Iskustva i komentari zaposlenih

Pretraži iskustva o radu i iskustva sa intervjua. Saznaj kako je zapravo raditi u kompaniji.

Iskustva i komentari za poziciju Customer Support

Iskustvo
10.02.2025
4

Customer support specialist

Wolt d.o.o

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Radna atmosfera je dinamična i timska saradnja je na visokom nivou. Kompanija ulaže u obuku i profesionalni razvoj zaposlenih, što mi je pomoglo da brzo savladam sve potrebne veštine. Plata je korektna, a smene su fleksibilne, što omogućava dobar balans između posla i privatnog života. Takođe, benefiti poput besplatnih obroka i popusta na dostavu su Sjajno!

Zamerke

Evo odgovora za Wolt Beograd: **Kompanija:** Wolt Beograd **Pozicija:** Customer Support Specialist **Tip zaposlenja:** Full Time **Dužina zaposlenja:** Manje od jedne godine **Pozitivni utisci o kompaniji:** Radna atmosfera je dinamična i timska saradnja je na visokom nivou. Kompanija ulaže u obuku i profesionalni razvoj zaposlenih, što mi je pomoglo da brzo savladam sve potrebne veštine. Plata je korektna, a smene su fleksibilne, što omogućava dobar balans između posla i privatnog života. Takođe, benefiti poput besplatnih obroka i popusta na dostavu su sjajan dodatak. **Zamerke kompaniji:** Tempo rada može biti intenzivan, posebno tokom vikenda i praznika kada je povećan obim narudžbina. Takođe, ponekad se dešava da smene budu neujednačene, pa bi bilo dobro da postoji bolja ravnoteža u rasporedu.

Korisno? 0
Iskustvo
07.02.2025
1 Ne preporučuje

Customer Support Representative for Chat - Dynadot

BCD TECHNOLOGY DOO

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Kolege koje možete upoznati uživo, i plata.

Zamerke

Gde da počnem... Pa hajde da krenem od samog treninga kojeg nisam ni uspeo da prođem do kraja jer je firma tako odlučila. Naime, nakon mesec dana treninga, oni imaju pravo da odrede i dostave njihov razlog zašto zaposleni ne mogu da nastave dalje treniranje. Kako se navodi, mene dalje nisu hteli da treniraju jer sam pitao previše pitanja vezanu za jednu stavku koja mi nije bila razumna. Zar trening ne služi baš tome da se pitaju nedoumice kako bi bili sigurni kada počnemo da radimo da ne zgrešimo nešto? Pa u normalnoj firmi to je okej, ovde u Dynadot -u to se vodi kao "buduće potencijalno oštećenje firme". Ovako nešto mi se nikada nije desilo u karijeri. Takođe da dodam, da sama firma NEMA HR i sa time tako lako prolaze sa ovim licemerjem i dvoličnosti. Ako u oglasu stoji da je moguća mogućnost rada od kuće, to slobodno zaboravite, ukoliko nemate vi sami računar. Ukoliko Vi njih pitate za opremu, oni će naravno odbiti taj zahtev, i reći da morate da prvo prođete kroz šestomesečni probni period, iako im je kancelarija puna MacBook-ova i iMac-a.

Korisno? 1
Intervju
05.02.2025
Negativno iskustvo

Customer Support Specialist

FishingBooker

Bez ponude za posao

Intervju lak

Online intervju

Kako je izgledao proces

Odbijena sam uz obrazloženje (citiram): The main reason for our decision is based on the near-native English requirement, email content, and research regarding policies research in the 3rd task which we were lacking in your assignment. Svaki dodatni komentar je, verujem, suvišan.
Korisno? 4

6506 iskustava o radu na helloworld.rs

Anonimno unesi iskustvo

Povećaj transparentnost IT tržišta!

Iskustvo
03.02.2025
4 Preporučuje

Customer Support

M Plus Serbia

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Prijatni ljudi, kolegijalnost na nivou.

Zamerke

Organizacija smena po potrebi špiceva. Nedostatak ljudi.

Korisno? 0
Intervju
02.02.2025
Pozitivno iskustvo

Customer Support

Hyperoptic Ltd

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Proces selekcije započinje grupnim intervjuom sa HR predstavnikom putem Teams video poziva. Sagovornik je bio profesionalan i ljubazan, uz detaljno predstavljanje kompanije i benefita kroz prezentaciju. Atmosfera je bila opuštena, a pitanja su uglavnom bila opšte prirode, uz nekoliko vezanih za Customer Support. Nakon ovog razgovora, kandidat popunjava Google formu sa informacijama poput očekivane plate i dozvole za rad u Srbiji. Sledi faza testiranja koja uključuje rešavanje mejlova i multiple-choice pitanja iz engleske gramatike i leksike. U završnoj fazi održava se intervju sa timskim menadžerima, takođe putem Teams-a. Razgovor je bio prijatan, a pitanja su se fokusirala na osnovnu dijagnostiku problema u troubleshootingu, što ne predstavlja izazov za kandidate sa iskustvom.
Korisno? 1
Iskustvo
02.02.2025
2 Ne preporučuje

Customer Support

Hyperoptic Ltd

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Prijatna atmosfera u kancelariji, sa modernim i lepo uređenim prostorom. Neformalna druženja u dvorištu dodatno doprinose pozitivnom radnom okruženju. Tim je sastavljen od sjajnih, profesionalnih ljudi koji su uvek spremni da pomognu i budu od podrške.

Zamerke

Napredak je spor i tesko ostvariv u praksi.

Korisno? 1
Iskustvo
23.01.2025
5 Preporučuje

Customer support

Cypher Tech Solutions d.o.o

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Atmosfera u firmi je sjajna, preovladjuje timski duh. Obuka traje dve nedelje, vodi je stručna i sjajna osoba koja odlično prenosi znanje. Plata je dobra, trud se ceni, iako je posao poprilicno obiman, nema prekovremenog rada. Devojka iz HR-a je fleksibilna i profesionalna, sve se može dogovoriti.

Zamerke

/

Korisno? 0
Iskustvo
17.01.2025
2 Ne preporučuje

Customer support

M Plus Serbia

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Plata stiže na vreme i bukvalno to je to.

Zamerke

Uff... Odakle početi. 1. Mikro menadžment na next level, kad treba da vam se zameri na radu tu kreću od senior agenata do qa do team lead a do lika koji nisi znao da uopšte postoji. Kad ti treba pomoć nikoga nema da ti pomogne ili budu samo u fazonu IDK. Najgore je što ti micromanadžuju šta smeš a šta ne smeš da kažeš, koje reči smeš a ne smeš da upotrebljavaš a niko međusobno ne može da se dogovori šta smeš a šta ne smeš pa onda ti nagađajj. 2. Plata je stvarno bedna za količinu rada, nonstop si za kompom imaš 2 pauze i njih koristiš za wc jer van pauza nemaš vremena da odeš u wc, ako nisi prisutan ispred kompa neko te odmah kontaktira da vidi zašto nisi toliko i toliko minuta tu. Za ovoliku količinu posla je naravno kriva kompanija zbog nedostatka radne snage. 3. Greške ti se ne opraštaju. Čak i kad nemaš pojma da nešto nisi smeo jer te niko nije obavestio ili si dezinformisan udaraju ti negativne poene, qa ti bukvalno skida poene za neke gluposti. Da ne pričam o korisnicima koji su konstantno nezadovoljan i konstantno vređanje i psovanje od strane istih. Sve u svemu izbegavate.

Korisno? 6
Intervju
30.12.2024
Negativno iskustvo

Customer Support Agent

Cypher Tech Solutions d.o.o

Bez ponude za posao

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Dva puta sam konkurisao za ovu poziciju ,oba puta sam prolazio 2 kruga intervjua i nakon oba puta nisam dobio nikakvu povratnu informaciju. U prvom online razgovoru (gde oba puta regruteri nisu imali ukljucenu kameru) smo prosli kroz moje radno iskustvo. U drugom krugu je bio zadatak (primeri mejlova gde treba dati odgovor) i malo smo prosli kroz zahteve pozicije ,naravno platu uopste nisu spominjali samo su pitali za ocekivanja. Isti oglas kruzi vec godinu do dve ,moj savet je zaobici ih.
Korisno? 5
Iskustvo
17.12.2024
4 Preporučuje

Customer Support

A1 Srbija d.o.o

Prethodno zaposlen/a na određeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Kolege su izuzetno druzeljubive, voljne da pomognu. Radno vreme je korektno.

Zamerke

Za vreme rada nisam imao nikakvih zamerki.

Korisno? 0