Iskustva i komentari zaposlenih
Pretraži iskustva o radu i iskustva sa intervjua. Saznaj kako je zapravo raditi u kompaniji.
Iskustva i komentari za poziciju Customer Support
Kako je izgledao proces
Pozitivno
Pozitivna atmosfera,timski duh i okej kancelarija. Okej privatno zdravstveno.
Zamerke
Plata prosecna,retki bonusi,napredovanje komplikovanje,puno intervjua.
Tehnologije
Customer Support Representative
Globalkom d.o.o
Bez ponude za posao
Intervju veoma lak
Online intervju
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
7053 iskustva o radu na helloworld.rs
Anonimno unesi iskustvo
Povećaj transparentnost IT tržišta!
Pozitivno
nista
Zamerke
Mala plata za rad koji traže Mobing na poslu Mogućnosti za napredak ne postoje Sve što može da bude zamerka kod ove kompanije postoji
Tehnologije
Pozitivno
Plata je super, bonusi su veliki, stalna povećanja plate. Kolektiv i nadredjeni super. Mogućnosti za napredovanje velike. Svakom bih preporučila ovu kompaniju. Benifinicije odlicne
Zamerke
Nema
Tehnologije
Customer support specialist
NCR Voyix
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Task manager kako da se dodje do njega IP adresa, sta je i čemu sluzi
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Pitanja tipa staje je switch, modem neka osnovna pitanja generalno o kompjuterima itd.
Pozitivno
Pozitivni ljudi tj. kolektiv. Ostalo nista, sem plata koje se isplaćuje redovno.
Zamerke
Rad u tri smene, male plate 700-900evra, organizacija smene loša. Nadredjen položaj poslodavac.
Tehnologije
Customer support agent
Digitec Galaxus d.o.o
Pozitivno
Broj dana odmora i 100% bolovanja. Lepa kompanija sa puno dogadjaja u toku godine. Odlično privatno zdravstveno osiguranje i trinaesta plata. Mogućnost povećanja plate na godišnjem nivou.
Zamerke
Manjak parkinga ispred kancelarije. Napredovanje upitno. Bonusi nepostojeći.
Tehnologije
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Sta je IP adresa
- CMD
- Šta biste radili kad vidite BSOD