
NCR Voyix
Iskustva
Customer Support Specialist
Pozitivno
- Redovna plata i sve stavke plaćene po zakonu (prekovremeni, noćni rad, rad praznikom) - Odlični međuljudski odnosi, zdrava radna atmosfera, stekao prijatelje, svi su mladi i u sličnom fazonu - Stvarno korektan menadžment koji će vas ispoštovati maksimalno što se tiče odsustva, odmora, slobodnih dana, pomeranja smena itd. Idelano za studente ili ljude koji pohađaju kurseve. - Odlična zgrada i radni prostor - Rad sa najnovijim tehnologijama
Zamerke
- Osrednja plata za ovakvo radno mesto
Support
Pozitivno
Plata na vreme, lepe kancelarije, na ok mestu. Svi uslovi sa te tehničke strane su zadovoljavajući.
Zamerke
Ima ih dosta, od toga šta kompanija radi, kako to radi ... odnos prema zaposlenima je loš, bilo da se trudite ili samo odrađujete, na kraju vam je svejedno. Prva plata je obično i krajnja, tako da kad pregovarate tražite što veću. Smenski rad čest.
(Goran K.)
Help desk level 2
Pozitivno
Sigurna plata
Zamerke
Katastrofa i jeziv nepotizam, nije bitno ni šta znas, ni šta si završio, ni prethodno iskustvo, samo je bitna veza i na konju si. mozeš i sa osnovnom školom da radiš i da budes menadžer ljudima sa faxom, sve zavisi koga znaš i ko te je doveo. Usavršavnje ne postoji.
Helpdesk lvl1
Pozitivno
Prijavljen na punu platu, redovna isplata, atmosfera u timu
Zamerke
Sitne stvari, nisu vredne pomena
(Srdjan P.)
Help Desk L1
Pozitivno
Zagarantovana isplata, prijavljeni na ceo iznos.
Zamerke
Svrha kompanije je da isisava novac iz budžeta države, koristeći kao polugu zakon o stranim investicijama. Po svakom radnom mestu NCR preko firme Trizma d.o.o dobija 5000-7000 evra subvencije po jednom zaposlenom... neretko ljudi ostanu samo jednu godinu (dok država plaća njihov rad). Mogućnost napredovanja ne postoji ili je jako mala...npr Wallmart sektor su u vreme mog rada vodili lingvista i košarkaš... Ceo život se bavim IT sektorom i produkcijom, OVO SVE MOŽE RADITI SOFTWARE, A NE LJUDI!!!
Network Support Specialist, lvl 2
Pozitivno
Redovna plata, prijavljen na pun iznos, pravilno uračunati dodaci za noćni i eventualni prekovremeni rad.
Zamerke
Ne postoje mogućnosti napredovanja, sistem bonusa je ukinut, trud i rad se ne vrednuje. Velika fluktuacija ljudi u timovima koja onemogućava održavanje kvaliteta usluge. Jeziv nepotizam, nepostojanje menadžmenta, cela operativa je u rukama supervizora i team leadera, menadžera nisam video ni jednom za godinu dana. Supervizor u mom timu se bavio ogovaranjem i spletkarenjem i aktivno radio na trovanju međuljudskih odnosa u timu, favorizovao ljude koji su sa njim učestvovali u spletkama.
Customer Support Specialist
Pozitivno
Ako vam treba posao treniranog majmuna sa znanjem engleskog jezika i platom od 60000, ovo je posao za vas. Preporučljivo za mlade ljude koji još studiraju i slično.
Zamerke
Kronizam (zapošljavanje po sistemu to jarane, de si zemo i slično), slabe šanse za napredovanje, konstantan pritisak menadžmenta iako nema razloga za isti, za njih si broj na papiru. užasne smene, program koji bira kad radiš i kad su ti slobodni dani...
Help Desk Level 2
Pozitivno
Dobra lokacija, solidan poslovni prostor, plata koja je na vreme i strogo je po zakonu obračunata. Inače, sama regrutacija je prošla brzo, ali nikakve prilike za pregovore o plati i početku radnog odnosa nema, to je što je, oni postavljaju uslove.
Zamerke
Tu ste samo broj, nikakva napredovanja bez nekog ulagivanja postojećim menadžerima. Bili smo regrutovani za tim za specijalizovanu tehničku podršku u IT odeljenju, a onda usled nekih internih prebacivanja, prebačeni smo na L1 support. Najgore radno mesto na kojem sam bio, a verujte bio sam na lošijim radnim mestima (lošije firme, lošiji prostor, lošija plata). Džaba solidna plata, kad nema prilike da se makneš od brojke u sistemu.
Helpdesk Support L2
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Helpdesk Support
Pozitivno
Redovna plata, fiksno radno vreme, prijavljen redovno, pošteno se plaća noćni rad i rad za praznike. Isplata dana od godišnjeg odmora ukoliko ga niste iskoristili.
Zamerke
Nemogućnost učenja i usavršavanja u struci (govorim o IT struci), nemogućnost napredovanja (sem ukoliko ti neki nadređeni nije bliži rod ili neki prijatelj), primetan nepotizam, nekolegijalnost od strane tim lidera i supervizora. Stresno i bučno okruženje (100+ ljudi radi u istoj prostoriji). Povišice ne postoje, niti nagrade za inovaciju i trud.