Iskustva i komentari zaposlenih

Pretraži iskustva o radu i iskustva sa intervjua. Saznaj kako je zapravo raditi u kompaniji.

Iskustva i komentari za poziciju Help Desk

Iskustvo
21.06.2025
5 Preporučuje

IT Help Desk

A1 Srbija d.o.o

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Od dolaska u A1 ne mogu a da ne kažem da nisam zadovoljan. Radna atmosfera je jako pozitivna. Kolege su zaista ljubazne i uvek su tu da vam pomognu. Plus je fleksibilno radno vreme svakako pa je meni odnos posao/život poprilično dobar. Osoblje je poprilično stručno i većina problema se rešava jako brzo. Postoji mogućnost za napredovanjem i vaš rad se ceni i vidi.

Zamerke

U par navrata sam imao problem u komunikaciji sa tehničkom podrškom, sitniji konflikti koji su brzo rešeni.

Tehnologije

Windows Active Directory
Korisno? 0
Intervju
18.06.2025
Negativno iskustvo

IT Help Desk / Support

NCR Voyix

Prihvatio/la ponudu

Intervju težak

Kako je izgledao proces

Pozvana sam na razgovor Nakon slanja CV

Pitanja sa intervjua

  • Task manager kako da se dodje do njega IP adresa, sta je i čemu sluzi
Korisno? 0
Intervju
18.06.2025
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

Vega IT

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Poslala sam CV i pozvana sam na razgovor. Intervju je protekao u prijatno atmosferi. Upoznavanje i neka tehnicka pitanja. Nije bilo neprijatnih pitanja

Pitanja sa intervjua

  • Kako se nosim sa pritiskom?
Korisno? 0

7031 iskustvo o radu na helloworld.rs

Anonimno unesi iskustvo

Povećaj transparentnost IT tržišta!

Intervju
17.06.2025
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

NCR Voyix

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Poslala sam Cv, nakon toga sam pozvana na razgovor gde su me pitali neka tehnička pitanja i osnovna.

Pitanja sa intervjua

  • Task manager kako da se dodje do njega IP adresa, sta je i čemu sluzi
Korisno? 0
Intervju
16.06.2025
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

Task Us

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvo ide telefonski intervju na jeziku na kojem ces raditi. Onda ide online test i provera brzine interneta Nakon toga ti jave da si primljen ali da moraju i tvoj cv da posalju klijentu na odobrenje,i onda ti javljaju da li si primljen definitivno
Korisno? 0
Intervju
13.06.2025
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

NCR Voyix

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Kako je izgledao proces

Prvi interview, tu je osnovno upoznavanje i prica o iskustvu. Sve se dešava putem telefona. Provera engleskog u školi jezika Drugi interview u kancelarijama NCR-a gde pitaju vise tehnickih pitanja o razumevanju za kompjutere

Pitanja sa intervjua

  • Znanje engleskog
  • Iskustvo
  • Troubleshooting interneta?
Korisno? 0
Iskustvo
13.06.2025
3 Ne preporučuje

IT Help Desk Representative

NCR Voyix

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Plata leže na vreme, kancelarija je čista i moderna. Ima dosta dobrih i vrednih ljudi, koji su kolegijalni. Hibridni rad od kuće i u kancelariji.

Zamerke

Rad u tri smene, retko povećanje plate, plata slaba u odnosu na konkurenciju, veci obim posla

Tehnologije

Java Microsoft TFS
Korisno? 0
Intervju
12.06.2025
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

NCR Voyix

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvo sam radila preko M plusa 6 meseci pa dobila NCR ugovor. Ako te prime moras da prodjes proveru, proveravaju da nisi osudjivan da se ne vodi postupak preko tebe. Intervju nije tezak, ako vladas jezikom bice to ok.
Korisno? 0
Iskustvo
11.06.2025
2

IT Help Desk / Support

Astra telekom

Prethodno zaposlen/a na određeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Prijatno okruzenje. Kolege se trude maksimalno da ti pruze svaki vid pomoci. Svako ce izaci iz svoje zone komfora da bi tim uradio svoj zadatak. Sam trening na pocetku je veoma opsiran i mnogo je pomogao na samom pocetku rada u kompaniji.

Zamerke

Kompanije nije organizovana. Rokovi se ne postuju, sto korisnicima ne ide u prilog i samim tim ima vise poziva i vece guzva koja moze lako da se izbegne uz minimalni trud organizacije.

Tehnologije

CRM
Korisno? 0
Intervju
11.06.2025
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

NCR Voyix

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Intervju u prvom krugu sa vise kandidata, predstavljanje na engleskom, pricanje o prethodnim iskustvima i u kojim situacijama smo upotrebili problem solvig skills U drugom krugu 1 na 1 intervju sa menadzmentom, isto na engelskom pitanja poput kako bi pomogao nekom ko ne razume mnogo IT termine, ko je nestrucan, razlika izmedju aplikacije i softwera i operativnog sistema i sta bi ste troubleshootovali ako bi vas neko pozvao i rekao moj ekran je skroz crn
Korisno? 0