Iskustva i komentari zaposlenih

Pretraži iskustva o radu i iskustva sa intervjua. Saznaj kako je zapravo raditi u kompaniji.

Iskustva i komentari za poziciju Help Desk

Intervju
24.08.2025

IT Help Desk Support

Merkur osiguranje

Bez ponude za posao

Intervju lak

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

1. Poziv telefonom, dobio sam pitanje da li mogu sutra da dodjem na razgovor. 2. Razgovor sa jednim od direktora (HR tip razgovora) 3. Razgovor sa direktorom iz Austrije i glavnim IT stručnjakom (nisam stigao do toga)
Korisno? 0
Iskustvo
31.07.2025
1 Ne preporučuje

IT Help Desk Engineer

Minth Automotive Europe

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 4-7 godina

Pozitivno

Dobra kineska menza

Zamerke

Pritisak na srpske kolege od strane stranih državljanja

Tehnologije

JavaScript Adobe Flex
Korisno? 1
Intervju
29.07.2025
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk support

NCR Voyix

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Pozvana sam na razgovor nakon slanja CV

Pitanja sa intervjua

  • Poznavanje engleskog jezika I neka opsta I tehnicka pitanja
Korisno? 1

7207 iskustava o radu na helloworld.rs

Anonimno unesi iskustvo

Povećaj transparentnost IT tržišta!

Iskustvo
29.07.2025
5 Preporučuje

IT Help Desk support

NCR Voyix

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Plata je OK, placeno odsustvo,timski rad,kancelarije su ciste,

Zamerke

Nema

Tehnologije

Java Java EE Java ME
Korisno? 2
Iskustvo
26.07.2025
5 Preporučuje

IT Help Desk / Support

Way4Services d.o.o

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Office, money, lunch, entertainment, people

Zamerke

Tehnologije

SQL Linux Jira
Korisno? 0
Iskustvo
22.07.2025
3 Ne preporučuje

IT Help Desk / Support

NCR Voyix

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Hibridni rad, placeno odusustvo

Zamerke

Los menadzment, previse posla za malu platu, nemogucnost napredovanja.

Korisno? 4
Iskustvo
22.07.2025
5 Preporučuje

IT Help Desk / Support

NCR Voyix

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Sva prava su zagarantovana i kancelarije su izvanredno ciste

Zamerke

Mala plata

Korisno? 1
Intervju
10.07.2025
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

Holycode d.o.o

Prihvatio/la ponudu

Intervju veoma lak

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Proces se razlikuje u zavisnosti od klijenta. 1. Razgovorsa HR iz Holycode-a od 15 minuta. Predstavljanje Holycode-a i klijenta za kog bi radio. Nekoliko pitanja o prethodnim iskustvima i ocekivanja za platu. Nakon nekoliko dana dobio sam povratnu informaciju i zakazan je interviju sa HR-om klijenta. Na tom delu detaljnije je predstavljen klijent. HR je postavio neka osnovna pitanja o CSS-u. Opet nakon 3-4 dana javljaju se i zakazuju tehnicki interviju sa TL-om u trajanju od sat vremena. Na tom delu detaljno je objasnjen opis posla i zadata su 2 zadatka. Prvi, da se u vec postojecem Booking Funnel-u promene odredjeni stilovi. Drugi, da se kreira word template koriscenjem DOCX templater-a. Nakon ovog intervijua je poslata ponuda.

Pitanja sa intervjua

  • Koja je razlika izmedju selektora . i # u CSS?
  • Sta su pseudo klase?
  • Navesti 3 pseudo klase i objasniti za sta se koriste.
Korisno? 0
Iskustvo
08.07.2025
1 Ne preporučuje

Help desk representative

NCR Voyix

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Ne postoji

Zamerke

Menadžment očajan, nekompetentni ljudi na svim pozicijama, napredovanje nemoguće ako te ne guraju, koliko god da dobro radiš. Kao da im ide u korist da kvalitetni ljudi odlaze. Početni ugovor je uglavnom preko Mplus, za prelazak na Ncr ti uglavnom jave danas za sutra, prodaje se priča da ne možeš da napreduješ pre godinu dana ali neki to mogu i nakon 3 meseca koliko god da nisu stručni. Plata mizarna, osnovica ispod 80 000. Nadređeni znaju jezik manje od tebe. Izmišljene L2 pozicije koje često na kraju rade i ljudi koji su L1 iako nisu plaćeni za to. Hibridni rad više ne postoji

Korisno? 54
Iskustvo
21.06.2025
5 Preporučuje

IT Help Desk

A1 Srbija d.o.o

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Od dolaska u A1 ne mogu a da ne kažem da nisam zadovoljan. Radna atmosfera je jako pozitivna. Kolege su zaista ljubazne i uvek su tu da vam pomognu. Plus je fleksibilno radno vreme svakako pa je meni odnos posao/život poprilično dobar. Osoblje je poprilično stručno i većina problema se rešava jako brzo. Postoji mogućnost za napredovanjem i vaš rad se ceni i vidi.

Zamerke

U par navrata sam imao problem u komunikaciji sa tehničkom podrškom, sitniji konflikti koji su brzo rešeni.

Tehnologije

Windows Active Directory
Korisno? 2