Iskustva i komentari zaposlenih

Pretraži iskustva o radu i iskustva sa intervjua. Saznaj kako je zapravo raditi u kompaniji.

Iskustva i komentari za poziciju Support

Iskustvo
05.11.2025
1 Ne preporučuje

Customer Support

Digitec Galaxus d.o.o

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Zdravstveno i edukacija

Zamerke

Nema napredovanja, neki lazni sistemi za napredak pa ti povise platu 20 evra. Mikromenadzment.

Korisno? 0
Iskustvo
24.10.2025
5

IT Support

Heineken Srbija d.o.o

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 4-7 godina

Pozitivno

Povoljni benefiti, rad u korporativnom okruženju i projekti vezani za proizvodnju.

Zamerke

Potreba za radom po smenama ili van radnog vremena u slučaju produkcijskih problema.

Korisno? 0
Intervju
22.10.2025
Pozitivno iskustvo

Customer support specialist

HTEC

Prihvatio/la ponudu

Intervju veoma lak

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Poslala sam CV Pozvana sam na razgovor Postavili su mi opšta tehnička pitanja Jako prijatno iskustvo

Pitanja sa intervjua

  • Kako se nosim sa pritiskom?
Korisno? 1

7515 iskustava o radu na helloworld.rs

Anonimno unesi iskustvo

Povećaj transparentnost IT tržišta!

Iskustvo
22.10.2025
1 Ne preporučuje

customer support

DDC OSS d.o.o

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Nema ih.

Zamerke

Favorizacija pojedinaca od prvog dana obuke, diskriminacija učesnika. Bilo je to, zapravo, takmičenje za Lili vaučere, a ne obuka. Neprofesionalan i neetički pristup prema zaposlenima, nejasna pravila pri zaposlenju, nekima ponuđena obuka od kuće, nekima ne, bonusi od starta nejasni, na kraju se postavilo pitanje hoće li ih uopšte i biti. Na potpisivanju ugovora ostavljena mogućnost produžetka ugovora ako se pokažemo, a kako se pokazati, kad su favoriti određeni još prvog dana obuke. Sve u svemu, nije vredno truda, a ni para koje nude za taj posao. Ocena nula.

Korisno? 3
Iskustvo
21.10.2025
5

IT Support

Pošta Srbije

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 4-7 godina

Pozitivno

Stabilno javno preduzeće, uredna plata i benefiti, mogućnost preseljenja unutar sektora.

Zamerke

Birokratija, sporije donošenje odluka i modernizacija IT-a.

Korisno? 0
Iskustvo
21.10.2025
3

IT help support

Yettel

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Okej firma da se zapocne IT iskustvo, nema mnogo jurnjave, stresa. Kolege su tu za bilo kakvu pomoc. Dobar mentorski program. Od benefita jedino privatno zdravstveno osiguranje je nesto sto valja.

Zamerke

Niske plate i slabo napredovanje.

Korisno? 0
Intervju
20.10.2025
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

HTEC

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Poslala sam CV i pozvana i razgovoru za posao

Pitanja sa intervjua

  • Opšta pitanja o poznavanju materije
Korisno? 0
Intervju
19.10.2025
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

Levi9 Technology Services

Prihvatio/la ponudu

Intervju težak

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Poslala sam cv Pozvana na razgovor

Pitanja sa intervjua

  • Pitanja tipa staje je switch, modem neka osnovna pitanja generalno o kompjuterima itd.
Korisno? 1
Iskustvo
17.10.2025
3

IT Support

SBB

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Postoje pogodnosti za zaposlene. Kolege su divne i lepo je saradjivati sa njima. Redovna je plata

Zamerke

Nekada se radi pod pritiskom. nije fleksibilno radno vreme. Niske su plate i mogle bi biti vece. Prekovremeni rad koji nekad nije placen

Korisno? 0
Iskustvo
17.10.2025
5 Preporučuje

Customer support specialist

PIA DIGITAL SERVICES D.O.O

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Sve najbolje Plate, Bonusi, tim, projekti

Zamerke

Nema

Tehnologije

Java
Korisno? 0