Iskustva i komentari zaposlenih

Pretraži iskustva o radu i iskustva sa intervjua. Saznaj kako je zapravo raditi u kompaniji.

Iskustva i komentari za poziciju Help Desk

Intervju
10.07.2025
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

Holycode d.o.o

Prihvatio/la ponudu

Intervju veoma lak

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Proces se razlikuje u zavisnosti od klijenta. 1. Razgovorsa HR iz Holycode-a od 15 minuta. Predstavljanje Holycode-a i klijenta za kog bi radio. Nekoliko pitanja o prethodnim iskustvima i ocekivanja za platu. Nakon nekoliko dana dobio sam povratnu informaciju i zakazan je interviju sa HR-om klijenta. Na tom delu detaljnije je predstavljen klijent. HR je postavio neka osnovna pitanja o CSS-u. Opet nakon 3-4 dana javljaju se i zakazuju tehnicki interviju sa TL-om u trajanju od sat vremena. Na tom delu detaljno je objasnjen opis posla i zadata su 2 zadatka. Prvi, da se u vec postojecem Booking Funnel-u promene odredjeni stilovi. Drugi, da se kreira word template koriscenjem DOCX templater-a. Nakon ovog intervijua je poslata ponuda.

Pitanja sa intervjua

  • Koja je razlika izmedju selektora . i # u CSS?
  • Sta su pseudo klase?
  • Navesti 3 pseudo klase i objasniti za sta se koriste.
Korisno? 0
Iskustvo
08.07.2025
1 Ne preporučuje

Help desk representative

NCR Voyix

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Ne postoji

Zamerke

Menadžment očajan, nekompetentni ljudi na svim pozicijama, napredovanje nemoguće ako te ne guraju, koliko god da dobro radiš. Kao da im ide u korist da kvalitetni ljudi odlaze. Početni ugovor je uglavnom preko Mplus, za prelazak na Ncr ti uglavnom jave danas za sutra, prodaje se priča da ne možeš da napreduješ pre godinu dana ali neki to mogu i nakon 3 meseca koliko god da nisu stručni. Plata mizarna, osnovica ispod 80 000. Nadređeni znaju jezik manje od tebe. Izmišljene L2 pozicije koje često na kraju rade i ljudi koji su L1 iako nisu plaćeni za to. Hibridni rad više ne postoji

Korisno? 8
Iskustvo
21.06.2025
5 Preporučuje

IT Help Desk

A1 Srbija d.o.o

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Od dolaska u A1 ne mogu a da ne kažem da nisam zadovoljan. Radna atmosfera je jako pozitivna. Kolege su zaista ljubazne i uvek su tu da vam pomognu. Plus je fleksibilno radno vreme svakako pa je meni odnos posao/život poprilično dobar. Osoblje je poprilično stručno i većina problema se rešava jako brzo. Postoji mogućnost za napredovanjem i vaš rad se ceni i vidi.

Zamerke

U par navrata sam imao problem u komunikaciji sa tehničkom podrškom, sitniji konflikti koji su brzo rešeni.

Tehnologije

Windows Active Directory
Korisno? 2

7053 iskustva o radu na helloworld.rs

Anonimno unesi iskustvo

Povećaj transparentnost IT tržišta!

Intervju
18.06.2025
Negativno iskustvo

IT Help Desk / Support

NCR Voyix

Prihvatio/la ponudu

Intervju težak

Kako je izgledao proces

Pozvana sam na razgovor Nakon slanja CV

Pitanja sa intervjua

  • Task manager kako da se dodje do njega IP adresa, sta je i čemu sluzi
Korisno? 1
Intervju
18.06.2025
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

Vega IT

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Poslala sam CV i pozvana sam na razgovor. Intervju je protekao u prijatno atmosferi. Upoznavanje i neka tehnicka pitanja. Nije bilo neprijatnih pitanja

Pitanja sa intervjua

  • Kako se nosim sa pritiskom?
Korisno? 0
Intervju
17.06.2025
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

NCR Voyix

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Poslala sam Cv, nakon toga sam pozvana na razgovor gde su me pitali neka tehnička pitanja i osnovna.

Pitanja sa intervjua

  • Task manager kako da se dodje do njega IP adresa, sta je i čemu sluzi
Korisno? 1
Intervju
16.06.2025
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

Task Us

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvo ide telefonski intervju na jeziku na kojem ces raditi. Onda ide online test i provera brzine interneta Nakon toga ti jave da si primljen ali da moraju i tvoj cv da posalju klijentu na odobrenje,i onda ti javljaju da li si primljen definitivno
Korisno? 0
Intervju
13.06.2025
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

NCR Voyix

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Kako je izgledao proces

Prvi interview, tu je osnovno upoznavanje i prica o iskustvu. Sve se dešava putem telefona. Provera engleskog u školi jezika Drugi interview u kancelarijama NCR-a gde pitaju vise tehnickih pitanja o razumevanju za kompjutere

Pitanja sa intervjua

  • Znanje engleskog
  • Iskustvo
  • Troubleshooting interneta?
Korisno? 0
Iskustvo
13.06.2025
3 Ne preporučuje

IT Help Desk Representative

NCR Voyix

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Plata leže na vreme, kancelarija je čista i moderna. Ima dosta dobrih i vrednih ljudi, koji su kolegijalni. Hibridni rad od kuće i u kancelariji.

Zamerke

Rad u tri smene, retko povećanje plate, plata slaba u odnosu na konkurenciju, veci obim posla

Tehnologije

Java Microsoft TFS
Korisno? 3
Intervju
12.06.2025
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

NCR Voyix

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvo sam radila preko M plusa 6 meseci pa dobila NCR ugovor. Ako te prime moras da prodjes proveru, proveravaju da nisi osudjivan da se ne vodi postupak preko tebe. Intervju nije tezak, ako vladas jezikom bice to ok.
Korisno? 3