Podeli iskustvo sa posla, intervjua ili platu i uđi u trku za DJI Mini 3 RC-N1 dron!

Iskustva i komentari zaposlenih

Pretraži iskustva o radu i iskustva sa intervjua. Saznaj kako je zapravo raditi u kompaniji.

Iskustva i komentari za poziciju Technical Support

Iskustvo
27.05.2025
2

Technical Support Engineer

Blue Grid d.o.o

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Redovna plata, mnogo dobre kolege i opustena atmosfera u radu, ponekad i neki zanimljiv timbilding. Frizider ima svasta, ima nekakvih aparata za vodu, kafu i dobra je lokacija (ali, naravno, bez parkinga).

Zamerke

Tesko napredovanje, nemogucnost pomeranja s projekta i strah od klijenata kojima menadzment firme ne sme nista da kaze. Klijent s tobom moze da radi sta god zeli, ako kaze da brises podove, ti ces to raditi i nemas mnogo izbora. Ako pokazes da ne zelis, dolazis u sukob s njim i odmah ide nekakav proces tesiranja tvog performansa, kao pripreme pored otkaz. Ja sam radio kod klijenta od cijeg tehnickog direktora se svi boje i mole se da on ustane na pravu nogu. Politika isplate plata je cudna, druga cifra svakog meseca nikada ne znas kolika je zapravo tvoja plata, pa se pricalo da zakidaju na sitno, ne znam koliko je tacno. Oko povecanja, to je svima isto u smislu da ne treba puno da se cimas jer onaj sto radi puno ce dobiti na kraju isto povecanje kao i ti koji si blejao i radio jos jedan posao sa strane. Sto se zaposlenja tice, klasican outsourcing sa ljudima koji porodicno vode firmu, direktorka ljudskih resursa je to postala sa pozicije cs u ncr - potvrdjujem komentar od preko koji mesec da samo rodjaci i prijatelji prolaze te referal programe. Jedino im je finansijski direktor profesionalan i dobar covek. Organizacija je kao i ok, ali menadzeri projekata su uglavnom ljudi koji klimaju glavom a ne oni koji znaju da rade posao. Poneki medju njima politicki optereceni i agresivni.

Korisno? 11
Iskustvo
21.05.2025
Potvrđen Linkedin identitet
5 Preporučuje

Technical Support/ Drone Operater

Easy Aerial

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 4-7 godina

Pozitivno

Fenomenalna timska atmosfera. Svako svakome pomaze kada treba i mozda je neverovatno ali su svi nasmejani na poslu. Plate redovne, projekti zanimljivi. Druzenje sa svima i van posla.

Zamerke

Nemam.

Tehnologije

Microsoft Dynamics NAV C# JavaScript Java Windows CSS3 Microsoft SQL Server Microservices
Korisno? 0
Intervju
17.05.2025
Pozitivno iskustvo

Advanced Technical Support Enginner

Blue Grid d.o.o

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Selekcija je išla glatko. Prvo sam aplicirao za poziciju SOC Enginner ali je pozicija popunjena kandidatom koji je imao iskustva na toj poziciji. Ali je devojka iz HR-a rekla da će me nazvati pošto su se otvarale nove pozicije vezano za moje iskustvo. Tako se i desilo i jako sam zahvalan devojci iz hr-a što je ispoštovala obećanje, gde mi je rečeno da nećemo prolaziti ponovo test jer sam odlično odradio prošli.
Korisno? 2

6779 iskustava o radu na helloworld.rs

Anonimno unesi iskustvo

Povećaj transparentnost IT tržišta!

Iskustvo
14.04.2025
Potvrđen Linkedin identitet
3 Ne preporučuje

Technical Support Engineer

Huawei Technologies d.o.o

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Besplatna kafa, sok, parking, dobri bonusi, većina kolega i mogućnost da se za kratko vreme nauče stvari za koje u vecini drugih firmi trebaju godine i godine rada.

Zamerke

Bas taj proces ubrzanog ucenja. Neretko (99 posto slučajeva) u firmu dođe junior sa fakulteta, koga bez ikakvog onboarding-a, a kamoli obuke bace u vatru, da radi sa klijentom i onda dolazi i do nezadovoljstva klijenta i do stresne situacije za samog inženjera i takve stvari obično ne jenjavaju sa godinama, nego se sve više i više povećavaju što dovodi do toga da ljudi pucaju i da iskusni inženjeri daju otkaze, a tehnički nekompetentan menadžment koji se ne trudi ni najmanje da stane na stranu inženjera biva unapređen.

Tehnologije

TCP/IP Cloud
Korisno? 1
Intervju
27.03.2025
Negativno iskustvo

Technical support - 1st line

BlueCat

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Online intervju

Kako je izgledao proces

Spremila sam tecnicka pitanja koja su odgovarala opisu pozicije ( osnova je u pitanju) vezano za rutere, switcheve, DNS, DHCP, SSH...Imala sam intervju sa regruterom koji je contractor. Po imenu bih rekla da je iz Spanije ( mozda Argentina) Covek je odmah presao na tehnicka pitanja, bez da mi je dao sansu da se predstavim, a nije se ni on predstavio, niti rekao nista o firmi ni timu, a ni samoj poziciji. Intervju je zbrzan i nisam dobila priliku da primenim ostalo znanje iz networkinga. Receno mi je da se nisam adekvatno spremila za tecnicki intervju po njegovoj proceni. Uz to, jedva sam razumela sta mi govori na engleskom. Delovao je vrlo nezainteresovano i nismo uspeli da ostvarimo bilo kakvu konekciju. Neobicno mi je bilo to sto smo odmah presli na malo teza pitanja, bez da je proverio elementarno znanje. Mislim da sam ovakav sveukupni utusak stekla zbog pristupa regrutera i ocenila bih ovo iskustvo negativno ovog puta.
Korisno? 5
Intervju
26.02.2025
Negativno iskustvo

Customer support / Technical support

Siber Systems Inc

Bez ponude za posao

Intervju lak

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Prijavio sam se putem Helloworld-a, pozvan sam na intervju, intervju je trajao oko h vrm, pricali smo na engleskom skoro sve vreme, iako se gospodin koji je vodio razgovor trudio da ostavi dojam neke ozbiljne kompanije, nisam stekao takav utisak, najveca zamerka je naravno na feedback-u koji su vise puta pominjali da ce mi biti obezbedjenu najkracem roku, do toga nije doslo, svakako diskutabilno da li bih prihvatio jer je sam posao jako monoton, sa pola h pauze, uz to da prvih 3h nemate pravo na pauzu. Tri nedelje posle razgovora, bez odgovora. Jako neozbiljno.
Korisno? 1
Intervju
23.02.2025
Pozitivno iskustvo

Technical Support Specialist

NCR Voyix

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvo imate test engleskog jezika, zatim imate intervju sa HR-om i ako to prođete imate završni razgovor sa menadžmentom tima uglavnom 1 TL i 1 Supervizor gde vam postavljaju tehnička pitanja a i neka situaciona pitanja (kako bi reagovali u nekim specifičnim situacijama)
Korisno? 1
Iskustvo
23.02.2025
2 Preporučuje

Technical Support Specialist

NCR Voyix

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Dobar kolektiv, kolege uvek tu da pomognu

Zamerke

Radno vreme je uglavnom popodne zbog američke vremenske zone

Korisno? 0
Iskustvo
19.02.2025
3

Technical support

Hyperoptic Ltd

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Redovna plata, rad od kuce, privatno zdrastveno osiguranje, dobra timska atmosfera. Ljudi koji su spremni da pomognu, dodatna zarada u vidu overtime-a.

Zamerke

Ne postoji mogucnost za profesionalno usavrsavanje u vidu dodatnih obuka i seminara, (odnosi se na CS) jer za to firma nema ni vremena ni sredstava. Jako male sanse za napredovanje unutar firme, previse je ljudi, a premalo otvorenih radnih mesta. Skromno povecanje plate i neprimereno s obzirom na kolicinu posla. Preporucujem firmu za prvo iskustvo u korporaciji, moze da Vam bude dobra ,podloga' za dalje. Nemaju obezbedjen parking za sve zaposlene. Placa se Fitpass, sto je u 90% kompanija besplatno. Ne postoji ,,senioritet".

Tehnologije

AWS Jira
Korisno? 3
Iskustvo
31.01.2025
2 Ne preporučuje

Technical support

SBB d.o.o

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Nažalost, osim usluga, ništa.

Zamerke

Loša organizacija, neposvećenost radnicima, diktatorski režim

Tehnologije

SAP
Korisno? 1