Iskustva i komentari zaposlenih

Pretraži iskustva o radu i iskustva sa intervjua. Saznaj kako je zapravo raditi u kompaniji.

Iskustva i komentari za poziciju Help Desk

Intervju
24.11.2025
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

FIS

Prihvatio/la ponudu

Intervju težak

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

1. Krug - opšti razgovor o tvom iskustvu sa menadžerom i još par ljudi iz različitih timova 2. Krug - tehnički intervju sa ljudima iz tima u kojem ćeš eventualno raditi 3. Krug - HR intervju.

Pitanja sa intervjua

  • Šta su cookies i za šta služe
  • Da li sam vec radio na slicnoj poziciji
Korisno? 0
Iskustvo
21.11.2025
2 Ne preporučuje

IT Help Desk / Support

ASEE

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Kolege i tim jako dobri i prijatni. Sto je cinilo svaki naporan dan boljim.

Zamerke

Previse posla. MIZERNEEE PLATE. Otkazi, restrikcije. Sve u svemu, neozbiljan i nestabilan proces zapošljavanja. Ako tražite stabilno okruženje, ovo verovatno nije firma za vas!

Korisno? 0
Intervju
21.11.2025

Support E. / Help Desk

ASEE

Prihvatio/la ponudu

Intervju veoma lak

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Proces je bio ugodan. Hr ljubazan. zakazan termin za sastanak. Sve je proslo super. Obavljen tehnicki intevju sa leadom, pa oko ostalih stvari posle i sa HR-om. Sve je islo brzo. Nakon zavrsetka receno mi je da ce se javiti. Sutradan sam vec pozvan, i rekli su mi da su odusevljeni. ( platu koju sam stavio za minimum je bila malo vise od minimalne, pa sam verovatno zbog toga odmah pozvan) Bio sam zaposlen nešto više od mesec dana kao Technical Support. Već na intervjuu sam shvatio da je pozicija loše definisana, ali sam želeo da dam šansu. Pitanja na intervjuu bila su bizarna i potpuno nevezana za posao, poput: • ‘Koliko bita ima računar?’ • ‘Kako bi objasnio klijentu da instalira AnyDesk?’ • ‘Nabroj osnovne SQL funkcije (WHERE, ORDER BY, DESC U praksi , posao sa time nema mnogo veze. Nije postojala adekvatna obuka (bukvalno nismo ni do kraja prošli trening), a sistem je konfuzan, neorganizovan i prepušten samom sebi. Nakon 1 meseca i 15 dana, bez realnog razloga i bez ikakvog uticaja mog rada, obavešteno je nas više da smo višak. Kolege su bile super, lead i HR su se vidno izvinjavali, što samo dodatno potvrđuje da nije do zaposlenih nego do stanja u firmi. Jer i kako mi je sam lead rekao da sam se super snasao, par dana pre otkaza. Iz razgovora unutar tima jasno je da firma gubi nekoliko klijenata (banke) i da se uvode restrikcije, pa se rezovi rade stihijski , čak i nad ljudima koji su se odlično snašli. Ponudili su mi da ostanem do kraja godine samo zato što im do tada treba još ‘ruku’, što dovoljno pokazuje koliko je pristup kratkoročan. Sve u svemu , neozbiljan i nestabilan proces zapošljavanja. Ako tražite stabilno okruženje, ovo verovatno nije firma za vas!!!

Pitanja sa intervjua

  • Koliko bita ima računar trenutni?
  • Kako bi objasnio klijentu da instalira program?
  • Nabroj osnovne SQL funkcije
Korisno? 0

7618 iskustava o radu na helloworld.rs

Anonimno unesi iskustvo

Povećaj transparentnost IT tržišta!

Iskustvo
19.11.2025
4

Help Desk Representative

Microsoft

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Rad u Microsoftu omogućio mi je da svakodnevno radim sa naprednim tehnologijama i da značajno unapredim svoje tehničke i komunikacione veštine, uz podršku veoma profesionalnog i organizovanog tima koji je uvek bio spreman da pomogne. Kompanija nudi jasne procedure i kvalitetne treninge, što olakšava rešavanje korisničkih zahteva i doprinosi konstantnom razvoju.

Zamerke

Ipak, u periodima povećanog obima tiketa posao može postati stresan zbog potrebe za brzom i preciznom reakcijom, a dodatni administrativni i proceduralni zahtevi ponekad usporavaju rad i stvaraju nepotrebno opterećenje.

Tehnologije

Microsoft Dynamics NAV Windows Server Microsoft TFS Build Azure PowerShell Microsoft Dynamics AX Microsoft SQL Server
Korisno? 0
Iskustvo
19.11.2025
4

Help Desk Representative

NCR Voyix

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Pozitivno: 1. NCR Voyix nudi odličnu okolinu za učenje, gde se stalno susrećeš sa novim tehnologijama i izazovima koji te guraju da napreduješ. 2. Tim je uglavnom veoma kooperativan, a kolege su spremne da pomognu kad god zaglaviš u nekom zadatku. 3. Kompanija ima stabilnu strukturu i jasne procese, pa znaš šta se od tebe očekuje i imaš sigurnost u svakodnevnom radu.

Zamerke

Negativno: 1. Ponekad se dešava da se očekivanja i obim posla naglo povećaju bez jasnog plana ili adekvatne komunikacije. 2. Administracija i birokratija umeju da uspore rad, što nekad stvara nepotreban pritisak i produžava rokove.

Tehnologije

Microsoft Dynamics NAV CISCO WebServices Active Directory ArmCAD
Korisno? 0
Iskustvo
19.11.2025
4 Preporučuje

IT Help Desk / Support

HTEC

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Dosta projekata, razni benefiti, privatno zdrastveno, timska atmosfera

Zamerke

Cesti sastanci znaju da budu naporni

Tehnologije

JavaScript Java
Korisno? 0
Intervju
19.11.2025
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

HTEC

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Zakazan inicijalni razgovor sa HR-om koji je bio bas opusten i sa pitanjima koji prate sam HR razgovor i ubrzo nakon toga zakazan tehnicki intervju. Ceo proces trajao 2 nedelje.

Pitanja sa intervjua

  • Sta je REST
  • Znanje engleskog
  • IP adresa
Korisno? 0
Iskustvo
18.11.2025
5 Preporučuje

IT help desk

A1 Srbija d.o.o

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Kompanija sa sjajnim kolektivom, zaninljivim projektima i prilikom da se nauci mnogo. Pozitivna je atmosfera, pogotovo za mlade, dobro drustvo i kolege koje su uglavnom voljne da pomognu. Preporuka

Zamerke

Bez zamerki

Korisno? 0
Iskustvo
14.11.2025
3

IT help desk

FIS

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Pozitivna radna atmosfera, dobre kolege i dobri dodatni benefiti poput privatnog zdravstvenog osiguranja. Redovna plata i omogucen rad od kuce.

Zamerke

Ukinut team building i bonusi na platu

Korisno? 0
Iskustvo
13.11.2025
3

IT Help Desk

Banca Intesa

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Prijatna radna atmosfera, okruzeni smo dobrim ljudima i dobrim kolektivom. Privatno zdravstveno osiguranje i fleksibilno radno vreme. Plata redovna.

Zamerke

Previse posla

Korisno? 0