Popuni anketu, osvoji poklone. Učestvuj u Talent X istraživanju, glasaj za VRH IT poslodavca i osvoji vredne poklone. Popuni anketu!

Iskustva i komentari zaposlenih

Pretraži iskustva o radu i iskustva sa intervjua. Saznaj kako je zapravo raditi u kompaniji.

Iskustva i komentari za poziciju Technical Support

Intervju
21.08.2025
Negativno iskustvo

Technical support agent

NCR Voyix

Odbio/la ponudu

Intervju veoma lak

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Veoma los i negativan. Devojka iz HR-a ima preterano autoritarian stav i prilikom tacnih odgovora sa takim stavom je u stanju da ih negira. Testovi nisu protokolarni vec su prema subjektivnom nahodjenju, tako da i nemate prilike da pokazete svoje tehnicko znanje. Engleski jezik takodje je veoma povrsno testiran. Po mom misljenju dosta se svodi na licni utisak i odluku devojke iz HR-a koja je zaduzena za tehnicka pitanja.

Pitanja sa intervjua

  • Mrezna kartica (integrisana u maticnu) Odbijen odgovor kratkim "nije"
Korisno? 14
Iskustvo
25.07.2025
5

Technical Support Engineer

Blue Grid d.o.o

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Atmosfera u kompaniji je vrlo prijatna i podrzavajuca, svi su spremni da pomognu i uce jedni od drugih. Stvarno je lepo raditi u ovakvom okruženju, gde mozes da se razvijas. Sjajno mesto za rad!

Zamerke

Nemam zamerke.

Korisno? 4
Intervju
23.07.2025
Negativno iskustvo

Technical Support Agent

Gerniks d.o.o

Bez ponude za posao

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Proces selekcije je poceo mail-om od regruterke, brzo smo se dogovorili oko intervjua. Nakon cega mi je ubrzo javljeno da sam prosao u drugi krug procesa i da ce on takodje biti sa njom (regruterkom) kao i sa team lead-om i jos jednim kolegom gde cemo detaljno proci moje iskustvo kao i samu poziciju. Uglavnom su bili opusteni i prijatni ali insistiraju da ulaze u sitna crevca, intervju je trajao skoro sat vremena. Moje licno misljenje je da su njihovi zahtevi nerealni za ovu poziciju iz razloga sto traze da se idealno poklapate sa svim zahtevima i da ste imali iskustvo i znanje (pozicija je dosta raznolika). I naravno zamerka gde nisam dobio feedback posle drugog intervjua receno mi je da cu biti obavesten tokom sledece nedelje a od troje ljudi sa intervjua niko nije bio u stanju da posalje jedam mail. Uglavnom traze agenta sa jako opsirnim znanjem za juniorsku platu, koju naravno nisu spominjali.

Pitanja sa intervjua

  • Da li preferiram testiranje front ili backend-a?
Korisno? 1

7210 iskustava o radu na helloworld.rs

Anonimno unesi iskustvo

Povećaj transparentnost IT tržišta!

Iskustvo
16.06.2025
1 Ne preporučuje

Technical Support

Portfolio BI

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Nema

Zamerke

Bilo bi dobro da postoji ocena -100 jer oni to zasluzuju. Zamislite najgoru firmu za koju ste ikad culi, pomnozite to sa 10 i jos uvek necete biti blizu koliko je ovde lose. Glume korporaciju a jos su startup nivo organizacije, napredovanje je moguce samo ako si dobar sa odredjenim ljudima. Ovo sto neko rece da moze da se predje u developere i da tu ljudi ostaju duze je iskljucivo iz razloga sto je trziste bilo lose pa su ljudi bili tu dok ne nadju nesto bolje i to se i dogodilo :) . Tehnologije zastarele, znanja nema jer ljudi koji su postavili sistem su otisli odavno pa je sad sve neko krpljenje, dokumentacija je misaona imenica a treninzi se rade preko video materijala starih bar 5-6 god. Sve u svemu ako razmisljate da vam je lose i hocete ovde da predjete bolje nemojte, dobro vam je tamo gde ste verujte.

Korisno? 2
Intervju
13.06.2025
Pozitivno iskustvo

Technical support engineer

Blue Grid d.o.o

Bez ponude za posao

Online intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Iako mi je žao što nisam prošao dalje u selekcionom procesu, želeo bih da istaknem da je celokupno iskustvo bilo izuzetno prijatno i profesionalno. Posebno bih pohvalio razgovor sa regruterom – od prvog kontakta telefonom, pa sve do samog intervjua. Tokom razgovora imali smo priliku da detaljnije prodiskutujemo o mom prethodnom i trenutnom radnom iskustvu, kao i o konkretnim aspektima pozicije za koju sam konkurisao. Takođe, bilo mi je dragoceno što sam saznao više o samoj kompaniji, njenim vrednostima i načinu rada. Zahvalan sam na vremenu koje mi je posvećeno, kao i na profesionalnom i srdačnom pristupu tokom celog procesa
Korisno? 4
Iskustvo
27.05.2025
2

Technical Support Engineer

Blue Grid d.o.o

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Redovna plata, mnogo dobre kolege i opustena atmosfera u radu, ponekad i neki zanimljiv timbilding. Frizider ima svasta, ima nekakvih aparata za vodu, kafu i dobra je lokacija (ali, naravno, bez parkinga).

Zamerke

Tesko napredovanje, nemogucnost pomeranja s projekta i strah od klijenata kojima menadzment firme ne sme nista da kaze. Klijent s tobom moze da radi sta god zeli, ako kaze da brises podove, ti ces to raditi i nemas mnogo izbora. Ako pokazes da ne zelis, dolazis u sukob s njim i odmah ide nekakav proces tesiranja tvog performansa, kao pripreme pored otkaz. Ja sam radio kod klijenta od cijeg tehnickog direktora se svi boje i mole se da on ustane na pravu nogu. Politika isplate plata je cudna, druga cifra svakog meseca nikada ne znas kolika je zapravo tvoja plata, pa se pricalo da zakidaju na sitno, ne znam koliko je tacno. Oko povecanja, to je svima isto u smislu da ne treba puno da se cimas jer onaj sto radi puno ce dobiti na kraju isto povecanje kao i ti koji si blejao i radio jos jedan posao sa strane. Sto se zaposlenja tice, klasican outsourcing sa ljudima koji porodicno vode firmu, direktorka ljudskih resursa je to postala sa pozicije cs u ncr - potvrdjujem komentar od preko koji mesec da samo rodjaci i prijatelji prolaze te referal programe. Jedino im je finansijski direktor profesionalan i dobar covek. Organizacija je kao i ok, ali menadzeri projekata su uglavnom ljudi koji klimaju glavom a ne oni koji znaju da rade posao. Poneki medju njima politicki optereceni i agresivni.

Korisno? 15
Iskustvo
21.05.2025
Potvrđen Linkedin identitet
5 Preporučuje

Technical Support/ Drone Operater

Easy Aerial

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 4-7 godina

Pozitivno

Fenomenalna timska atmosfera. Svako svakome pomaze kada treba i mozda je neverovatno ali su svi nasmejani na poslu. Plate redovne, projekti zanimljivi. Druzenje sa svima i van posla.

Zamerke

Nemam.

Tehnologije

Microsoft Dynamics NAV C# JavaScript Java Windows CSS3 Microsoft SQL Server Microservices
Korisno? 0
Intervju
17.05.2025
Pozitivno iskustvo

Advanced Technical Support Enginner

Blue Grid d.o.o

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Selekcija je išla glatko. Prvo sam aplicirao za poziciju SOC Enginner ali je pozicija popunjena kandidatom koji je imao iskustva na toj poziciji. Ali je devojka iz HR-a rekla da će me nazvati pošto su se otvarale nove pozicije vezano za moje iskustvo. Tako se i desilo i jako sam zahvalan devojci iz hr-a što je ispoštovala obećanje, gde mi je rečeno da nećemo prolaziti ponovo test jer sam odlično odradio prošli.
Korisno? 3
Iskustvo
14.04.2025
Potvrđen Linkedin identitet
3 Ne preporučuje

Technical Support Engineer

Huawei Technologies d.o.o

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Besplatna kafa, sok, parking, dobri bonusi, većina kolega i mogućnost da se za kratko vreme nauče stvari za koje u vecini drugih firmi trebaju godine i godine rada.

Zamerke

Bas taj proces ubrzanog ucenja. Neretko (99 posto slučajeva) u firmu dođe junior sa fakulteta, koga bez ikakvog onboarding-a, a kamoli obuke bace u vatru, da radi sa klijentom i onda dolazi i do nezadovoljstva klijenta i do stresne situacije za samog inženjera i takve stvari obično ne jenjavaju sa godinama, nego se sve više i više povećavaju što dovodi do toga da ljudi pucaju i da iskusni inženjeri daju otkaze, a tehnički nekompetentan menadžment koji se ne trudi ni najmanje da stane na stranu inženjera biva unapređen.

Tehnologije

TCP/IP Cloud
Korisno? 1
Intervju
27.03.2025
Negativno iskustvo

Technical support - 1st line

BlueCat

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Online intervju

Kako je izgledao proces

Spremila sam tecnicka pitanja koja su odgovarala opisu pozicije ( osnova je u pitanju) vezano za rutere, switcheve, DNS, DHCP, SSH...Imala sam intervju sa regruterom koji je contractor. Po imenu bih rekla da je iz Spanije ( mozda Argentina) Covek je odmah presao na tehnicka pitanja, bez da mi je dao sansu da se predstavim, a nije se ni on predstavio, niti rekao nista o firmi ni timu, a ni samoj poziciji. Intervju je zbrzan i nisam dobila priliku da primenim ostalo znanje iz networkinga. Receno mi je da se nisam adekvatno spremila za tecnicki intervju po njegovoj proceni. Uz to, jedva sam razumela sta mi govori na engleskom. Delovao je vrlo nezainteresovano i nismo uspeli da ostvarimo bilo kakvu konekciju. Neobicno mi je bilo to sto smo odmah presli na malo teza pitanja, bez da je proverio elementarno znanje. Mislim da sam ovakav sveukupni utusak stekla zbog pristupa regrutera i ocenila bih ovo iskustvo negativno ovog puta.
Korisno? 9