
NCR Voyix
Iskustva
Data Analyst
Bez ponude za posao
Intervju srednje težine
Trajalo je 90 nedelja
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Test inteligencije, matematike i iz Excela.
Tehnička podrška
Pozitivno
Redovna isplata. Privatno osiguranje i dobre kolege (pojedinci). Odlična firma za ljude koji nemaju iskustva iz IT oblasti, pa posle isti umisle da su eksperti jer okruženje je takvo da nema pravih eksperata. Test engleskog jezika se polaže još uvek izgleda pri konkurisanju, ali neki ljudi sa kojima sam se susreo nemaju zadovoljavajući nivo znanja. Kako to...pa ne znamo.
Zamerke
Rad u smenama, što u zavisnosti od tima/sektora može zahtevati konstantni noćni rad, vikende i državne praznike ili konstantu smenu od popodnevnih časova do pa i iza ponoći ako je za američko tržište. Ne cene se ljudi na dnu "piramide" koji nose najveći teret ove kompanije i koji ispravljaju tehnološke i proceduralne propuste drugih timova/osoba čije bi to trebalo da bude zaduženje. Neadekvan stručni kadar. Zapošljavaju se ljudi različitih profesija.
IT administrator
Pozitivno
Plata, uslovi, ljudi.
Zamerke
Menadžment, kao i u mnogim kompanijama.
(Aleksandar M.)
Level 1 tech support agent
Pozitivno
Pozitivni i negativni utisci se tiču tima u kom radim - Sainsbury's. 1. Profesionalnost i dobra poslovna organizacija - nema kašnjenja plate, neplaćenog prekovremenog rada, sve je maksimalno uređeno. 2. Privatno zdravstveno osiguranje - svaki radnik dobija privatno zdravstveno osiguranje, gde firma pokriva 80% troška lečenja u većim privatnim klinikama. 3. Supervizori i tim lideri su izuzetno korektni po pitanju organizacije smena, bilo kakve vrste pomoći. Odličan, prijateljski odnos.
Zamerke
1. Niski kriterijumi zapošljavanja - svako ko govori korektno engleski može da dobije posao, čak i osobe koje nemaju nikakvo znanje o računarima. 2. Loša kolegijalnost - većina zaposlenih nisu posvećeni poslu, posao se otaljava i ne radi pošteno, pa zaposleni koji posao shvataju ozbiljno rade i svoj i tuđ posao. 3. Nedostatak konstantnih obuka radi unapređenja rada. 4. Nedovoljno discipline i reakcije menadžmenta na nerad i loše ponašanje, iste osobe konstantno prave iste probleme, bez posledica.
Senior Technical Systems Analyst
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Jedan od servera na udaljenoj lokaciji radi veoma usporeno, kako bi rešio problem?
IT HD Specialist
Pozitivno
Redovna plata, dodatno zdravstveno, poštovanje pravila o pravima zaposlenih.
Zamerke
Užasan mikromenadžment. Napredovanje po rođačko-prijateljskoj liniji. Čest mobing i maltretiranje zaposlenih od strane direktnih pretpostavljenih. Loša atmosfera u timovima. Radni alati loši i onemogućavaju neometan rad, a sa druge strane se od zaposlenih očekuje da rade izvan svojih mogućnosti. Nedostatak iskrene komunikacije mikromenadžmenta i menadžmenta, koji se vidi u tome što se većina timova izrabljuje usled nedostatka pravih informacija. Plate su ispod svih nivoa u branši.
QA Engineer
Pozitivno
Sjajna radna atmosfera, korektne kolege, dobri međuljudski odnosi. Menadžment maksimalno fer prema software i QA inženjerima. Sve što je rečeno je ispoštovano.
Zamerke
Bez zamerki.
NOC Specialist
Pozitivno
Ugovor za stalno, redovna plata, privatno zdravstveno osiguranje (uz malu doplatu).
Zamerke
Mnogo toga, od mikromenadžmenta i gomilanja nekompetentnih šefova u jako malim timovima, do neispravnosti alata, esencijalnih za obavljanje svakodnevnih zadataka. Klanovi. Mala plata, izrabljivački sistem rada, firma uzima poslove koje ljudi ne mogu da postignu da obave. Rad je kao na proizvodnoj traci. Nedostatak zdrave komunikacije između menadžmenta i zaposlenih. Birokratija vlada i sve je samo ne inženjerski rad.
Business Analyst
Odbio/la ponudu
Intervju srednje težine
Kako je izgledao proces
(Dusan D.)
Agent tehničke podrške
Pozitivno
Svi zakonski propisi ispoštovani, rad na praznik i noćni rad dodatno plaćeni, dinamično okruženje, puno ljudi.
Zamerke
1000 ljudi 1000 ćudi, na svakakve se naleće; teško do promene pozicije.