
Raiffeisen banka a.d. Beograd traži odgovarajućeg kandidata za
poziciju
Help Desk Operator
za E-banking
(rad na određeno vreme)
U okviru Sektora za informacione tehnologije,
u Beogradu
Opis posla:
E-banking:
- Administracija klijenata (pravna, fizička lica, web krediti, cc);
- Praćenje log-ova i transakcija;
- Izdavanje digitalnih sertifikata;
- Podrška eksternim klijentima, podešavanja, instalacije;
- UnoS statističkih podataka;
- Testiranje novih rešenja E-Bankinga.
ATM mreža:
- Koordinacija u radu između procesora kartica i dobavljača bankomata;
- Praćenje i izveštavanje finansijskog stanja u bankomatima;
- Rešavanje reklamacija na bankomatima;
- Obilazak bankomata (unos ključeva, obuka, podrška);
Potrebne kvalifikacije:
- Minimum IV stepen stručne spreme tehničkog usmerenja
- Poznavanje strukture i osnova administracije Windows baziranih sistema (klijent);
- Iskustvo u radu sa računarskim hardware-om (PC workstations, thin clients, računarske perifierije...);
- Minimum 1 godina rada u sličnom okruženju
- Osnovno poznavanje mobilnih uredjaja i tableta
- Sposobnost rada u timu kao i rada na više projekata i zadataka istovremeno;
- Poznavanje pisanog i govornog engleskog jezika (B1 nivo);
- Važeća vozačka dozvola B kategorije
Ako želiš da radiš u dinamičnom okruženju sa najnovijim tehnologijama, naša kompanija je
možda pravo mesto za tebe i može da ti ponudi:
✓ Timski rad u pozitivnoj atmosferi sa mladim, ali i iskusnim profesionalcima
✓ Rad u velikom i internacionalnom okruženju, u okviru multidisciplinarnih timova
✓ Moderan prostor i zdravo okruženje...
....Prijavi se!
Pošalji biografiju elektronskim putem.
*Napominjemo da ćemo kontaktirati samo kandidate koji uđu u uži izbor.