Iskustva i komentari zaposlenih

Pretraži iskustva o radu i iskustva sa intervjua. Saznaj kako je zapravo raditi u kompaniji.

Iskustva i komentari za poziciju Help Desk

Intervju
23.04.2025
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

NCR Voyix

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Razgovor sa HR-om, zatim testiranje znanja jezika, na kraju razgovor sa vođom tima/supervizorom/menadžerom. Na kraju background check ili nešto slično, ceo proces oko mesec dana traje.

Pitanja sa intervjua

  • Šta biste radili kad vidite BSOD?
  • Šta je IP adresa?
  • Čemu služi modem?
  • Štampač ne radi, šta biste prvo proverili?
  • Kako ste rešili neku tešku situaciju na prethodnom poslu?
Korisno? 0
Iskustvo
12.04.2025
2 Ne preporučuje

IT Help Desk Representative II

NCR Voyix

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Jedino pozitivno ako se može računati je Hibridan način rada

Zamerke

Ima ih dosta Plata bedna, posla preko glave Losiji i uvlakaci idu na bolje pozicije dok bolji napustaju zbog plate 70k plata početna plata u ovom IT sektoru je smešna, ostale kompanije nude više.

Tehnologije

Microsoft SQL Server
Korisno? 5
Iskustvo
09.04.2025
4 Preporučuje

IT Help Desk / Support

Go Daddy

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Ljudi na prvom mestu, flexibilni način rada (radi se od kuće, a možeš da radiš iz kancelarije), plaćeni ručak ako radiš iz kancelarije, dobar paket benefita

Zamerke

Trening nije odrađen u dovoljno dobroj meri da može da se radi samostalno, jako stresna pozicija premda je ulazna u firmu

Korisno? 1

6699 iskustava o radu na helloworld.rs

Anonimno unesi iskustvo

Povećaj transparentnost IT tržišta!

Iskustvo
08.04.2025
3 Preporučuje

IT Help Desk / Support

NCR Voyix

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Konkretno u mom timu, menadzment je dobar, nema toliko pritisaka - kad se radi konkretno. Kad se na vreme uzimaju mejlovi, postuju procedure, ne mora covek preterano da se cima, dovoljno je samo da radi svoj posao. Menadzment izlazi u susret koliko je moguce. Mnogo vise radim od kuce, nego iz kancelarije. Mislim da sam dvaput mesecno iz kancelarije samo - opet, ovo je samo do tima, drugi timovi rade i nocne smene od 22 uvece u kancelariji. Posao ume biti zanimljiv, nema programiranja i skriptovanja, ali se moze uciti o logovima, Cisco Meraki se koristi za NW troubleshoot.

Zamerke

Konkretno u mom timu je malo teze napredovati - manji je tim. Posto je manji tim, nekad ima i manje ljudi u smeni. Godisnji bonus od 3-5% je smesan, 3-4 hiljade na platu. Osim privatnog zdravstvenog, nema nekih beneficija.

Korisno? 3
Intervju
08.04.2025

IT Help Desk / Support

NCR Atleos

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Online prijava, intervju lak i opusten.

Pitanja sa intervjua

  • Napisati osnovnu skriptu za promenu naziva ako rec ima neparan broj slova
  • Situacija iz posla sa klijentima
Korisno? 0
Iskustvo
08.04.2025
Potvrđen Linkedin identitet
3

IT Help Desk / Support

NCR Atleos

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Dobar tim i menadzer. Uredna, nova kancelarija i dobri uslovi za rad.

Zamerke

Generalno male plate i što je još veći problem - 0% motivacija za dobre radnike. 1 povećanje plate godišnje (obično 4-5%) i godišnji bonus od oko ~50€

Tehnologije

Azure
Korisno? 0
Intervju
02.04.2025
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk

M Plus Serbia

Bez ponude za posao

Intervju lak

Online intervju

Kako je izgledao proces

Nakon apliciranja na sajtu, pozvali su me veoma brzo, nakon nepunih sat vremena. Predstavili ukratko kompaniju. Zakazali smo intervju. Razgovor na intervjuu je trajao nekih pola sata, uključivao je više nas koji smo aplicirali za istu poziciju. Opet je predstavnik HR predstavio kompaniju. Mi smo sebe predstavlajli takođe. Mali deo intevjua je bio na engleskom jeziku. Rečeno nam je da ćemo dobiti povratnu informaciju nakon 2 nedelje, međutim niko se nije javio nakon tog perioda. Možda je bolje što me nisu pozvali s obzirom mnogobroje negativne komentare koje možete pročitati.

Pitanja sa intervjua

  • Zbog čega ste aplicirali za ovaj posao
Korisno? 4
Iskustvo
30.03.2025
5 Preporučuje

Help Desk

NCR Voyix

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Svi su jako ljubazni i krajnje prijatni. Uvek će izaći u susret svakome. Takodje jako pozitivna stvar jer omogućen hibridni rad 3/2

Zamerke

Korisno? 0
Intervju
24.03.2025

IT Help Desk / Support

Cypher Tech Solutions d.o.o

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Kako je izgledao proces

Samo proces selekcije je trajao par dana. Prvi poziv je bio telefonski, naredni korak je bio zoom meeting. Na zoom meeting sam pricao sa menadzerkom na engleskim sve vreme i dala mi je kraci test. Nakon toga sam dobio ponudu i poslednji telefonski razgovor je bio sa hr i sama ponuda.
Korisno? 2
Intervju
18.03.2025
Negativno iskustvo

Help Desk / IT support technician

Florence Healthcare

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Selekcija se sastoji od 3 kruga. Prvi krug je bio razgovor sa HR-om, osnovni opist posla i šta se traži, par pitanja šta sam radio. Drugi krug je razgovor sa IT menadžerom, detaljnija pitanja o tome šta sam radio kao IT support. I treći krug je bio sa direktorom IT. U trećem krugu mi je napomenuto da ću do kraja nedelje dobiti feedback kako sam prošao. Međutim, ni naredne nedelje mi se nisu javili, na mejl koji sam poslao da proverim šta se dešava nisu odgovorili. Krajnje neprofesionalno da se ne potrude da kandidatu koji je došao do trećeg kruga i koji je potrošio svoje vreme na pripremu i same intervjue ni ne odgovore na mejl.
Korisno? 0