare, igraju igrice i šetkaju po gradu za vreme radnog vremena. Zaboravili ste kako vam je bilo na prethodnim poslovima, zarasle su rane od bičeva a ožiljci se ne vide više. Onda se eskivira posao i kad ga ima, a to sve pada na kolege u timu koji rade. Zbog toga nam je ograničen rad od kuće, niste dali nadređenima razlog da veruju da ćete raditi kad vas niko ne gleda. Znam da sam pohvalio kolege u pozitivnim utiscima, uglavnom su svi gotivni za druženje, ali što se posla tiče 70% je ovo loše. To povlači i mikromenadžment, ali to važi za ove koje sam opisao, prelije se nekad i na ljude koji rade, ali ja ne osećam to lično. Firma bi mogla da se otvori malo za TB, fitpass i slično, ili još bolje plata da nam isprati inflaciju.
Tehnologije
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju veoma lak
Online intervju
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Koja je razlika izmedju HDD i SSD
- Šta je ruter i kako funkionise
- Sta je mac adresa i kako se može naći
- Šta je IP adresa i kako se pinguje neki računar
- Osnovne komponente stampanog kola i čemu služe
- Jednosmerna/naizmenična struja - razlika i primeri uredja uredjaja koji rade na 24vDC i 120vAC
- Kako multimetrom možemo proveriti npr otpornost ili da li je neko kolo otvoreno ili zatvoreno
- Šta je BiOS i šta sve možemo raditi u njemu
- Razlika između RAM i ROM memorije
- I onda neka hipotetička situacija gde je bankomat u reboot loop-u i kako bi pristupili rešavanju tog problema