Iskustva i komentari zaposlenih

Pretraži iskustva o radu i iskustva sa intervjua. Saznaj kako je zapravo raditi u kompaniji.

Iskustva i komentari za poziciju Help Desk

Intervju
20.10.2025
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

HTEC

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Poslala sam CV i pozvana i razgovoru za posao

Pitanja sa intervjua

  • Opšta pitanja o poznavanju materije
Korisno? 0
Intervju
19.10.2025
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

Levi9 Technology Services

Prihvatio/la ponudu

Intervju težak

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Poslala sam cv Pozvana na razgovor

Pitanja sa intervjua

  • Pitanja tipa staje je switch, modem neka osnovna pitanja generalno o kompjuterima itd.
Korisno? 1
Iskustvo
18.10.2025
3

IT help desk

NCR Voyix

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Najviše cenim to što se u firmi ne forsira mikromenadžment imaš slobodu da organizuješ svoj rad kako ti najviše odgovara. Projekti su ozbiljni, ali se uz dobru podršku lako uhvati ritam. Dodatno, plata je redovna, benefiti su sasvim korektni, a ima i preko 27 dana godišnjeg. Sve u svemu balans koji mi baš odgovara.

Zamerke

Nekonkurentna plata.

Korisno? 0

7448 iskustava o radu na helloworld.rs

Anonimno unesi iskustvo

Povećaj transparentnost IT tržišta!

Iskustvo
18.10.2025
3

IT help desk

SBB

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Zadovoljan sam kolegama i atmosferom u kancelariji. Radno vreme je 8h, ne ostaje se duze, doborovoljno moze, ali se redovno placaju prekovremeni sati. Privatno zdravstveno osiguranje, popust za sbb usluge. Redovno leze plata.

Zamerke

Plate bi mogle biti vece.

Korisno? 0
Iskustvo
17.10.2025
3

IT help desk

NCR Voyix

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Dobra plata sa noćnim radom moze da bude i koliko toliko pristojna, redovne isplate, fleksibilni uslovi i remote rad. Timska atmosfera je odlična, a ima mogućnosti za napredovanje i učenje novih veština. Skoro mesec dana godišnjeg odmora.

Zamerke

Rad u tri smene, dosta loših menadžera

Korisno? 0
Iskustvo
16.10.2025
4

It help desk

A1

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Zadovoljna sam uslovima rada u kompaniji, kolege su malo reci super svi se medjusobno pomazemo. Radno vreme je fleksibilno, ima dosta benefita poput slobodnih dana za kretanje deteta u prvi razred, privatnog zdravstvenog osiguranja, paketica za decu. Plata je redovna i nema tenzije na poslu.

Zamerke

Malo nize plate

Tehnologije

Android Windows
Korisno? 1
Iskustvo
15.10.2025
4

IT Help Desk / Support

Banca Intesa

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Kolege na poslu su mi pomagale na početku i to mi je značilo veoma. Sa uslovima sam zadovoljan a plata je redovna

Zamerke

Uglavnom nemam zamerke jedino bi bonus mogao biti veći.

Korisno? 0
Iskustvo
14.10.2025
4

IT Help desk

A1

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Benefiti kao u većini kompanija, druženje, dosta mladih dolazi u firmu. Korektne kolege. Super kompanija za neki pocetni ulazak u IT svet, odlični mentori, može dosta toga da se nauči. 25 dana godišnjeg odmora, razni benefiti za rođenje deteta, u vidu rada od kuće ili slobodnih dana.

Zamerke

Pomalo zastarela tehnologija i mnogo papirologije. Plate bi trebalo češće da se podižu.

Tehnologije

CRM
Korisno? 0
Intervju
14.10.2025
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

HTEC

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 5 nedelja

Kako je izgledao proces

Poslala sam CV Pozvana na razgovor

Pitanja sa intervjua

  • Task manager kako da se dodje do njega IP adresa, sta je i čemu sluzi
Korisno? 0
Intervju
13.10.2025
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

NCR Voyix

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Posle poslato Cv, kontaktira me je HR i zakazao tehnički intervju.

Pitanja sa intervjua

  • Sta je IP adresa
  • Šta biste radili kad vidite BSOD
Korisno? 1