Iz ugla programera
Prostor za autentična iskustva, izazove i savete, pružajući uvid u svet programiranja direktno iz perspektive stručnjaka.
Unity - kako je zajedništvo (donekle) pobedilo korporativnu pohlepu
12. Septembar 2023. godine ostaće većini (dotadašnjih) korisnika Unity Game Engine-a kao jedan od najgorih dana od kada koriste taj alat. Tog dana je Unity Technologies, kompanija koja stoji iza pomenutog engine-a, odlučila da naprasno objavi najkontrover
Kako da učite Data Science? (2) Formalno obrazovanje ili ne?
Evo nas na vreme za moje drugo izdanje Data Science Letters. Nastavljamo sa diskusijom o tome kako ući u Data Science i postati profesionalac u njoj, koje su pretpostavke, kakav background je poželjan, šta i koliko treba da učimo, na koji način da razmišl
Kako učiti Data Science?
Za početak, o tome zašto je bitno da (a) učite Data Science rešavajući neki problem koji ste rešeni da rešite, u nekoj oblasti koja raspaljuje vašu radoznalost i znači vam, te (b) da učite Data Science funkcionalno, odn. da što pre vaše učenje pretočite u
How I made the Spring Boot startup analyser
It's no secret that Spring applications can sometimes freeze at startup. This is especially noticeable as a project develops: the new service starts quickly and shows great responsiveness, then it acquires some serious functionality, and the final distrib
Freelancing platforme - koju izabrati
Bilo da već radite kao programer za domaću firmu i želite da zaradite dodatni dinar, ili želite u potpunosti da se posvetite freelancingu, uvek je dobro informisati se o samim platformama, koje su im prednosti i koje su im mane. Pošto sam zadnjih 5 godina
Uticaj zračenja na rad programa?
Bagovi, nepredviđeni edge-case scenariji, nedovoljni resursi za rad programa - samo su neki od problema koji mogu da utiču na rad našeg programa a za koje smo sami krivi. Ali šta da radimo ukoliko naš program pukne jer je svemir tako odlučio? Kako tehn
Koraci koje ne smete preskočiti pre lansiranja softvera: Ova ček-lista bi trebalo da pomogne
Lansiranje softvera je ključan trenutak u životnom ciklusu njegovog razvoja. To je trenutak kada se meseci ili godine napornog rada finalno predstavljaju svetu. Kako bi se osiguralo da sve prođe glatko, važno je izvršiti temeljne provere pre samog lansira
Photon Quantum - revolucija u razvoju Multiplayer igara
Ukoliko se bavite game developmentom na bilo kom nivou, sigurno ste nekada pomislili kako bi bilo dobro napraviti multiplayer igru. Međutim, pravljenje multiplayer igre je daleko teže nego pravljenje singleplayer igre jer, pored vaših veština pravljen
WebAssembly - alternativa JavaScript-u
Ukoliko se do sada niste susreli sa WebAssembly-jem definitivno vredi da odvojite malo vremena i proučite šta sve ovaj alat može da ponudi. Ukratko, WebAssembly je nastao 2017. godine sa ciljem da se ponudi alternativa JavaScript-u (koji, iako je među
Da ti ništa ne promakne
Ako želiš da ti stvarno ništa ne promakne, prijavi se jer šaljemo newsletter svake dve nedelje.