Iskustva i komentari zaposlenih
Pretraži iskustva o radu i iskustva sa intervjua. Saznaj kako je zapravo raditi u kompaniji.
Iskustva i komentari za poziciju Support Engineer
Pozitivno
Ljudi
Zamerke
Glavni nedostaci su nedostatak realnih mogućnosti za napredovanje i neispunjena obećanja u vezi sa razvojem i povišicama.
Pozitivno
mogucnost ucenja od strarijih kolega, nema previse pritiska
Zamerke
ko zeli da napreduje treba da je zaobidje, obavezan rad iz kancelarije nekolika puta mesecno
Tehnologije
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Kubernetes, Pods
- Updajtovanje polise sa force komandom
- DDL, DCL
- Full join, outer join... Linux osnovne komande i slicno
7403 iskustva o radu na helloworld.rs
Anonimno unesi iskustvo
Povećaj transparentnost IT tržišta!
Pozitivno
Atmosfera u kompaniji je vrlo prijatna i podrzavajuca, svi su spremni da pomognu i uce jedni od drugih. Stvarno je lepo raditi u ovakvom okruženju, gde mozes da se razvijas. Sjajno mesto za rad!
Zamerke
Nemam zamerke.
Application Support Engineer
Portfolio BI
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
IT support engineer
ComTrade Solutions Engineering d.o.o. Beograd
Bez ponude za posao
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 5 nedelja
Kako je izgledao proces
Software Support Engineer II
NCR Atleos
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pozitivno
Obim posla nije veliki i uglavnom je vrlo lagan tempo osim u jednom periodu godine kada ima znatno više posla (pred kraj kalendarske godine), nema mikromenadžmenta (barem u mom timu), generalno dobar odnos plate/uloženog vremena, do skoro je postojala opcija full remote
Zamerke
Nepostojanje dodatnih benefita za zaposlene, relativno mala mogućnost napredovanja, obavezan dolazak u kancelariju 3 puta nedeljno.
Tehnologije
Kako je izgledao proces
Pozitivno
Redovna plata, mnogo dobre kolege i opustena atmosfera u radu, ponekad i neki zanimljiv timbilding. Frizider ima svasta, ima nekakvih aparata za vodu, kafu i dobra je lokacija (ali, naravno, bez parkinga).
Zamerke
Tesko napredovanje, nemogucnost pomeranja s projekta i strah od klijenata kojima menadzment firme ne sme nista da kaze. Klijent s tobom moze da radi sta god zeli, ako kaze da brises podove, ti ces to raditi i nemas mnogo izbora. Ako pokazes da ne zelis, dolazis u sukob s njim i odmah ide nekakav proces tesiranja tvog performansa, kao pripreme pored otkaz. Ja sam radio kod klijenta od cijeg tehnickog direktora se svi boje i mole se da on ustane na pravu nogu. Politika isplate plata je cudna, druga cifra svakog meseca nikada ne znas kolika je zapravo tvoja plata, pa se pricalo da zakidaju na sitno, ne znam koliko je tacno. Oko povecanja, to je svima isto u smislu da ne treba puno da se cimas jer onaj sto radi puno ce dobiti na kraju isto povecanje kao i ti koji si blejao i radio jos jedan posao sa strane. Sto se zaposlenja tice, klasican outsourcing sa ljudima koji porodicno vode firmu, direktorka ljudskih resursa je to postala sa pozicije cs u ncr - potvrdjujem komentar od preko koji mesec da samo rodjaci i prijatelji prolaze te referal programe. Jedino im je finansijski direktor profesionalan i dobar covek. Organizacija je kao i ok, ali menadzeri projekata su uglavnom ljudi koji klimaju glavom a ne oni koji znaju da rade posao. Poneki medju njima politicki optereceni i agresivni.