
NCR Voyix
Iskustva
Help Desk Representative (III)
Pozitivno
Redovna plata, poštuje se pauza i radno vreme.
Zamerke
Prvo napreduju ljudi koji imaju vezu, a onda oni koji zaslužuju.
(Boris V.)
Senior Remote Customer Engineer
Pozitivno
Sigurna i stabilna kompanija u kojoj dosta može da se nauči o korporativnim praksama.
Zamerke
Niska plata i malo prostora za inovacije.
Walmart Helpdesk Agent
Pozitivno
Kolegijalnost, dobar tim i mentori, procedure. Preporučujem svakome ko je bez posla, sa srednjom školom i bez IT iskustva.
Zamerke
Stalno proširenje obima posla bez nadoknade, smenski rad i slabe šanse da se napreduje.
Software Engineer
Pozitivno
Redovna plata, pozitivna radna atmosfera, prijatne kolege, putovanja u zavisnosti od radnog mesta. Super priča za početak radne karijere i za poslove koji nisu IT.
Zamerke
Prijavio sam se na oglas za jednu poziciju, dobio da radim nesto potpuno drugo. Klasična korporacija u kojoj ne možeš da napreduješ brzo, povećanje plate je mizerno. Ne trude se da zadrže dobre i vredne radnike, velike nesuglasice unutar samih sektora kompanije. Previše nadobudnih "srpskih šefova"...
Help Desk Agent lvl2
Pozitivno
Veliki sistem i dobro početno iskustvo. Mnogo zaposlenih i atmosfera opuštena, ljudi iz raznoraznih sfera. Nije dosadno :). Posao jeste zaglupljujući ali je dinamičan i može da bude vrlo stresan (zavisi od tima). Smene mogu da budu zeznute, pogotovo kad se rotiraju na mesečnom nivou (1. 2. 3. smena). Plata je ok za taj posao i za neki početak. Nauče se neki procesi i discipline kojih nema kod nas u kompanijama, a koji mogu da budu korisni za dalje.
Zamerke
Mali šraf u velikom sistemu. Liči na velike kompanije iz američkih filmova sa kubikalima. Ovde je uglavnom office space. Plata je ok za taj posao, ali je opet mala da bi sa njom moglo da se živi. Nema prostora za napredovanje, osim ako se prijaviš na neki oglas kao i svi ostali. Mada može da se prebaci iz tima u tim pa se nekako napreduje u tom smislu. Smenski rad je najteži, pogotovo noćne smene.
Customer Support
Pozitivno
Ne treba puno tehničkog znanja, stabilna kompanija, redovna primanja.
Zamerke
Napredovanje je po sistemu ko je bolji sa šefom, standardna korporacija gde si samo broj, lako zamenljiv broj, ne ceni se trud i zalaganje, ni ne trude se da zadrže kvalitetne ljude.
Help Desk Specialist
Pozitivno
Redovna plata, sve po zakonu.
Zamerke
Plata mala u odnosu na slična radna mesta u drugim firmama. Posao se graniči sa izrabljivanjem. Svi ovi ljudi koji daju pozitivne utiske su na višim pozicijama gde je priča drugacija. A doći dotle je gotovo nemoguće ako nisi imao mnogo mnogo sreće u zivotu, jer kompetencija nije bitna uopšte.
Wal-Mart Agent L2
Pozitivno
- Redovna plata, prijavljen na pun iznos sa noćnim radom, radom na praznik, slava, OT itd... I sve se korektno plaća. - Lak dogovor za godišnji odmor. - Odlična atmosfera za rad. - Privatno osiguranje u Delta Generali pored obaveznog državnog, plaća se samo 30% učešća. - Mogućnost napredovanja unutar tima zagarantovana ukoliko zaista radiš, želiš da radiš i imaš znanje. Naravno da ne može da se napreduje ukoliko "krivinariš". - Kuhinja :) - Menadžment fleksibilan za rad od kuće.
Zamerke
- HR i Payroll krajnje nekompetentni, kašnjenje sa zdravstvenim knjižicama, računaju bolovanje kada ga nemaš ili računaju više bolovanja nego što si imao, znaju da zakinu za rad na državni praznik - ali se sve kompenzuje ukoliko uočiš na platnom listiću i otvoriš HR case (nekad se čeka i do 2 meseca zbog nekompetentnosti). - Izuzetno se teško napreduje ako treba da se napusti team i da se pređe u neki drugi, prepušten na milost i nemilost HR-u.
Help desk agent level 1
Pozitivno
Sve se plaća. Plata nikad ne kasni. Kolege su super. Privatno zdravstveno osiguranje, ali radnik plaća 30% usluge koju iskoristi.
Zamerke
Slabe prilike za napredak, napreduje se preko veze. Smene su jako naporne (često se radi od 14 do 22h i od 22h do 6h) i u zavisnosti od tima mogu biti različite. Na radnom mestu stvari se uglavnom svode na telefonski razgovor i često se čupaju kablovi i slično. Manje se radi sa softverom, ali i to zavisi od tima do tima. Ima dosta ljudi koji su slabi, lošije znaju jezik i posao, a primaju istu platu. Ima timova koji se ubijaju od posla, a neki drugi gledaju filmove i imaju istu platu.
Software Release Management
Pozitivno
"Navedi zbog čega je dobro raditi u ovoj kompaniji." Dobro je jer treba na svojoj koži da iskusite sve što spada pod izrekom "Srpska posla..". Ako nemate nikakvog IT iskustva, snaćićete se, ako imate, zaboravite to što ste znali jer NCR ekosistem je ozbiljan sklop i terminologija i tehničko znanje koje steknete nećete moći da iskoristite u 99% kompanija u budućnosti, stoga neka Vam ovo bude odskočna daska. Privatno zdravstveno, redovna primanja, sve regulisano zakonom. Odlično životno iskustvo!
Zamerke
Teška radna atmosfera jer menadžment često ne zna ni 10% posla koji rade ljudi koje oni trebaju da vode. Problem nas, naših ljudi generalno je to što kada dobijemo nešto, ne umemo da cenimo. Svi pričaju kako treba da imamo neka prava, kako je "preko" ovako ili onako, a to je sve prazna priča. Suština je da je firma loše organizovana, sve je politika i igranje igrica, retko ko vrednuje kvalitet i požrtvovanost. Naučite što možete o odnosu sa ljudima, tehničko znanje i gledajte da odete dalje.