
NCR Voyix
Iskustva
Finansijski Analiticar
Pozitivno
Veliki medjunarodni igrac.
Zamerke
Skrti na platama u Srbiji i na povecanju plata kada se napreduje. Menadzment u Srbiji je jako los. US su bolji samo zato sto su profesionalno orijentisani, ali i jedni i drugi ne dozvoljavaju napredovanje po radnom ucinku.
Tehnologije
Help Desk Specialist
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Kako bi se nosili sa zahtevima korisnika koji nemaju dovoljno tehničkog znanja?
- Kako biste rešili sukob sa korisnikom?
Help desk representative
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Help desk representative
Pozitivno
Redovna plata, postovanje zakona o radu, dupla dnevnica za rad za praznike, prijava od prvog radnog dana. Idealno za ljude s malo iskustva i kao odskocna daska za kasnije.
Zamerke
Premalo ljudstva, los menadzment, previse stresa i nemogucnost napredovanja kao sto se inicijalno obecava na razgvoorima za posao., menjanje smena malo malo, pa je vrlo tesko planirati bilo sta van posla.
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Uživo intervju
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
CallOne Ops Agent
Pozitivno
Iskreno sam prezadovoljna, imam sjajan odnos sa kolegama, posao je dinamičan i interesantan, nije opterećujuć. Ima prosto za napredak i povišice. U poslu ima dosta multi taskinga, što meni vrlo leži i nikada mi nije dosadno, smena proleti. Što se tiče same kompanije, sve je vrlo fer i korektno, od uzimanja godišnjeg do iskustva dok sam bila na porodiljskom odsustvu. Dopada mi se hibridni rad, dok se nama sa malom decom izlazi u susret i dolazimo u ofis vrlo retko. Sam intervju je bio vrlo jednostavan, od intervjua do potpisa ugovora je prošlo 2 dana. Tu sam više od 3 godine i stvarno volim svoj posao.
Zamerke
Nemam zamerke, skroz mi se dopada ovaj tip posla, plata je okej s obzirom da se traži samo znanje engleskog jezika i ništa više, napreduje se spram zasluga, nisam primetila da je iko u našem timu u ove 3 godine koliko sam ovde, napredovao a da nije zaslužio. Primetim da dosta kolega ima zamerke, i da im se ne dopada ni posao ni kolege. Čak čujem i brojne loše komentare vezane za menadžment, ali ne delim to iskustvo uopšte i nije mi najjasnije odakle to nezadovoljstvo , i žao mi je što je tako.
Helpdesk Agent L1
Prihvatio/la ponudu
Intervju veoma lak
Online intervju
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Helpdesk Agent L1
Pozitivno
Lako se upada u firmu. Potrebno je samo znanje engleskog. Plata je nesto niza od proseka za tu poziciju (69.000rsd) ali buduci da ne traze nikakvo iskustvo, sasvim okej.
Zamerke
Nema prostora za napredovanje, a ako se i malo uznapreduje, isti posao se radi samo za nesto vise para. Menadzment jako, jako los.
Tehnologije
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Vasa reakcija na stres
Helpdesk representative
Pozitivno
Radio sam u sjajnoj kompaniji koja me je zaista ispunjavala pozitivnim utiscima. Naime, plata uvek stize u dogovorenom roku, a nekada i ranije, sto je zaista veliki plus. Posao koji sam obavljao je lagan i ne opterecuje previse, sto mi je omogucavalo da se fokusiram na druge stvari u svom zivotu. Posebno mi se dopada sto se u ovoj kompaniji radi na drugom jeziku, sto daje priliku da usavrsavate svoje jezicke sposobnosti i bolje se snalazite u komunikaciji sa ljudima. Menadzment je zaista dobar, barem prema mom iskustvu, jer su svi jako prijatni i pozitivni, konkretno, imao sam najbolju supervizorku na svetu. Devojka je postavila visoke standarde , mislim da je niko nikada nece zameniti. Osecao sam se kao deo jedne velike porodice koja radi zajedno ka zajednickom cilju.
Zamerke
Iako sam veoma zadovoljan svojim radom u ovoj kompaniji, moram da iznesem i neke zamerke koje imam. Naime, jedna od stvari koje mi smetaju je to sto nema mnogo mogucnosti za napredovanje unutar firme. Ovo moze biti frustrirajuce za one koji zele da se razvijaju i steknu nove vestine, ali to jednostavno nije moguce u ovoj kompaniji ili bar u odeljenju u kom sam ja radio. Takodje, moglo bi se raditi na poboljsanju komunikacije medju zaposlenima, jer ponekad imam utisak da neke informacije, mozda ne bi bilo lose da uvedu neke novine u zaposljavanju kao i da osveze HR novim clanovima tima, i da to ne budu ljudi koji nemaju veze sa pravom, jer su tu ljudi koji nisu zavrsili fakultet, ili u najboljem slucaju ljudi sa filoloskog. Ne omalovazavam, ali u mom odeljenju smo neki imali master a nismo mogli da dodjemo do takvih pozicija sa sve kursevima u Hr-u i iskustvom, ali avaj.. Ipak, iako imam neke primedbe, to ne umanjuje cinjenicu da smatram da je ova kompanija veoma dobra i da bih se u nju vratio ponovo.