Iskustva i komentari zaposlenih
Pretraži iskustva o radu i iskustva sa intervjua. Saznaj kako je zapravo raditi u kompaniji.
Iskustva i komentari za poziciju Help Desk
Pozitivno
Od dolaska u A1 ne mogu a da ne kažem da nisam zadovoljan. Radna atmosfera je jako pozitivna. Kolege su zaista ljubazne i uvek su tu da vam pomognu. Plus je fleksibilno radno vreme svakako pa je meni odnos posao/život poprilično dobar. Osoblje je poprilično stručno i većina problema se rešava jako brzo. Postoji mogućnost za napredovanjem i vaš rad se ceni i vidi.
Zamerke
U par navrata sam imao problem u komunikaciji sa tehničkom podrškom, sitniji konflikti koji su brzo rešeni.
Tehnologije
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Task manager kako da se dodje do njega IP adresa, sta je i čemu sluzi
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Kako se nosim sa pritiskom?
7031 iskustvo o radu na helloworld.rs
Anonimno unesi iskustvo
Povećaj transparentnost IT tržišta!
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Task manager kako da se dodje do njega IP adresa, sta je i čemu sluzi
IT Help Desk / Support
Task Us
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Znanje engleskog
- Iskustvo
- Troubleshooting interneta?
Pozitivno
Plata leže na vreme, kancelarija je čista i moderna. Ima dosta dobrih i vrednih ljudi, koji su kolegijalni. Hibridni rad od kuće i u kancelariji.
Zamerke
Rad u tri smene, retko povećanje plate, plata slaba u odnosu na konkurenciju, veci obim posla
Tehnologije
IT Help Desk / Support
NCR Voyix
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Pozitivno
Prijatno okruzenje. Kolege se trude maksimalno da ti pruze svaki vid pomoci. Svako ce izaci iz svoje zone komfora da bi tim uradio svoj zadatak. Sam trening na pocetku je veoma opsiran i mnogo je pomogao na samom pocetku rada u kompaniji.
Zamerke
Kompanije nije organizovana. Rokovi se ne postuju, sto korisnicima ne ide u prilog i samim tim ima vise poziva i vece guzva koja moze lako da se izbegne uz minimalni trud organizacije.
Tehnologije
IT Help Desk / Support
NCR Voyix
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 3 nedelje