Iskustva i komentari zaposlenih
Pretraži iskustva o radu i iskustva sa intervjua. Saznaj kako je zapravo raditi u kompaniji.
Iskustva i komentari za poziciju Support Engineer
Pozitivno
Proces zapošljavanja je bio brz i profesionalan , HR tim je bio izuzetno ažuran, uvek dostupan za pitanja i podršku tokom celog procesa. Radim od kuće, bez pritiska i mikromenadžmenta. Tim lider je odličan, kolege su prijatne i spremne da pomognu. Sve u svemu, veoma pozitivan početak bez ikakvih zamerki.
Zamerke
Pozitivno
Besplatna kafa, sok, parking, dobri bonusi, većina kolega i mogućnost da se za kratko vreme nauče stvari za koje u vecini drugih firmi trebaju godine i godine rada.
Zamerke
Bas taj proces ubrzanog ucenja. Neretko (99 posto slučajeva) u firmu dođe junior sa fakulteta, koga bez ikakvog onboarding-a, a kamoli obuke bace u vatru, da radi sa klijentom i onda dolazi i do nezadovoljstva klijenta i do stresne situacije za samog inženjera i takve stvari obično ne jenjavaju sa godinama, nego se sve više i više povećavaju što dovodi do toga da ljudi pucaju i da iskusni inženjeri daju otkaze, a tehnički nekompetentan menadžment koji se ne trudi ni najmanje da stane na stranu inženjera biva unapređen.
Tehnologije
Enterprise support engineer
BlueCat
Bez ponude za posao
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
6730 iskustava o radu na helloworld.rs
Anonimno unesi iskustvo
Povećaj transparentnost IT tržišta!
Cloud Support Engineer
Portfolio BI
Bez ponude za posao
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Nije bilo tehnickog intervjua
Enterprise Support Engineer
BlueCat
Bez ponude za posao
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- razlika izmedju TCP i UDP
- šta je switch i ruter, u čemu je razlika, tipovi IP adresa i slično
- objasni kako radi VLAN i koje protokole rutiranja znaš
- objasni kako DNS radi i koji sve DNS zapisi postoje
- objasni kako DHCP radi
- lagana pitanja u vezi Linux (ps, du, df, top)
- ne pitaju ništa u vezi Windows Servera
(Fluent English) Technical Support Engineer (growth to a QA Engineer)
Outstaff Your Team
Bez ponude za posao
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Application Support Engineer
STRADE - powered by SR Technics
Bez ponude za posao
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Pozitivno
HR iz Srbije je jedna od svetlih tačaka ove firme... Prepozitivna devojka koja se uvek trudi i izlazi vam u susret za sve zahteve. Da nije nje, mnoge stvari ne bismo imali na raspologanju kada je u pitanju kancelarija u Beogradu. Napomenuću samo da smo imali dve selidbe dok sam bio zaposlen i devojka se maksimalno iscimala za svaki prostor. Isto tako, organizovala je team building događaje poput kuglanja, paint ball-a itd. Kada sam prestao da radim, potrudila se da mi isplate dve plate i da budem na plaćenom odmoru. Jako pozitivna i zdrava radna atmosfera u beogradskoj filijali. Zanimljivo je raditi sa kolegama iz Rusije, a bilo je i par naših tu. Solidna početna plata. Obezbeđen trošak za hranu (700 din na dnevnom nivou), obezbeđen fit pass (pola pokriva firma), 1000 bodova privatnog osiguranja na raspolaganju (MediGroup), rođendanski poklon i torta itd.
Zamerke
Menadžment je poprilično haotičan, neažuran i neprofesionalan - ne ponašaju se u skladu sa onim što propagira firma. Neki od ljudi koji su na višim pozicijama bi trebalo da budu primer drugima, iako to ovde nije slučaj. Ako se usudite da se nekom od njih zamerite ili kažete svoje mišljenje (npr. da su neažurni), očekujte da će nečiji ego biti povređen i trpećete posledice zbog toga. Mnogi zaposleni ovde su sjajni glumci i vrlo dobro znaju da odglume - nekima treba dati Oskara za ovo. Firma prodaje priče po LinkedIn-u kako sve deluje bajno i sjajno, ali realnost je drugačija. Isto tako, često ćete viđati pohvale po WhatsApp griuupaam i dodvoravanja od strane jedno te istih zaposlenih, dok ljudi koji se istinski trude ostaju nezapaženi. Korporacijska kultura čini da se osećate kao mali šraf u velikom sistemu - tretiraju vas kao broj i gleda se samo kvantitet (npr. koliko ste support ticket-a zatvorili); primetna je razlika u tretmanu prema zaposlenima iz Izraela i onima koji su iz drugih zemalja (pogotovo iz Srbije). Previše nebitnih sastanaka i glumatanja ispred kamera (često su nas terali da se nasmejemo u toku poziva kako bi napravili slike za LinkedIn). Povišice su retke i čuo sam od kolega da oni koji su duže tu (npr. dve godine) još uvek nisu dobili povećanje plate.
Tehnologije
Software Support Engineer
Fiscal Solutions d.o.o
Bez ponude za posao
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Test od 20tak pitanja
- SQL pitanja
- Kako rešavam neku situaciju
SOC Support Engineer
Blue Grid d.o.o
Bez ponude za posao
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Objasni HTTP/HTTPS
- Šta znaš o WAF?
- Šta je DNS?
- Koje vrste (sajber) napada znaš?
- Šta je LB?