Iskustva i komentari zaposlenih

Pretraži iskustva o radu i iskustva sa intervjua. Saznaj kako je zapravo raditi u kompaniji.

Iskustva i komentari za poziciju Technical Support

Iskustvo
16.10.2025
1 Ne preporučuje

Technical support agent

Umtagati Technologies d.o.o

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Nema

Zamerke

Male plate Ne cene zaposlene Vrši se mobing nad zaposlenim Mogućnosti napredak nula

Korisno? 0
Intervju
14.10.2025
Pozitivno iskustvo

Technical support agent

SEE Digital d.o.o

Prihvatio/la ponudu

Intervju veoma lak

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Posala sam CV firme I pozvana na razgovor

Pitanja sa intervjua

  • Kako se nosim sa pritiskom?
Korisno? 0
Iskustvo
14.10.2025
5 Preporučuje

Technical support agent

SEE Digital d.o.o

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Pozitivno okruženje Poslodavac nudi mogućnost za napredak Imamo razne beneficije Bonosi i plata su sjajni

Zamerke

Nema zamerki

Tehnologije

Java EE
Korisno? 0

7518 iskustava o radu na helloworld.rs

Anonimno unesi iskustvo

Povećaj transparentnost IT tržišta!

Iskustvo
12.10.2025
1 Ne preporučuje

Technical Support

Siber Systems Inc

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Jedine pozitivne strane su prijava na pun iznos plate (što bi trebalo da se podrazumeva, ali pošto smo u Srbiji računam i to kao plus) i hibridni model rada.

Zamerke

Raspored je jako loše organizovan i tim lideri ga često menjaju kako im dune, čak i nedeljom uveče umeju da pošalju izmenjen raspored za narednu nedelju. Rad vikendom i praznicima se podrazumeva (slobodan dan na državni praznik ne postoji kao opcija), a nije retkost da vam pod izgovorom "pokrivenosti" slobodni dani u toku radne nedelje budu razdvojeni. S obzirom da u se u rotaciji najviše rade 2. i 3. smena, možete se oprostiti od društvenog života i bilo kakvih hobija, a plata koju dobijate zauzvrat je presmešna. Na sve to, Product Manager ume da bude vrlo grub i neprijatan prema Support agentima. Svojim stavom i ponašanjem on bukvalno i ne krije da mu je Support tim zadnja rupa na svirali i da nemamo čemu dobrom da se nadamo. Već je nekoliko agenata proteklih meseci dalo otkaz zbog loših uslova, ali ni Product Manager ni tim lideri ne pokazuju nikakvu spremnost da uslove rada i svoj pristup zaposlenima promene na bolje. Ukratko - ako želite da sačuvate svoje vreme i živce, ovu firmu zaobiđite u širokom luku.

Korisno? 2
Iskustvo
12.10.2025
4 Preporučuje

Technical support engineer

Fis

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

mogucnost ucenja od strarijih kolega, nema previse pritiska

Zamerke

ko zeli da napreduje treba da je zaobidje, obavezan rad iz kancelarije nekolika puta mesecno

Tehnologije

.NET
Korisno? 0
Iskustvo
11.10.2025
2 Ne preporučuje

Technical support analyst

FIS

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Dobri benefiti. Puno dana odmora, sa mogucnoscu uzimanja pola dana. Zanimljivi tim building. Odlican work life balance. Ne radi se previse.

Zamerke

Stari, dosadni projekti. Menadzment firme nije najbolji.

Tehnologije

Windows Server
Korisno? 0
Intervju
10.10.2025
Pozitivno iskustvo

Technical support agent

NCR Voyix

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvo razgovor sa HR-om nakon toga razgovor na engleskom i kratka tehnicka pitanja u drugom krugu sa supervizorom.

Pitanja sa intervjua

  • Sta je switch
Korisno? 1
Iskustvo
10.10.2025
5 Preporučuje

Technical support agent

NCR Voyix

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Timska atmosfera, menadžment je dobar, redovna isplata

Zamerke

Mala plata, noćne smene

Tehnologije

Hardware
Korisno? 1
Intervju
22.09.2025
Pozitivno iskustvo

Technical Support Specialist

NCR Atleos

Bez ponude za posao

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Prijavio sam se za poziciju Technical Support Specialist i prošao tri kruga razgovora, poslednji početkom septembra. Uprkos tome što sam pokazao ozbiljno interesovanje i poslao follow-up mejl, nisam dobio nikakvu povratnu informaciju o statusu selekcije, čak ni kratko obaveštenje da je proces završen. Smatram da je minimum profesionalizma da se kandidatima javi ishod nakon višenedeljnog procesa, posebno nakon više intervjua. Ovo iskustvo mi je ostavilo negativan utisak o kulturi komunikacije u kompaniji. Ocena 0/10
Korisno? 6
Intervju
21.08.2025
Negativno iskustvo

Technical support agent

NCR Voyix

Odbio/la ponudu

Intervju veoma lak

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Veoma los i negativan. Devojka iz HR-a ima preterano autoritarian stav i prilikom tacnih odgovora sa takim stavom je u stanju da ih negira. Testovi nisu protokolarni vec su prema subjektivnom nahodjenju, tako da i nemate prilike da pokazete svoje tehnicko znanje. Engleski jezik takodje je veoma povrsno testiran. Po mom misljenju dosta se svodi na licni utisak i odluku devojke iz HR-a koja je zaduzena za tehnicka pitanja.

Pitanja sa intervjua

  • Mrezna kartica (integrisana u maticnu) Odbijen odgovor kratkim "nije"
Korisno? 18