Podeli iskustvo sa posla, intervjua ili platu i uđi u trku za DJI Mini 3 RC-N1 dron!

Iskustva i komentari zaposlenih

Pretraži iskustva o radu i iskustva sa intervjua. Saznaj kako je zapravo raditi u kompaniji.

Iskustva i komentari za poziciju Technical Support

Iskustvo
14.04.2025
Potvrđen Linkedin identitet
3 Ne preporučuje

Technical Support Engineer

Huawei Technologies d.o.o

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Besplatna kafa, sok, parking, dobri bonusi, većina kolega i mogućnost da se za kratko vreme nauče stvari za koje u vecini drugih firmi trebaju godine i godine rada.

Zamerke

Bas taj proces ubrzanog ucenja. Neretko (99 posto slučajeva) u firmu dođe junior sa fakulteta, koga bez ikakvog onboarding-a, a kamoli obuke bace u vatru, da radi sa klijentom i onda dolazi i do nezadovoljstva klijenta i do stresne situacije za samog inženjera i takve stvari obično ne jenjavaju sa godinama, nego se sve više i više povećavaju što dovodi do toga da ljudi pucaju i da iskusni inženjeri daju otkaze, a tehnički nekompetentan menadžment koji se ne trudi ni najmanje da stane na stranu inženjera biva unapređen.

Tehnologije

TCP/IP Cloud
Korisno? 1
Intervju
27.03.2025
Negativno iskustvo

Technical support - 1st line

BlueCat

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Online intervju

Kako je izgledao proces

Spremila sam tecnicka pitanja koja su odgovarala opisu pozicije ( osnova je u pitanju) vezano za rutere, switcheve, DNS, DHCP, SSH...Imala sam intervju sa regruterom koji je contractor. Po imenu bih rekla da je iz Spanije ( mozda Argentina) Covek je odmah presao na tehnicka pitanja, bez da mi je dao sansu da se predstavim, a nije se ni on predstavio, niti rekao nista o firmi ni timu, a ni samoj poziciji. Intervju je zbrzan i nisam dobila priliku da primenim ostalo znanje iz networkinga. Receno mi je da se nisam adekvatno spremila za tecnicki intervju po njegovoj proceni. Uz to, jedva sam razumela sta mi govori na engleskom. Delovao je vrlo nezainteresovano i nismo uspeli da ostvarimo bilo kakvu konekciju. Neobicno mi je bilo to sto smo odmah presli na malo teza pitanja, bez da je proverio elementarno znanje. Mislim da sam ovakav sveukupni utusak stekla zbog pristupa regrutera i ocenila bih ovo iskustvo negativno ovog puta.
Korisno? 4
Intervju
26.02.2025
Negativno iskustvo

Customer support / Technical support

Siber Systems Inc

Bez ponude za posao

Intervju lak

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Prijavio sam se putem Helloworld-a, pozvan sam na intervju, intervju je trajao oko h vrm, pricali smo na engleskom skoro sve vreme, iako se gospodin koji je vodio razgovor trudio da ostavi dojam neke ozbiljne kompanije, nisam stekao takav utisak, najveca zamerka je naravno na feedback-u koji su vise puta pominjali da ce mi biti obezbedjenu najkracem roku, do toga nije doslo, svakako diskutabilno da li bih prihvatio jer je sam posao jako monoton, sa pola h pauze, uz to da prvih 3h nemate pravo na pauzu. Tri nedelje posle razgovora, bez odgovora. Jako neozbiljno.
Korisno? 1

6734 iskustva o radu na helloworld.rs

Anonimno unesi iskustvo

Povećaj transparentnost IT tržišta!

Intervju
23.02.2025
Pozitivno iskustvo

Technical Support Specialist

NCR Voyix

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvo imate test engleskog jezika, zatim imate intervju sa HR-om i ako to prođete imate završni razgovor sa menadžmentom tima uglavnom 1 TL i 1 Supervizor gde vam postavljaju tehnička pitanja a i neka situaciona pitanja (kako bi reagovali u nekim specifičnim situacijama)
Korisno? 1
Iskustvo
23.02.2025
2 Preporučuje

Technical Support Specialist

NCR Voyix

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Dobar kolektiv, kolege uvek tu da pomognu

Zamerke

Radno vreme je uglavnom popodne zbog američke vremenske zone

Korisno? 0
Iskustvo
19.02.2025
3

Technical support

Hyperoptic Ltd

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Redovna plata, rad od kuce, privatno zdrastveno osiguranje, dobra timska atmosfera. Ljudi koji su spremni da pomognu, dodatna zarada u vidu overtime-a.

Zamerke

Ne postoji mogucnost za profesionalno usavrsavanje u vidu dodatnih obuka i seminara, (odnosi se na CS) jer za to firma nema ni vremena ni sredstava. Jako male sanse za napredovanje unutar firme, previse je ljudi, a premalo otvorenih radnih mesta. Skromno povecanje plate i neprimereno s obzirom na kolicinu posla. Preporucujem firmu za prvo iskustvo u korporaciji, moze da Vam bude dobra ,podloga' za dalje. Nemaju obezbedjen parking za sve zaposlene. Placa se Fitpass, sto je u 90% kompanija besplatno. Ne postoji ,,senioritet".

Tehnologije

AWS Jira
Korisno? 3
Iskustvo
31.01.2025
2 Ne preporučuje

Technical support

SBB d.o.o

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Nažalost, osim usluga, ništa.

Zamerke

Loša organizacija, neposvećenost radnicima, diktatorski režim

Tehnologije

SAP
Korisno? 1
Iskustvo
29.10.2024
5 Preporučuje

Technical support

TerraCore Technologies

Trenutno zaposlen/a na određeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Primljen sam bez predhodnog radnog iskustva u ovom polju. Stim da znam Engleski jezik i da umem da budem kulturan i profesionalan. TerraCore tim me je lagano uveo u radno mesto nije bilo pritiska, sve mi je bilo objasnjeno, pomoc sam dobio kad god mi je trebala. I posle skoro godinu dana rada sa firmom dajem toplu preporuku da pokusate da se pridruzite timu, jer se ovde vas trud i zalozenst stvarno isplati.

Zamerke

Za sad nema, i cisto sumljam da ce ih i biti.

Korisno? 0
Intervju
27.09.2024
Negativno iskustvo

(Fluent English) Technical Support Engineer (growth to a QA Engineer)

Outstaff Your Team

Bez ponude za posao

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Prva faza je bila kratki telefonski razgovor od strane regruterske firme. Razgovarali smo o poziciji, mojim prethodnim iskustvima i veštinama koje su relevantne za ovu poziciju. Druga faza je bio HR intervju sa istim regruterom iz Ukrajine. Prošli smo kroz detalje o poziciji, klijentu za kog bih potencijalno radio (iz Izraela) i kako se moje iskustvo uklapa sa pozicijom. Obavešten sam da ću nakon ovog poziva dobiti NDA (ugovor o poverljivosti), koji bi otkrio ime klijenta/kompanije. Tokom intervjua, činilo se da je sagovornica odsutna, jer je često postavljala pitanja o temama koje sam već pokrio tokom svog prezentovanja. Izgledalo je kao da nije fokusirana ili da postavlja pitanja po unapred definisanoj listi. Sledećeg dana, dobio sam generički mejl o odbijanju. Odmah sam kontaktirao regrutera kako bih dobio konkretniji odgovor. Objasnila je sledeće (citiram): „As we discussed yesterday, the next step was for the team to make a decision on whether to move forward. Unfortunately, based on the current requirements, another candidate with more extensive QA experience was deemed a better fit for our client’s current business needs“. Ono što me je zbunilo jeste da ni u jednom delu opisa posla nije bilo zahtevano znanje iz QA-a. Takođe, nikada nisam dobio obećani NDA nakon drugog intervjua, iako je to trebalo da bude sledeći korak, sudeći po rečima regrutera. Sve u svemu, dosta razočaravajuće iskustvo i stiče se utisak das ova regruterska kompanija ne uzima u obzir mišljenja i brige kandidata.
Korisno? 0
Intervju
14.09.2024
Negativno iskustvo

Technical Support Consultant

Clarivate

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Online intervju

Kako je izgledao proces

Prvo sam primio pozivni mejl i zakazao razgovor sa agentom za talent acquisition. Tokom razgovora smo detaljno razmotrili moje prethodno radno iskustvo, i dobio sam pozitivan feedback koji je ukazivao na to da je moje iskustvo u skladu sa traženim kvalifikacijama za poziciju. Takođe, razgovarali smo o samoj kompaniji i poziciji za koju sam se prijavio. Nakon razgovora, obećano mi je da će me hiring manageri kontaktirati u roku od dve nedelje. Međutim, nakon četiri meseca nisam primio nikakve povratne informacije. Pokušao sam da se obratim kompaniji radi follow-up-a i, iako sam bio spreman da prihvatim negativan odgovor, nastavili su da mi šalju odgovore u kojima su obećavali da će se ponovo javiti. Na kraju, došlo je do totalnog ignorisanja (ghousting). Ukupno iskustvo je bilo veoma nezadovoljavajuće i neozbiljno. Ovako nešto značajno narušava profesionalnu sliku kompanije i stvara frustraciju kod kandidata koji su uložili svoje vreme i trud u proces selekcije.
Korisno? 16