Iskustva i komentari zaposlenih

Pretraži iskustva o radu i iskustva sa intervjua. Saznaj kako je zapravo raditi u kompaniji.

Iskustva i komentari za poziciju Support Engineer

Intervju
19.06.2025
Pozitivno iskustvo

IT support engineer

ComTrade Solutions Engineering d.o.o. Beograd

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 5 nedelja

Kako je izgledao proces

Proces selekcije bio je podeljen u nekoliko faza, koje su se odvijale postepeno i uz jasnu komunikaciju. Svaka faza je imala svoj fokus – od upoznavanja sa kulturom firme, preko razgovora o dosadašnjem iskustvu, do priče o radnim navikama, reakcijama na izazove i saradnji u timu. Od samog početka je bilo jasno da ne traže samo tehničku stručnost, već i određeni način razmišljanja i pristup poslu. Tokom svakog koraka, imao sam prostora da govorim o sebi bez osećaja da sam pod lupom, već pre kao deo procesa međusobnog upoznavanja. Posebno mi je prijalo što razgovori nisu bili mehanički – svako ko je bio deo selekcije delovao je angažovano i stvarno zainteresovano da sagleda i mene i ono što mogu doneti timu. Na kraju, bez obzira na ishod, ostao mi je utisak da se u toj firmi vodi računa o ljudima i da se svako iskustvo kandidata uzima ozbiljno.
Korisno? 0
Intervju
18.06.2025
Pozitivno iskustvo

Software Support Engineer II

NCR Atleos

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Prijavio sam se na interni oglas pošto sam već bio u kompaniji ali na nižoj poziciji. Imao sam intervju sa menadžerkom i jednim senior inženjerom iz tima. U suštini imali smo samo jedan razgovor posle kojeg sam dobio ponudu, jer su bili zadovoljni mojim znanjem i poznavanjem same materije (imao sam dosta iskustva radeći u prethodnom timu).
Korisno? 0
Iskustvo
18.06.2025
4 Preporučuje

Software Support Engineer II

NCR Atleos

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Obim posla nije veliki i uglavnom je vrlo lagan tempo osim u jednom periodu godine kada ima znatno više posla (pred kraj kalendarske godine), nema mikromenadžmenta (barem u mom timu), generalno dobar odnos plate/uloženog vremena, do skoro je postojala opcija full remote

Zamerke

Nepostojanje dodatnih benefita za zaposlene, relativno mala mogućnost napredovanja, obavezan dolazak u kancelariju 3 puta nedeljno.

Tehnologije

Linux Windows Server Jira Windows
Korisno? 0

7053 iskustva o radu na helloworld.rs

Anonimno unesi iskustvo

Povećaj transparentnost IT tržišta!

Intervju
13.06.2025
Pozitivno iskustvo

Technical support engineer

Blue Grid d.o.o

Bez ponude za posao

Online intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Iako mi je žao što nisam prošao dalje u selekcionom procesu, želeo bih da istaknem da je celokupno iskustvo bilo izuzetno prijatno i profesionalno. Posebno bih pohvalio razgovor sa regruterom – od prvog kontakta telefonom, pa sve do samog intervjua. Tokom razgovora imali smo priliku da detaljnije prodiskutujemo o mom prethodnom i trenutnom radnom iskustvu, kao i o konkretnim aspektima pozicije za koju sam konkurisao. Takođe, bilo mi je dragoceno što sam saznao više o samoj kompaniji, njenim vrednostima i načinu rada. Zahvalan sam na vremenu koje mi je posvećeno, kao i na profesionalnom i srdačnom pristupu tokom celog procesa
Korisno? 1
Iskustvo
27.05.2025
2

Technical Support Engineer

Blue Grid d.o.o

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Redovna plata, mnogo dobre kolege i opustena atmosfera u radu, ponekad i neki zanimljiv timbilding. Frizider ima svasta, ima nekakvih aparata za vodu, kafu i dobra je lokacija (ali, naravno, bez parkinga).

Zamerke

Tesko napredovanje, nemogucnost pomeranja s projekta i strah od klijenata kojima menadzment firme ne sme nista da kaze. Klijent s tobom moze da radi sta god zeli, ako kaze da brises podove, ti ces to raditi i nemas mnogo izbora. Ako pokazes da ne zelis, dolazis u sukob s njim i odmah ide nekakav proces tesiranja tvog performansa, kao pripreme pored otkaz. Ja sam radio kod klijenta od cijeg tehnickog direktora se svi boje i mole se da on ustane na pravu nogu. Politika isplate plata je cudna, druga cifra svakog meseca nikada ne znas kolika je zapravo tvoja plata, pa se pricalo da zakidaju na sitno, ne znam koliko je tacno. Oko povecanja, to je svima isto u smislu da ne treba puno da se cimas jer onaj sto radi puno ce dobiti na kraju isto povecanje kao i ti koji si blejao i radio jos jedan posao sa strane. Sto se zaposlenja tice, klasican outsourcing sa ljudima koji porodicno vode firmu, direktorka ljudskih resursa je to postala sa pozicije cs u ncr - potvrdjujem komentar od preko koji mesec da samo rodjaci i prijatelji prolaze te referal programe. Jedino im je finansijski direktor profesionalan i dobar covek. Organizacija je kao i ok, ali menadzeri projekata su uglavnom ljudi koji klimaju glavom a ne oni koji znaju da rade posao. Poneki medju njima politicki optereceni i agresivni.

Korisno? 12
Iskustvo
07.05.2025
5 Preporučuje

Support Engineer

Blue Grid d.o.o

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Proces zapošljavanja je bio brz i profesionalan , HR tim je bio izuzetno ažuran, uvek dostupan za pitanja i podršku tokom celog procesa. Radim od kuće, bez pritiska i mikromenadžmenta. Tim lider je odličan, kolege su prijatne i spremne da pomognu. Sve u svemu, veoma pozitivan početak bez ikakvih zamerki.

Zamerke

Korisno? 5
Iskustvo
14.04.2025
Potvrđen Linkedin identitet
3 Ne preporučuje

Technical Support Engineer

Huawei Technologies d.o.o

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Besplatna kafa, sok, parking, dobri bonusi, većina kolega i mogućnost da se za kratko vreme nauče stvari za koje u vecini drugih firmi trebaju godine i godine rada.

Zamerke

Bas taj proces ubrzanog ucenja. Neretko (99 posto slučajeva) u firmu dođe junior sa fakulteta, koga bez ikakvog onboarding-a, a kamoli obuke bace u vatru, da radi sa klijentom i onda dolazi i do nezadovoljstva klijenta i do stresne situacije za samog inženjera i takve stvari obično ne jenjavaju sa godinama, nego se sve više i više povećavaju što dovodi do toga da ljudi pucaju i da iskusni inženjeri daju otkaze, a tehnički nekompetentan menadžment koji se ne trudi ni najmanje da stane na stranu inženjera biva unapređen.

Tehnologije

TCP/IP Cloud
Korisno? 1
Intervju
01.04.2025
Negativno iskustvo

Enterprise support engineer

BlueCat

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Relativno brzo javljanje i dogovor za prvi intervju. Sto kazu neki prethodni komentari ( verovatno je isti lik bio svima ), lik nezainteresovan za zivot. Medjutim sto se mene tice proslo je ok jer sam imao dovoljno ili vise znanja nego sto je potrebno, par laganih tehnickih pitanja. Na prvom intervjuu se dogovaramo odmah za sledeci i odmah sam dobio datum i vreme za tehnicki ( zakazan za 2 dana od prvog intervjua ) Tehnicki intervju sa nasim ljudima koji su skroz korektni, mislim da su bili i vise nego zadovoljni mojim znanjem i odgovorima, jer sam na neka pitanja imao dublja obrazlozenja i nisu krili zadovoljstvo. Na kraju intervjua smo popricali jos malo gde su se ponasali kao da sam bukvalno vec primljen. Treci intervju sa nekim bitnijim glavama, solidno prosao, bez tehnickih pitanja, objasnjavaju sta se radi, sta im je cilj, itd. Nakon toga dobijem mejl da potvrdim kako bih izveo da radim hybridno, jer nisam iz Beograda, moj odgovor je da bih se preselio. Da bih dan nakon toga dobio zahvalnicu za ucestvovanje. Sto se mene tice negativan utisak jer mi nije bas najjasnije sta se desilo.
Korisno? 10
Intervju
13.02.2025

Cloud Support Engineer

Portfolio BI

Bez ponude za posao

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Prijatan razgovor sa HR-om, na engleskom i srpskom o poziciji i moje iskustvo, nazalost trazili su neko sa vecim iskustvom.

Pitanja sa intervjua

  • Nije bilo tehnickog intervjua
Korisno? 0
Intervju
05.10.2024
Negativno iskustvo

Enterprise Support Engineer

BlueCat

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

S obzirom da sam trenutno bez posla (a radio sam kao Linux/DNS/DHCP administrator u jednom velikom domaćem ISP), prijavio sam se na ovaj njihov oglas. Živim u blizini tako da mi nije bio problem ni smenski rad (16h-00h ili 00-12h vikendima). Nekoliko dana posle prijave me pozvala njihova rekruterka iz Kanade i prošao sam prvi krug selekcije. Ubrzo mi je zakazan i tehnički intervju (vodili su ga team leader iz Srbije i neki gospodin iz Indije). Usledilo je kratko upoznavanje sa mojom karijerom i početna tehnička pitanja. Gospoda izgleda nisu imali pojma da razgovaraju sa školovanim IT inženjerom (koji je radio u 2 datacentra i prošao nekoliko bitnih IT kurseva). Pitanja su u početku bila lagana (objasni razliku TCP i UDP, čemu služe svič i ruter itd). Nakon mojih stručnih odgovora, obojica shvataju da pričaju sa iskusnim IT inženjerom i počinju teža pitanja (tipovi rutiranja, VLAN mreže, kako DNS/DHCP protokoli funkcionišu itd). Naravno, školovani inženjer koji ima moje iskustvo i znanje to sve odgovara rafalno i bez zamuckivanja. Intervju se završava posle samo 40min (bilo je predvidjeno 1h) i vidim da je domaći team leader bio potpuno zatečen mojim znanjem. Očigledno je da nisu ni pogledali moj CV pre intervjua. Odmah posle intervjua, na Linkedinu mi je iskočilo da neko iz Bluecat kompanije upravo gleda moj profil tamo. Naravno, odmah mi je bilo jasno da ću biti odbijen, jer tamo jasno piše gde sam sve radio i koje napredno tehničko znanje posedujem. Tako je i bilo, posle par dana stiže standardna odbijenica od njih. Ukratko: ako imate napredno znanje i radno iskustvo iz datacentara vezano za mreže/Linux/DNS/DHCP - nemojte se prijavljivati kod njih za ovu poziciju, verovatno ćete biti odbijeni !!! Očigledno im za ove L1 smenske pozicije ne trebaju ljudi sa naprednim znanjem (iako u oglasu navode da traže 5god iskustva). Takodje, moram da ih pohvalim da su bili brzi, sve je bilo završeno u roku od dve nedelje i nisu razvlačili proces bespotrebno

Pitanja sa intervjua

  • razlika izmedju TCP i UDP
  • šta je switch i ruter, u čemu je razlika, tipovi IP adresa i slično
  • objasni kako radi VLAN i koje protokole rutiranja znaš
  • objasni kako DNS radi i koji sve DNS zapisi postoje
  • objasni kako DHCP radi
  • lagana pitanja u vezi Linux (ps, du, df, top)
  • ne pitaju ništa u vezi Windows Servera
Korisno? 9