O kompaniji
304
Iskustva
221
Plate
Poslovi
NCR Voyix logo

NCR Voyix

2.8 >1000

Iskustva

2.8 66%

Menadžment kompanije

2.6

Beneficije

2.7

Balans karijera-privatni život

3

Timska atmosfera

3.6

Zadovoljstvo projektima

2.9

Mogućnost napredovanja

2.7
Arhiva | Iskustvo
30.03.2023
Potvrđen Linkedin identitet
2 Ne preporučuje

Finansijski Analiticar

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 4-7 godina

Pozitivno

Veliki medjunarodni igrac.

Zamerke

Skrti na platama u Srbiji i na povecanju plata kada se napreduje. Menadzment u Srbiji je jako los. US su bolji samo zato sto su profesionalno orijentisani, ali i jedni i drugi ne dozvoljavaju napredovanje po radnom ucinku.

Tehnologije

Java SAP Jira PowerShell Zephyr Amazon Aurora Google AdWords Microsoft SQL Server
Korisno? 2
Arhiva | Intervju
29.03.2023
Pozitivno iskustvo

Help Desk Specialist

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Proces selekcije za poziciju help desk specijaliste u firmi NCR je bio veoma pozitivno iskustvo. Prvi korak je bio online razgovor, gde sam odgovarao na pitanja o mojim radnim iskustvima, sposobnosti i motivacija za rad u firmi. Nakon toga, bio sam pozvan na onsite razgovor sa menadzerom i leadom HR sluzbe, koji su bili jasni i direktni u svojim pitanjima. Bio sam impresioniran njihovim iskustvom i profesionalizmom. Oni su mi postavili dodatna pitanja da bi bolje razumeli moje iskustvo i profil. Nakon razgovora, bio sam obavesten da sam zaposlen za poziciju Help Desk Specialist. Celokupan proces selekcije je trajao manje od mesec dana ukljucivajuci overenje dokumentata kod notara i backround check.

Pitanja sa intervjua

  • Kako bi se nosili sa zahtevima korisnika koji nemaju dovoljno tehničkog znanja?
  • Kako biste rešili sukob sa korisnikom?
Korisno? 1
Arhiva | Intervju
28.03.2023
Pozitivno iskustvo

Help desk representative

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Brz proces selekcije, brzo se saznaje jesi li primljen ili ne, a jedino je posle haos oko prikupljanja dokumentacije koje ima dosta. Sve u svemu zene iz HR-a su bile korektne na razgovoru.
Korisno? 0
Arhiva | Iskustvo
28.03.2023
2 Ne preporučuje

Help desk representative

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Redovna plata, postovanje zakona o radu, dupla dnevnica za rad za praznike, prijava od prvog radnog dana. Idealno za ljude s malo iskustva i kao odskocna daska za kasnije.

Zamerke

Premalo ljudstva, los menadzment, previse stresa i nemogucnost napredovanja kao sto se inicijalno obecava na razgvoorima za posao., menjanje smena malo malo, pa je vrlo tesko planirati bilo sta van posla.

Korisno? 8
Arhiva | Intervju
28.03.2023
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Uživo intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Posle slanja CVa su me pozvali, prvi korak je bio odlazak u školu jezika i polaganje engleskog. Prvi deo je razgovor sa profesorom, a drugi pismeno polaganje. Odmah posle usmenog dela profesorka kaže koju ocenu ste dobili, ja sam dobila 9 što je maksimalna ocena. Minimalna ocena za prolaz je 6. Mislim da taj pismeni test niko ni ne pogleda posle. Nakon toga sam išla na intervju sa Trizmom, kratak razgovor i test opšteg tehničkog znanja (pitanja tipa šta se desi kada se uradi crtl C (bitno je odgovore pisati na engleskom)) i taj test niko ni ne pogleda, jer sam direkt nakon toga išla na razgovor sa supervizorima u mom timu. Tog popodneva su me pozvali da ponudom.
Korisno? 1
Arhiva | Iskustvo
28.03.2023
Potvrđen Linkedin identitet
5 Preporučuje

CallOne Ops Agent

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Iskreno sam prezadovoljna, imam sjajan odnos sa kolegama, posao je dinamičan i interesantan, nije opterećujuć. Ima prosto za napredak i povišice. U poslu ima dosta multi taskinga, što meni vrlo leži i nikada mi nije dosadno, smena proleti. Što se tiče same kompanije, sve je vrlo fer i korektno, od uzimanja godišnjeg do iskustva dok sam bila na porodiljskom odsustvu. Dopada mi se hibridni rad, dok se nama sa malom decom izlazi u susret i dolazimo u ofis vrlo retko. Sam intervju je bio vrlo jednostavan, od intervjua do potpisa ugovora je prošlo 2 dana. Tu sam više od 3 godine i stvarno volim svoj posao.

Zamerke

Nemam zamerke, skroz mi se dopada ovaj tip posla, plata je okej s obzirom da se traži samo znanje engleskog jezika i ništa više, napreduje se spram zasluga, nisam primetila da je iko u našem timu u ove 3 godine koliko sam ovde, napredovao a da nije zaslužio. Primetim da dosta kolega ima zamerke, i da im se ne dopada ni posao ni kolege. Čak čujem i brojne loše komentare vezane za menadžment, ali ne delim to iskustvo uopšte i nije mi najjasnije odakle to nezadovoljstvo , i žao mi je što je tako.

Korisno? 1
Arhiva | Intervju
27.03.2023
Pozitivno iskustvo

Helpdesk Agent L1

Prihvatio/la ponudu

Intervju veoma lak

Online intervju

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvo ide HR, standardno. Nista specijalno ne pitaju. Zatim engleski, ocenjuje se verbalno i pisano znanje i na kraju tehnicki. Tehnicki su uglavnom osnovne stvari vezane za racunar poput sta je drajver sta je BSOD, RAM i ROM memorija
Korisno? 0
Arhiva | Iskustvo
27.03.2023
3 Preporučuje

Helpdesk Agent L1

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Lako se upada u firmu. Potrebno je samo znanje engleskog. Plata je nesto niza od proseka za tu poziciju (69.000rsd) ali buduci da ne traze nikakvo iskustvo, sasvim okej.

Zamerke

Nema prostora za napredovanje, a ako se i malo uznapreduje, isti posao se radi samo za nesto vise para. Menadzment jako, jako los.

Tehnologije

Unix Windows Server Active Directory
Korisno? 3
Arhiva | Intervju
22.03.2023
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Proces selekcije u ovoj kompaniji se sastojao iz tri faze. Prva faza je bila razgovor sa eksternim regruterom, gde je bilo prisutno nekoliko kandidata. U ovom delu su nam postavljana unakrsna pitanja kako bi se utvrdila nasa znanja i iskustva u odnosu na zahteve radnog mesta. U roku od dva dana su nam javili da smo prosli prvu fazu, nakon cega je usledila druga faza. Druga faza je obuhvatala razgovor sa profesorom engleskog jezika, gde smo pokazivali svoje jezicke sposobnosti. Ovaj razgovor je bio kljucan za radno mesto koje sam ja aplicirao, jer je engleski jezik bio jedan od uslova za rad. Nakon toga, usledila je poslednja faza koja je obuhvatala razgovor sa supervizorom odeljenja. U ovom delu smo detaljnije razgovarali o radnom mestu i ocekivanjima poslodavca, kao i o nasim licnim ciljevima i ocekivanjima. Nakon uspesno obavljenih tri faza, usledila je ponuda za zaposlenje u ovoj kompaniji. Sve u svemu, proces selekcije je bio detaljan i prilicno zahtevan, ali je u potpunosti bio u skladu sa zahtevima i ocekivanjima poslodavca.

Pitanja sa intervjua

  • Vasa reakcija na stres
Korisno? 1
Arhiva | Iskustvo
22.03.2023
4 Preporučuje

Helpdesk representative

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Radio sam u sjajnoj kompaniji koja me je zaista ispunjavala pozitivnim utiscima. Naime, plata uvek stize u dogovorenom roku, a nekada i ranije, sto je zaista veliki plus. Posao koji sam obavljao je lagan i ne opterecuje previse, sto mi je omogucavalo da se fokusiram na druge stvari u svom zivotu. Posebno mi se dopada sto se u ovoj kompaniji radi na drugom jeziku, sto daje priliku da usavrsavate svoje jezicke sposobnosti i bolje se snalazite u komunikaciji sa ljudima. Menadzment je zaista dobar, barem prema mom iskustvu, jer su svi jako prijatni i pozitivni, konkretno, imao sam najbolju supervizorku na svetu. Devojka je postavila visoke standarde , mislim da je niko nikada nece zameniti. Osecao sam se kao deo jedne velike porodice koja radi zajedno ka zajednickom cilju.

Zamerke

Iako sam veoma zadovoljan svojim radom u ovoj kompaniji, moram da iznesem i neke zamerke koje imam. Naime, jedna od stvari koje mi smetaju je to sto nema mnogo mogucnosti za napredovanje unutar firme. Ovo moze biti frustrirajuce za one koji zele da se razvijaju i steknu nove vestine, ali to jednostavno nije moguce u ovoj kompaniji ili bar u odeljenju u kom sam ja radio. Takodje, moglo bi se raditi na poboljsanju komunikacije medju zaposlenima, jer ponekad imam utisak da neke informacije, mozda ne bi bilo lose da uvedu neke novine u zaposljavanju kao i da osveze HR novim clanovima tima, i da to ne budu ljudi koji nemaju veze sa pravom, jer su tu ljudi koji nisu zavrsili fakultet, ili u najboljem slucaju ljudi sa filoloskog. Ne omalovazavam, ali u mom odeljenju smo neki imali master a nismo mogli da dodjemo do takvih pozicija sa sve kursevima u Hr-u i iskustvom, ali avaj.. Ipak, iako imam neke primedbe, to ne umanjuje cinjenicu da smatram da je ova kompanija veoma dobra i da bih se u nju vratio ponovo.

Korisno? 1