Iskustva i komentari zaposlenih

Pretraži iskustva o radu i iskustva sa intervjua. Saznaj kako je zapravo raditi u kompaniji.

Iskustva i komentari za poziciju Support Engineer

Intervju
13.02.2025

Cloud Support Engineer

Portfolio BI

Bez ponude za posao

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Prijatan razgovor sa HR-om, na engleskom i srpskom o poziciji i moje iskustvo, nazalost trazili su neko sa vecim iskustvom.

Pitanja sa intervjua

  • Nije bilo tehnickog intervjua
Korisno? 0
Intervju
05.10.2024
Negativno iskustvo

Enterprise Support Engineer

BlueCat

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

S obzirom da sam trenutno bez posla (a radio sam kao Linux/DNS/DHCP administrator u jednom velikom domaćem ISP), prijavio sam se na ovaj njihov oglas. Živim u blizini tako da mi nije bio problem ni smenski rad (16h-00h ili 00-12h vikendima). Nekoliko dana posle prijave me pozvala njihova rekruterka iz Kanade i prošao sam prvi krug selekcije. Ubrzo mi je zakazan i tehnički intervju (vodili su ga team leader iz Srbije i neki gospodin iz Indije). Usledilo je kratko upoznavanje sa mojom karijerom i početna tehnička pitanja. Gospoda izgleda nisu imali pojma da razgovaraju sa školovanim IT inženjerom (koji je radio u 2 datacentra i prošao nekoliko bitnih IT kurseva). Pitanja su u početku bila lagana (objasni razliku TCP i UDP, čemu služe svič i ruter itd). Nakon mojih stručnih odgovora, obojica shvataju da pričaju sa iskusnim IT inženjerom i počinju teža pitanja (tipovi rutiranja, VLAN mreže, kako DNS/DHCP protokoli funkcionišu itd). Naravno, školovani inženjer koji ima moje iskustvo i znanje to sve odgovara rafalno i bez zamuckivanja. Intervju se završava posle samo 40min (bilo je predvidjeno 1h) i vidim da je domaći team leader bio potpuno zatečen mojim znanjem. Očigledno je da nisu ni pogledali moj CV pre intervjua. Odmah posle intervjua, na Linkedinu mi je iskočilo da neko iz Bluecat kompanije upravo gleda moj profil tamo. Naravno, odmah mi je bilo jasno da ću biti odbijen, jer tamo jasno piše gde sam sve radio i koje napredno tehničko znanje posedujem. Tako je i bilo, posle par dana stiže standardna odbijenica od njih. Ukratko: ako imate napredno znanje i radno iskustvo iz datacentara vezano za mreže/Linux/DNS/DHCP - nemojte se prijavljivati kod njih za ovu poziciju, verovatno ćete biti odbijeni !!! Očigledno im za ove L1 smenske pozicije ne trebaju ljudi sa naprednim znanjem (iako u oglasu navode da traže 5god iskustva). Takodje, moram da ih pohvalim da su bili brzi, sve je bilo završeno u roku od dve nedelje i nisu razvlačili proces bespotrebno

Pitanja sa intervjua

  • razlika izmedju TCP i UDP
  • šta je switch i ruter, u čemu je razlika, tipovi IP adresa i slično
  • objasni kako radi VLAN i koje protokole rutiranja znaš
  • objasni kako DNS radi i koji sve DNS zapisi postoje
  • objasni kako DHCP radi
  • lagana pitanja u vezi Linux (ps, du, df, top)
  • ne pitaju ništa u vezi Windows Servera
Korisno? 7
Intervju
27.09.2024
Negativno iskustvo

(Fluent English) Technical Support Engineer (growth to a QA Engineer)

Outstaff Your Team

Bez ponude za posao

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Prva faza je bila kratki telefonski razgovor od strane regruterske firme. Razgovarali smo o poziciji, mojim prethodnim iskustvima i veštinama koje su relevantne za ovu poziciju. Druga faza je bio HR intervju sa istim regruterom iz Ukrajine. Prošli smo kroz detalje o poziciji, klijentu za kog bih potencijalno radio (iz Izraela) i kako se moje iskustvo uklapa sa pozicijom. Obavešten sam da ću nakon ovog poziva dobiti NDA (ugovor o poverljivosti), koji bi otkrio ime klijenta/kompanije. Tokom intervjua, činilo se da je sagovornica odsutna, jer je često postavljala pitanja o temama koje sam već pokrio tokom svog prezentovanja. Izgledalo je kao da nije fokusirana ili da postavlja pitanja po unapred definisanoj listi. Sledećeg dana, dobio sam generički mejl o odbijanju. Odmah sam kontaktirao regrutera kako bih dobio konkretniji odgovor. Objasnila je sledeće (citiram): „As we discussed yesterday, the next step was for the team to make a decision on whether to move forward. Unfortunately, based on the current requirements, another candidate with more extensive QA experience was deemed a better fit for our client’s current business needs“. Ono što me je zbunilo jeste da ni u jednom delu opisa posla nije bilo zahtevano znanje iz QA-a. Takođe, nikada nisam dobio obećani NDA nakon drugog intervjua, iako je to trebalo da bude sledeći korak, sudeći po rečima regrutera. Sve u svemu, dosta razočaravajuće iskustvo i stiče se utisak das ova regruterska kompanija ne uzima u obzir mišljenja i brige kandidata.
Korisno? 0

6577 iskustava o radu na helloworld.rs

Anonimno unesi iskustvo

Povećaj transparentnost IT tržišta!

Intervju
26.08.2024
Negativno iskustvo

Application Support Engineer

STRADE - powered by SR Technics

Bez ponude za posao

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Prvi razgovor obavljen je sa HR-om i CTO-om firme. Uvodni deo iskoristili su da objasne čime se firma bavi, kako su timovi raspoređeni i bilo je reči o samom proizvodu (softveru) koji firma nudi svojim korisnicima. Potom su me pitali o mojim prethodnim iskustvima i koliko je ova pozicija relevantna mom znanju i iskustvu. Zatim sam ih pitao o samom proizvodu firme (softver za pretragu avionskih delova) i mnogo mi je bilo zanimljivo da čujem više o ovome, s obzirom da mi je avijacija jedna od velikih strasti i nesuđenih struka. Sve je delovalo skroz okej i činilo se da su obe strane zadovoljne. Par dana kasnije mi stiže generična odbijenica, pa sam upitao koji je razlog za odbijanje. Po rečima HR-a, ovo je razlog zašto su me odbili: "While your technical skills are very strong, one area of concern was your communication style, which at times came acros as overly confident. In our team setting, the ability to balance confidence with humility is crucial since we treat each other with the same respect we would want to receive." Dakle, jedan zaista čudan odgovor i ne smatram da sam zvučao previše "samopoudano" kako su opisali iz tog feedback-a. Naprotiv, bio sam jako uzbuđen što mi je uopšte pružena prilika da budem deo firme koja dolazi iz avio industrije; ne znam ako uzbuđenje ima veze sa tim koliko je neko "samouveren", ali ajde... Da stvar bude još gora, ponudili su mi da se ponovo čujem sa CTO-om firme kako bismo detaljnije prodiskutovali razlog odbijanja, što sam prihvatio i poslao mejl da se dogovirmo za dalje. Navodno, CTO je bio na poslovnom putu i posle se više nisu javljali iako sam im slao mejlove. Kao rezime, mogu reći da je ovo jedna mnogo zanimljiva firma koja dolazi iz oblasti koja nije toliko česta među IT-jevcima i to samim tim čini da se osećate privilegovanim. Nažalost, HR bi trebalo više da poradi na međusobnoj komunikaciji sa kandidatima i to kakve reči upotrebljava kada daje razloge za odbijanje. To se ne odnosi samo na nju, već i na bilo koga ko je uputio onakav razlog za odbijanje. Dakle, nečije uzbuđenje nije isto što i "zvučati samouvereno".
Korisno? 5
Iskustvo
16.08.2024
Potvrđen Linkedin identitet
4 Preporučuje

Support Engineer

KMS Lighthouse

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

HR iz Srbije je jedna od svetlih tačaka ove firme... Prepozitivna devojka koja se uvek trudi i izlazi vam u susret za sve zahteve. Da nije nje, mnoge stvari ne bismo imali na raspologanju kada je u pitanju kancelarija u Beogradu. Napomenuću samo da smo imali dve selidbe dok sam bio zaposlen i devojka se maksimalno iscimala za svaki prostor. Isto tako, organizovala je team building događaje poput kuglanja, paint ball-a itd. Kada sam prestao da radim, potrudila se da mi isplate dve plate i da budem na plaćenom odmoru. Jako pozitivna i zdrava radna atmosfera u beogradskoj filijali. Zanimljivo je raditi sa kolegama iz Rusije, a bilo je i par naših tu. Solidna početna plata. Obezbeđen trošak za hranu (700 din na dnevnom nivou), obezbeđen fit pass (pola pokriva firma), 1000 bodova privatnog osiguranja na raspolaganju (MediGroup), rođendanski poklon i torta itd.

Zamerke

Menadžment je poprilično haotičan, neažuran i neprofesionalan - ne ponašaju se u skladu sa onim što propagira firma. Neki od ljudi koji su na višim pozicijama bi trebalo da budu primer drugima, iako to ovde nije slučaj. Ako se usudite da se nekom od njih zamerite ili kažete svoje mišljenje (npr. da su neažurni), očekujte da će nečiji ego biti povređen i trpećete posledice zbog toga. Mnogi zaposleni ovde su sjajni glumci i vrlo dobro znaju da odglume - nekima treba dati Oskara za ovo. Firma prodaje priče po LinkedIn-u kako sve deluje bajno i sjajno, ali realnost je drugačija. Isto tako, često ćete viđati pohvale po WhatsApp griuupaam i dodvoravanja od strane jedno te istih zaposlenih, dok ljudi koji se istinski trude ostaju nezapaženi. Korporacijska kultura čini da se osećate kao mali šraf u velikom sistemu - tretiraju vas kao broj i gleda se samo kvantitet (npr. koliko ste support ticket-a zatvorili); primetna je razlika u tretmanu prema zaposlenima iz Izraela i onima koji su iz drugih zemalja (pogotovo iz Srbije). Previše nebitnih sastanaka i glumatanja ispred kamera (često su nas terali da se nasmejemo u toku poziva kako bi napravili slike za LinkedIn). Povišice su retke i čuo sam od kolega da oni koji su duže tu (npr. dve godine) još uvek nisu dobili povećanje plate.

Tehnologije

Linux
Korisno? 6
Intervju
04.08.2024
Pozitivno iskustvo

Software Support Engineer

Fiscal Solutions d.o.o

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Bio sam na dva kruga intervjua. Prvi tehnički a drugi intervju sa HRkinjom i tim lidom. Sasvim okej i prijatan razgovor. Rekli su da će mi javiti posle intervjua za 10 dana i jesu, da nisam prošao. Test nije bio težak, SQL pitanja. Za razliku od drugih koji mi se nikad nisu javili sa feedbackom ovi su okej. I isto tako retko kada se osećam na intervjuu opušteno da se raspričam, sa te strane svaka čast. Na kraju sam devojku koja mi je poslala odbijenicu pitao za feedback, šta da popravim u budućnosti, dobio sam vrlo realne i dobre preporuke.

Pitanja sa intervjua

  • Test od 20tak pitanja
  • SQL pitanja
  • Kako rešavam neku situaciju
Korisno? 3
Intervju
31.05.2024

SOC Support Engineer

Blue Grid d.o.o

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Proces selekcije se sastoji iz više krugova. Prvi krug predstavlja jedan kratkotrajni poziv sa HR-om gde se predstavlja pozicija i razmenjuju par osnovnih informacija, kao i pitanje o očekivanoj zaradi. Drugi krug je razgovor sa HR-om takođe, nekih 20-30 minuta prolaska kroz CV i nekih osnovnih tehničkih pitanja kao i provera znanja engleskog jezika. Treći krug - razgovor sa potencijalnim TL-om. Sličan kao i sa HR-om, samo što se više orijentiše na tehnička pitanja i proveru znanja i dosadašnjeg iskustva. Poslednji krug je razgovor sa klijentom. Najzahtevniji u smislu znanja i težine gde se testira reakcija i postavlja veliki broj pitanja soft skilova kao i tehničkih, na engleskom jeziku. Pozicija je zatvorena je angažovan je kandidat sa većim znanjem i iskustvom. Istog dana sam kontaktiran i informisan da ću najverovatnije biti kontaktiran ponovo kroz 2 nedelje jer će se otvarati novi SOC tim. I dalje očekujem kontakt :) HR tim jako profesionalan i ažuran tokom celog procesa selekcije.

Pitanja sa intervjua

  • Objasni HTTP/HTTPS
  • Šta znaš o WAF?
  • Šta je DNS?
  • Koje vrste (sajber) napada znaš?
  • Šta je LB?
Korisno? 5
Iskustvo
23.05.2024

(Vladimir C.)

1

Technical Support Engineer

CyberNet Communications

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

0 (nula)

Zamerke

U sustini prevara. Ovo je help desk pozicija na kojoj se radi 9 sati a ocekuje se da se radi i prekovremeno neplaceno. Zasto kazem da je prevara, na razgovoru ti postavljaju pitanja na nivou CCNA a posao je podesavanje klijentima kalendar u Outlooku i slicno. Na oglasu za posao pise da se radi do 1h po nasem vremenu, onda ti samo posalju mejl da ti je smena do 3h. Znaci u pitanju je bait and switch sto bi se reklo. Navuku te s jednom pricom da bi na kraju to bilo nesto sasvim drugo. P.S. u trenutku pisanja ovog posta cekam da vidim da li ce mi platiti sto mi duguju za troskove IZBEGAVATI

Korisno? 4
Intervju
10.05.2024
Negativno iskustvo

Software support Engineer

Fiscal Solutions d.o.o

Bez ponude za posao

Intervju lak

Uživo intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Izvesna devojka mi poslala mejl sa online testom koji je trebalo da uradim i nakon toga bi mi javili rezultate za 10 dana i povratnu informaciju da li idemo dalje ili ne. Prošlo je više od 10 dana i ni traga ni glasa. Vrlo vrlo neprofesionalno. Ako već u mejlu napišeš nešto, ispoštuj do kraja. I molim vas bez izgovora kako su bili praznici i tome slično, ako si rekao 10 dana ima to da ispoštuješ makar bio zemljotres

Pitanja sa intervjua

  • SQL osnovna pitanja
  • Cisco CCNA pitanja
  • Pitanja iz administracije Windowsa, Linuxa
Korisno? 9
Iskustvo
16.04.2024
Potvrđen Linkedin identitet
4

Software Support Engineer (supervizor)

NCR Voyix d.o.o. Beograd

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 4-7 godina

Pozitivno

Odlične kolege, fleksibilan menadžment i dobri uslovi rada. Jako talentovani ljudi, moguć brz napredak uz malo truda i učenje kroz rad. Odlične beneficije, popusti u mnogim radnjama, privatno osiguranje. Transparentne i redovne isplate.

Zamerke

Plate primetno niže od konkurentnih firmi. Jaka neorganizovanost kolega iz inostranstva, pogotovo na Project Management pozicijama.

Tehnologije

ElasticSearch Windows JSON Jira
Korisno? 1