
Sitel SBA d.o.o. Beograd
Iskustva
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Kako se nosis sa stresom?
Customer Support
Pozitivno
Dobra ekipa ljudi laka za saradnju. Odlicno mesto za pocetnike koji imaju znanje engleskog a zele da udju u industriju.
Zamerke
Plata su fiksne za sve radnike nebitno od ucinka i svakako nisu na nivou industrije.
Customer Service Representative
Pozitivno
Ok timska atmosfera
Zamerke
Premala plata za obim posla i kvalitet koji se trazi, nepotizam, nemogucnost napredovanja, random slobodni dani, rad u smenama, izuzetno stresan posao sa malim pauzama, meri vam se koliko ste bili u wc-u. Bezite ako imate drugi izbor.
Customer support
Pozitivno
Nema ih apsolutno, ako izuzmemo privatno zadravstveno osiguranje. Cak ni to, jer HR ohrabruje da se NE KORISTI AKO BAS NE GORI.
Zamerke
Apsolutno sve. Losa organizacija, izrabljivanje do krajnjih granica, menadzment nesposoban, neobrazovan, bahat. Plata prejadna. Radnici se tretiraju kao robovi I ne postoji ljudskost. Mozete napredovati Samo Ako ste sa nekim iz vrha u srodstvu ili Ako ste beskicmenjak.
Consumer Care and Experience Advisor
Pozitivno
Dinamican i ponekad zanimljiv posao. Dobar tim.
Zamerke
Prilicno stresan posao. Ne postoji mogucnost napredovanja. Nezadovoljavajuca plata. Fiksna plata.
Agent podrske
Pozitivno
Redovna isplata zarade i privatno zdravstveno osiguranje
Zamerke
Malo vise treba da gledaju na ljude i da postuju radnu snagu, vise poslovnosti u smislu da se ne gleda ko je sa kim dobar nego ko kakve rezultate daje i da svedu ocekivanja od ljudi na realna. Ne moze se insistirati i na kvantitetu i na visokom kvalitetu u isto vreme, jer je nerealno za taj tip posla i taj presing. Suvise visoki ciljevi i ocekivanja zadati.
Call centar agent
Pozitivno
Redovna plata
Zamerke
Sem redovne plate koja je medju najnizima za ovaj posao, ne nude nista konkretno, stalno zaposljavaju jer se niko ne zadrzava dugo osim ako nema vezu da bi mu produzili ugovor za stalno ili da bi napredovao
Customer Support Representative
Pozitivno
Pristojna kompenzacija za rad koji ne zahteva preterano visok nivo specijalizacije. Relativno uspešno organizovan workflow i postojanje prostorija za odmor.
Zamerke
Nema napredovanja,ljudi koji rade godinama imaju platu kao juniori, povremena pasivna agresija menadžmenta, rad vikendom a odmor u toku radne nedelje, što komplikuje work-life balance
Tehnologije
Customer Support Representative
Pozitivno
Redovna plata iako je premala (65 hiljada), mlada i okej ekipa na poslu (osim menadzmenta), besplatno zdravstveno posle 6 meseci
Zamerke
konstantno izrabljivanje radnika i ocajni uslovi rada,konstante provere i evaluacije, konstanta potreba da se dodje do sumanuthh kvota (KPI), zastarela oprema, ovde treba da ide samo ako nema drugih opcija, slobodni dani su nasumicni a ne vikend, nikakav balans izmedju karijere i privatnog zivota.
Tehnologije
Speech analyst
Pozitivno
Dobar tim i radno okruženje. Mogućnost fleksibilnog radnog vremena, kao i rad od kuce. Nakon 6 meseci rada se dobija privatno zdravstveno osiguranje. Takodje postoji mogućnost napredovanja i učenja raznih stvari na poslu.
Zamerke
Kako tim raste i ima vise zaposlenih, menadžeri imaju manje vremena da se posvete svakom ponaosob, ali inače, sve je korektno sa njihove strane.